Woolworths مرکز سفارش آنلاین Lidcombe را باز می کند

Woolworths جدیدترین فروشگاه تاریک خود را افتتاح کرده است که می تواند 20،000 سفارش اضافی در هفته را ارائه دهد و 900 شغل جدید درست به موقع برای تعطیلات کریسمس ایجاد کند.

مرکز جلب مشتری آنلاین چند میلیون دلاری در Lidcombe ، با افزایش علاقه به خرید آنلاین ، به طور انحصاری برای پر کردن سفارشات آنلاین برای تحویل منزل به غرب سیدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

مرکز 15،000 متر مربع – بزرگترین مرکز آنلاین زنجیره ای در کشور – بیش از 20،000 پنجره تحویل اضافی را هر هفته برای مشتریان از Parramatta به Newtown و Bankstown تا Lane Cove فراهم می کند.

این در حالی است که فروش آنلاین وولورث بین ماه های ژوئیه و سپتامبر 100 درصد افزایش یافته است ، در حال حاضر 8 درصد از کل فروش سوپرمارکت ها را تشکیل می دهد.

آنت کارانتونی ، مدیر تجارت الکترونیک وولورث گفت که مشتریان غربی سیدنی به طور فزاینده ای به “سهولت و راحتی” تحویل مواد غذایی آنلاین روی می آورند.

وی گفت: “برای همگام شدن با تقاضا ، ما در حال سرمایه گذاری در زیرساخت های آنلاین جدید هستیم تا به مشتریان خود پنجره های تحویل بیشتر و حتی سرویس قابل اطمینان تری ارائه دهیم.”

“این امر به ویژه هنگامی که مشتریان مشغول کار هستند و به دنبال راه هایی برای گذراندن وقت با عزیزانشان هستند ، این بسیار مهم است.

“ما خوشحالیم که از صدها خریدار شخصی جدید در Woolworths در Lidcombe CFC خود استقبال می کنیم. این یک نمونه عالی از نوآوری در خرده فروشی است که باعث رشد مشاغل در NSW می شود. “

این تأسیسات ساخته شده دارای راهرو وسیع تر و فضای قفسه بیشتری نسبت به یک سوپرمارکت استاندارد است و به خریداران شخصی این امکان را می دهد تا سفارشات بیش از 20000 محصول را به سرعت ، با کارآیی و دقت انتخاب کنند.

وزیر غربی سیدنی استوارت آیرس گفت که وی بسیار خوشحال است که وولورث غرب سیدنی را به عنوان محل آخرین مرکز خود انتخاب کرده است.

وی گفت: “دولت NSW بر ایجاد مشاغل بخش خصوصی به عنوان بخش مهمی از استراتژی بازیابی COVID-19 متمركز شده است.”

“این سایت یک مثال عالی است که با 900 شغل جدید در قلب غرب سیدنی ، اشتغال محلی را تقویت می کند.

“یک سال فوق العاده چالش برانگیز برای سوپرمارکت ها در میان همه گیر جهانی است. ما به عنوان یک دولت ، بر ایجاد انعطاف پذیری در ساعت های ممنوع و ساعت معاملات برای کمک به سوپرمارکت ها در تأمین نیازهای اساسی جامعه تمرکز کرده ایم. “