بحث بر سر بک لینک چند گرهی یا چند لایه ای

اینفوگرافی ها هنوز هم یک روش موثر برای ساخت بک لینک است. با این وجود، تنها راه برای ساخت بک لینک قوی بلاگ نیست و راههای موثر دیگری نیز برای اینکار وجود دارند. با جزئیات در دوره لینک بیلدینگ حرفه ای مدیر سئو یاد خواهید گرفت. در این مطلب در یک فرایند 7 مرحله ای یاد می گیرید که چطور طعم شیرین بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل را بچشید. موارد بالا جزو فاکتور های رتبه بندی گوگل هستند و به قرار گرفتن سایت شما در صفحه اول گوگل شانس بیشتری می دهد. از آنجاییکه تصاویر، ارزش به اشتراک گذاری و تعامل کاربران با محتوا را بالا می برند، استفاده از تصاویر راهکار خوبی برای بهبود کیفیت محتوا است. این ایمیل را برای شما می فرستم تا بپرسم آیا امکان دارد لینک سایت ما را به محتوا اضافه کنی. اما در روش لینک مرده ، هرصفحه ای که امکان دریافت لینک های قدیمی آن ممکن باشد را بررسی میکنید.

این لینک ها به محتوای سایت شما ارجاع می دهند و به گوگل و موتورهای جستجو کمک می کنند تا سایت شما را بررسی کنند و رتبه آن را در نتایج جستجو بهبود بخشند. 2. بررسی کنید که آیا آن ها به شما لینک داده اند یا نه. قبل از شروع کار نکات زیر را در مورد وب سایت خود بررسی کنید. منابع مناسب برای رپورتاژ شامل موارد زیر می شود. تاثیر لینک سازی لایه ای برای سایت چقدر است؟ به جای اینکه با خود بگویید ای کاش به شما لینک می دادند به آن ها پیام میدهید و میخواهید که به شما لینک دهند. لینک سازی چند گرهی به آن معنا نیست که این کار امکانپذیر نیست. بررسی ایندکس شدن سایت و صفحه.وقتی می خواهید لینک سازی کنید ، باید بررسی کنید که آیا صفحه ای که قصد قرار دادن لینک خود در آن را دارید در نتایج جست و جو وجود دارد یا نه.صفحه ای که در فهرست نتایج نیست نمی تواند ارزشی به سایت شما منتقل کند.برای بررسی این موضوع ، آدرس صفحه را به همراه : در گوگل جست و جو کنید. در حقیقت، با بررسی انجام شده بر روی اینکه چه نوع محتوایی بیشترین بک لینک را می گیرند، اینفوگرافی ها در بالای صفحه قرار گرفتند.

چطور می توانید این کار انجام دهید؟ چطور کیفیت یک سایت را بسنجیم؟ فرایند 7 مرحله ای در پاسخ به سوال چطور به صفحه اول گوگل برسیم؟ شما در هر مرحله به سوالاتی پاسخ می دهید و پاسخ به این سوالات نقشه راه شما را مشخص می کند. همانطور که راه اندازی فروشگاه موفق در آن طرف خیابان و روبروی وال مارت کار سختی است، زمانی که رقابت برسر کلمه کلیدی زیاد است؛ رسیدن به صفحه اول گوگل نیز سختتر است. برای کلمه کلیدی انتخابی، صفحه ای را انتخاب یا ایجاد کنید که همسو با هدف کاربر است. از آن جایی که سایت Wikipedia متمرکز بر موضوع خاصی نمی باشد، می توان از آن برای بک لینک سازی در تمام حوزه ها استفاده کرد، اما تاثیر آن بر سایت هایی که تازه تاسیس نیستند بیشتر است. به عبارت دیگر گوگل دوست دارد محتوایی تولید شود که خودش به صورت طبیعی به کسب بک لینک منجر می شود.

قدرت بک لینک هایی که برای سایت خود ساخته اید را افزایش دهید. بعد از اینکه برای سایتتان لینک ساختید باید قدرت لینک هایی که ایجاد کرده اید را افزایش دهید. برای استفاده از این سرویس باید در آن ثبت نام کنید. اگر پاسخ شما خیر است به مرحله 1 برگردید و لیست کلمات کلیدی را تهیه کنید. اگر اصولاً تمام نکات ذکر شده در این مقاله لینک سازی لایه ای را رعایت کنید و بک لینک های هرمی با کیفیتی برای سایت خود ایجاد کنید، می توانید در اکثر کلمات کلیدی سایت خود به صفحه اول گوگل و یا حتی رتبه اول گوگل برسید. به این ترتیب، به کمک متنهای تخصصی هر رسانه، خواننده با تمایل بیشتری بر روی لینک مورد نظر کلیک میکند و بک لینک سایت به شکلی اثرگذار در متن تعریف میشود. این کار هم مانند بقیه کارها تخصصی است و باید به کاردان سپرده شود. برای اینکار کافی است کلمه کلیدی خود را سرچ کنید و به صفحه اول نتایج گوگل دقت کنید. بطور کلی این نرم افزار سئو به شکل رایگان قابل دانلود است؛ اما برای استفاده از امکانات بیشتر این اپلیکیشن باید نسخه پولی آن را از سایت Searchmetric خریداری کنید.