Vietjet پروازهای 200 دلاری از ملبورن / سیدنی / بریزبن و هوشی مین ارائه می دهد

برای هر کسی که در مورد تعطیلات نیمه زمستانی خیال پردازی می کند، ما اخباری داریم که به گوش شما تبدیل خواهد شد.

شرکت هواپیمایی ارزان قیمت Vietjet پروازهای مستقیم بین استرالیا و ویتنام را آغاز کرده است و قیمت آنها فقط کمی بیشتر از یک mì bánh است.

آنها با شش پرواز هفتگی رفت و برگشت بین ملبورن/سیدنی و هوشی مین وارد بازار استرالیا شده اند و پروازهای بریزبن از ژوئن آغاز می شود.

و بهترین بیت؟ هر دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه آنها پروازهای خود را از 200 دلار آزاد می‌کنند (که شامل مالیات فرودگاه و هزینه‌های اضافی می‌شود).

این پیشنهاد برای تاریخ های حرکت تا 28 اکتبر (به استثنای تعطیلات رسمی و فصل اوج مصرف) است.

این خط هوایی همچنین دارای یک شبکه داخلی گسترده است که انتخاب بیشتری را برای استرالیایی هایی که مایل به کاوش در شهرهای دیگر در سراسر ویتنام هستند، ارائه می دهد.

و فقط در صورتی که نگران باشید که خطوط هوایی مقرون به صرفه در مورد ایمنی در حال کاهش هستند، آنها دارای رتبه 7 ستاره هوانوردی هستند (که بالاترین رتبه ای است که می توانید بدست آورید).

مثل چیزهای خوب در زندگی؟ علاوه بر این قرارداد پروازی 200 دلاری، این شرکت هواپیمایی همچنین تا 5 مه 2023 برای کابین های تجاری SkyBoss و SkyBoss خود تخفیف 50 درصدی کرایه ارائه می دهد. تاریخ سفر برای این پیشنهاد از هم اکنون تا 12 دسامبر 2023 شروع می شود. برای واجد شرایط بودن ، مسافران می توانند هنگام خرید بلیط از کدهای AUS50SBB (SkyBoss Business) و AUS50SB (SkyBoss) استفاده کنند.

برنامه پرواز

پروازهای Vietjet از سیدنی به هوشی مین سیتی که با هواپیماهای A330 با سه پرواز رفت و برگشت در هفته انجام می شود، هر دوشنبه، پنجشنبه و شنبه انجام می شود، ساعت 10:15 صبح حرکت می کند و در ساعت 4:30 بعد از ظهر (به وقت محلی) فرود می آید. پروازهای رفت و برگشت از شهر هوشی مین به سیدنی هر چهارشنبه، جمعه و یکشنبه انجام می شود، ساعت 7:30 بعد از ظهر بلند می شود و در ساعت 7:20 صبح در سیدنی فرود می آید.

پروازهای Vietjet از ملبورن به شهر هوشی مین هر چهارشنبه، جمعه و یکشنبه انجام می شود و در ساعت 12:30 صبح حرکت می کند و در ساعت 6:30 صبح (به وقت محلی) فرود می آید. پروازهای رفت و برگشت از شهر هوشی مین به ملبورن هر سه شنبه، پنجشنبه و شنبه انجام می شود، ساعت 10:55 صبح بلند می شود و در ساعت 22:35 در ملبورن فرود می آید.

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که خرماهای خود را انتخاب کنید و آزمایش کنید که معده شما چقدر می تواند تحمل کند.