SA Water: آزمایش فاضلاب COVID-19 گسترش می یابد

SA Water با افزودن 22 مکان نمونه برداری در سطح شهر ، آزمایش فاضلاب خود را برای COVID-19 گسترش داده و بر روی مناطق داغ تمرکز کرده است.

با ظهور خوشه پارافیلد ، از طرف SA Health از سازمان خواسته شد تا علاوه بر آزمایش فاضلاب در تصفیه خانه ها ، آزمایش های اضافی را در مناطق زیر آبگیر – یا فاضلاب ها نیز آغاز کند.

سه شنبه گذشته ، دو نمونه در منطقه زیر آبگیر سالیسبری گرفته شد و فقط یک نمونه نتیجه مثبت را به دست آورد.

دیوید کانلیف ​​، مشاور اصلی کیفیت آب SA Health گفت که نتایج مثبت در منطقه انتظار می رود.

وی گفت: “ما همچنین نمونه های مثبتی از تصفیه خانه فاضلاب بولیوار را کشف کرده ایم که فاضلاب هتل های متوسط ​​ما را می گیرد.”

“موارد مثبت کشف شده در بولیوار به احتمال زیاد نشان دهنده افزایش موارد در مسافران بازگشتی در هتل های متوسط ​​ما است.”

دکتر کانلیف ​​گفت: نفوذ به مناطق زیر آبگیر با کاهش اندازه جمعیت اسیر شده در این مناطق ، حساسیت آزمایش را افزایش می دهد.

وی گفت: “آزمایش فاضلاب روشی غیرتهاجمی برای ردیابی و پایش شیوع COVID-19 در مقیاس وسیع است.”

“این یک منبع اطلاعاتی اضافی برای آزمایش بالینی است.

“تکمیل آزمایشهای مداوم ما با نظارت بر فاضلاب ، تصویر وسیع تری از انتقال ویروس در جامعه فراهم می کند و در صورت بروز ، می تواند یک سیگنال هشدار دهنده برای افزایش شیوع باشد ، به ما امکان می دهد کنترل های مهمی را برای جلوگیری از گسترش بیماری انجام دهیم.”

دکتر دانیل هوفل ، مدیر ارشد آب و تخصص در زمینه آب گفت که نظارت بر فاضلاب در میان بیماری همه گیر توانایی علمی ایالت را افزایش می دهد.

وی گفت که نتایج می تواند ظرف هشت ساعت تغییر کند.

دکتر هوفل گفت: “بنابراین ، ما با SA Health توافق کرده ایم که اگر مثبت داشته باشیم ، آن را سریعا مطلع می کنیم.”

“تشخیص ویروس در فاضلاب در مقایسه با نمونه های بالینی مانند سواب بیمار پیچیده تر است ، زیرا تعداد ذرات ویروس موجود در حوضه فاضلاب متشکل از 700000 نفر در مقایسه – بسیار کم است – به ویژه در یک دوره کم تعداد.

“برای استفاده از یک اصطلاح آشنا ، مثل این است که ما به دنبال یک سوزن کوچک در یک انبار بزرگ هستیم. با این حال ، ابزار نظارت پیشرفته ما قادر به شناسایی سطوح بسیار کمی از این ویروس در نمونه های فاضلاب است ، تا چهار ذره ویروس منفرد با هر یک از اندازه های تقریباً 0.1 میکرون. “

همراه با 22 مکان نمونه گیری جدید ، SA Water در تصفیه خانه های تصفیه خانه فاضلاب بولیوار ، ساحل کریستی ، گلنلگ ، آنگاستون ، مونت گامبیر ، Tailem Bend ، Lobethal و Naracoorte در حال آزمایش فاضلاب هفتگی است.