Romain Grosjean ، خرابی ، تحقیقات ، به روزرسانی ها ، بیمارستان ، ویدئو

رومن گروسژان به طور معجزه آسایی نه تنها از یک سقوط وحشتناک گلوله آتشین در هنگام جایزه بزرگ بحرین جان سالم به در برد ، بلکه انتظار می رود روز چهارشنبه از بیمارستان مرخص شود.

این صحنه ها در حالی که طرفداران تماشا می کردند که چگونه Grosjean از شر شعله های آتش بیرون می آید ، جهان F1 را لرزاند.

مسابقات جهانی فرمول یک FIA 2020 FIA را از طریق KAYO تماشا کنید. هر تمرین ، جلسه مقدماتی و مسابقه به صورت زنده. تازه وارد کیو شدی؟ اکنون نسخه آزمایشی رایگان خود را دریافت کنید و فوراً جریان را شروع کنید>

این حادثه وحشتناک باعث شده مقامات F1 در مورد تصادف تحقیق کنند زیرا به دنبال ایمن سازی این ورزش برای رانندگان هستند.

از نظر ماریون ، همسر Grosjean ، این عذاب کاملاً تماشایی بود که نمی داند آیا همسرش حال خوبی دارد. وی در یک پست طولانی در اینستاگرام ، از حامیان خود برای سخنان خوب از گوشه و کنار جهان تشکر کرد و قدرت Grosjean را ستود.

“بدیهی است که من آن شب نخوابیدم. و صادقانه بگویم ، من مطمئن نیستم که چه چیزی برای شما بنویسم. فقط می دانم انجام آن مشکلی ندارد. این همیشه به من کمک کرده است. ”او در کنار عکسی از خود و گروژین نوشت.

“من هم نمی دانستم چه چیزی به عنوان عکس ارسال کنم. چه تصویری از دیروز نگهداری شود؟ از شعله های آتش؟ او ، که درازمدت توسط نجاتگرانش نگه داشته شده است؟ لاشه ماشینش؟

“من این یکی را کمی احمقانه پوشیدم. چون هر دوی ما یک تی شرت با عنوان GP2 یکسان می پوشیم. اونی که بعضی وقتها هنوز می خوابمش. من ترجیح می دادم که کلمه “ابرقهرمان” باشد تا “قهرمان” ، اما در صورت لزوم ، ما سفارشی خواهیم داشت. برای کودکان ، زیرا ما اینگونه توضیح دادیم که غیر قابل توضیح است. “

ماریون ، یک مجری تلویزیون در فرانسه ، از مردم به خاطر “سپر عشق” که از گروژژان محافظت می کرد ، تشکر کرد زیرا آرزوها و دعاهای سلامتی او باعث پر شدن شبکه های اجتماعی شد. او همچنین از مارشال هایی که به نجات همسرش و خانواده ژول بیانچی کمک کردند ، آخرین راننده F1 که در سال 2015 (به دلیل آسیب دیدگی در حین مسابقه متحمل شد) جان داد ، تشکر کرد.

ماریون نوشت: “تشکر از همه شما ، که حمایت ، محبت و مهربانی خود را نشان داده اید که برای ما بسیار ارزشمند است.”

“با تشکر از خانواده ژول بیانچی. به پدرش فیلیپ ، که من همیشه در مورد او فکر می کنم. به خود ژول به کوین مگنوسن برای سخنانش. به تیم های Canal + برای حساسیت آنها. بعضی ها را فراموش می کنم ، ببخشید

“از فرزندان ما که او را وادار به بیرون آمدن از آتش کردند متشکرم. به لطف شجاعت ، خستگی ناپذیر ، قدرت ، عشق ، تربیت بدنی که احتمالاً او را نیز زنده نگه داشت … دیروز یک معجزه لازم نبود ، اما چندین مورد لازم بود. “

مرتبط: بخشی معجزه آسای 45 دلار که باعث نجات ستاره F1 شد

مرتبط: وحشی وحشی F1 قهرمان وحشتناک “شکست”

گروسژان در ویدئویی از تخت بیمارستان خود ، ستایش هایی را که در عرض چند ثانیه به صحنه رسیدند و او را از شر شعله های آتش کمک کرد.

وی گفت: “سلام به همه ، این رومن است ، فقط می خواهم از صمیم قلب از تلاش ، کار ، ابتکاری که دیروز نشان دادید متشکرم.”

“شما به من کمک کردید که از آتش بیرون بیایم و مرا زنده نگه دارید. بنابراین بسیار متشکرم ، ما برای مسابقه به شما نیاز داریم و همیشه سپاسگزار خواهیم بود که برای من اینجا بودید. “

مایکل ماسی ، مدیر مسابقه FIA ، تأیید کرد که همه جوانب تصادف را بررسی می کنند تا تغییراتی در جهت بهبود این ورزش ایجاد کنند.

ماسی گفت: “ما همه این موارد را بررسی خواهیم کرد و تحقیقات کاملی درباره کل حادثه و آنچه می توانیم یاد بگیریم انجام خواهیم داد.” Sky Sports F1. ”ایمنی اتومبیل ، تجهیزات راننده ، ویژگی های ایمنی اطراف مدار.

“سلول زنده ماندن دقیقاً همان کاری را انجام داد که در آنجا بود. راننده را ایمن نگه می داشت.

“اما ما خود حادثه را بررسی خواهیم کرد و خواهیم دید که آیا چیزی است که بتوانیم در کوتاه مدت یاد بگیریم. اما مطمئناً از یکپارچگی مانع و موارد دیگر ، هیچ زانویی برای آن ایجاد نخواهد شد. “

راس براون ، مدیر اتومبیلرانی فرمول 1 گفت که این حادثه جنبه های مختلفی دارد و صنعت همه تلاش خود را برای ایمن سازی اتومبیل ها و پیست ها در آینده انجام می دهد.

براون به Sky F1 گفت: “بدون شک ما باید یک تحلیل بسیار عمیق از همه وقایع رخ داده انجام دهیم ، زیرا موارد زیادی وجود دارد که نباید اتفاق می افتاد.”

“آتش نگران کننده بود ، شکاف موانع نگران کننده بود. نکات مثبت ایمنی ماشین است و همین مسئله ما را از بین برد. “

هنگامی که آتش خاموش شد و بقایای باقی مانده از لاشه سیگار کشیدن ماشینش ، سلول زنده ماندن گروسژان به صورت نرده در نرده دیده شد.

مرتبط: “تسلیم شوید”: نماد شکایت ریکیاردو را شکافت

وسیله ایمنی “هاله” – قوس محافظی که بالای کابین خلبان رانندگان قرار دارد – تفاوت بین زندگی یا مرگ گروسژان بود.

گروژین با لبخند گفت: “من چند سال پیش هاله نبودم ، اما فکر می کنم این بزرگترین چیزی است که ما به فرمول 1 آورده ایم و بدون آن امروز نمی توانم با شما صحبت کنم.” او برای اولین بار در حالی که روی تخت بیمارستان خود نشسته بود با طرفداران صحبت کرد.

بخش بحث برانگیز در ابتدا شبکه فرمول 1 را تقسیم کرد و بسیاری از مفسران اعلام کردند که درپوش محافظ خلاف سنت های سری مسابقات کابین خلبان باز است.