Polyamory در آمریکا به رسمیت شناخته می شود

منهمه چیز شروع شد با سیاه چال ها و اژدها. در یک باشگاه برای علاقه مندان به بازی نقش آفرینی فانتزی، نیت با اشلی و اریک، یک زوج متاهل آشنا شد. دو سال دوستی به عشق و صمیمیت تبدیل شد: ابتدا بین اشلی و نیت، سپس او و اریک. آنها یک سه گانه تشکیل دادند. صحبت های صریح در مورد تعهد، امور مالی و فرزندپروری وجود داشت – اشلی و اریک دو فرزند دارند که اکنون نیت را “پدر پاداش” می نامند. او می گوید: “عشق زیادی در جریان است.”

به این داستان گوش کن
از صدا و پادکست بیشتر لذت ببرید iOS یا اندروید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی کند

در ماه اکتبر آنها مراسم تعهدی را که شبیه عروسی بود (تصویر) برگزار کردند، البته با نذرهای بیشتری. (اشلی می‌گوید: «ما سعی کردیم آن‌ها را کوتاه نگه داریم.) این ترتیب به عنوان ازدواج وزن قانونی ندارد: هر ایالتی دوهمسری یا چندهمسری را ممنوع می‌کند. بنابراین آنها یک “بدون ازدواج” امضا کردند: قراردادی که در آن نفقه و مسئولیت های مراقبت از کودک در صورت جدایی یا مرگ در میان شرکای دیگری که هرگز به طور قانونی ازدواج نکرده بودند، مشخص می شود. وکیل آنها، دایانا آدامز، آن را با یک “مهر دوست داشتنی که به صورت کرچک می رود” محضری کرد.

اشلی، اریک و نیت چند عشقی هستند که در زیر چتر عدم تک همسری توافقی قرار می گیرد.CNM) – توافق برای تعقیب یک یا چند شریک جنسی یا عاشقانه. CNM همچنین شامل روابط کاملاً جنسی بدون عشق و تعهد به چند همسری است، مانند روابط نوسانی و باز. از هر 20 نفر شریک یک نفر در الف است CNM رابطه در حالی که از هر پنج یک نفر درگیر شده است CNM بر اساس نظرسنجی‌های امی مور از دانشگاه چپمن و همکارانش در مقطعی. احتمال این که همجنس گرایان این کار را انجام دهند بسیار بیشتر از افراد مستقیم هستند. خانم مورز می‌گوید، تدوین کنگره در مورد ازدواج همجنس‌گرایان، که تصریح می‌کند که چنین اتحادیه‌هایی باید بین دو نفر باشد، «بسیاری از تاریخ عجیب و غریب را کاملاً پاک می‌کند».

سه‌گانه‌ها و چهارگوش‌ها همان چیزی هستند که لورا بویل، مربی روابط، آن را «چند عشقی پوستر-کودک» می‌نامد: برای افراد تک‌همسر که می‌توانند مفهوم یک واحد بسته را درک کنند، قابل درک است. در واقع شبکه‌ها اغلب پیچیده‌تر هستند، که توسط V– و نپیکربندی های شکلی که به معنای جذابیت متقابل بین چندین نفر نیست. خانم بویل جدا از سه شریک زندگی خود زندگی می کند. او با سابق و همسرش پدر و مادر می شود. او افراد چند عاشق را «افرادی با پیچیدگی زمان‌بندی» می‌خواند و فکر می‌کند که تمایل بیشتری به پذیرش سیالیت در روابط خود دارند، که ازدواج چارچوب ضعیفی برای آنهاست.

با این حال، ازدواج مزایای مالیاتی، مراقبت های بهداشتی و مهاجرتی را به همراه دارد که افراد چندشخصی نیز مایلند ادعا کنند. ایالت ها و شهرها به رسمیت شناختن قانونی اعطا می کنند. در سپتامبر، یک قاضی در شهر نیویورک به سومین شریک زندگی مرد متوفی اجازه داد تا استدلال کند که او باید اجاره نامه ثابت شده اجاره ای آنها را به ارث ببرد. 12 ایالت اجازه حضانت سه والدی کودکان را می دهند.

در سال 2020 سامرویل، خارج از بوستون، به اولین شهر در کشور تبدیل شد که مشارکت های داخلی چند شریک را ارائه کرد و پس از آن آرلینگتون و کمبریج در نزدیکی آن قرار گرفتند. کارفرمایان شهرداری باید بیمه درمانی و سایر مزایا را به شرکای کارکنان ارائه دهند. شرکت های خصوصی چنین تعهدی ندارند – این الزام باید از طرف دولت باشد. شکاکان نگران افرادی هستند که ادعای تعداد زیاد شریک دارند. الکساندر چن از دانشکده حقوق هاروارد می‌گوید، اما انکار حقوق با این فرض که افراد با نیت بد عمل خواهند کرد، راهی برای عمل نیست.

افراد پولیامورو سطوح بالایی از تبعیض توسط کارفرمایان و صاحبخانه ها را گزارش می دهند. دادگاه ها اغلب با آنها در اختلافات مربوط به حضانت رفتار نامطلوب دارند. وکلای مدافع به دنبال احکامی هستند که تبعیض را بر اساس وضعیت روابط منع می کند. انگ در واقع به معنای ساکت ماندن بسیاری است. پاسخ دهندگان در این نظرسنجی می گویند که افراد چند عشقی کمتر مالیات می پردازند یا سگ خود را راه می اندازند. فرض بر این است که آنها احساس رضایت جنسی کمتر، اعتماد کمتر و حسادت بیشتری دارند در صورتی که برعکس باشد.

دیدگاه ها در حال تغییر است: در سال 2020 یک پنجم آمریکایی ها به گالوپ گفتند که تعدد زوجات از نظر اخلاقی قابل قبول است، که از سال 2006 چهار برابر شده است. هزاره‌ها بیشتر به غیرتک‌همسری تمایل دارند: از هر پنج نفر دو نفر آن را ترجیح می‌دهند، شاید به این دلیل که جایگزین آنقدرها خوب نیست. در نظرسنجی های ناشناس، یک پنجم افراد در روابط تک همسری به تقلب اعتراف می کنند.

با چک و تراز، خبرنامه هفتگی مختص مشترکین ما، که وضعیت دموکراسی آمریکا و مسائلی را که برای رأی دهندگان مهم است بررسی می کند، در صدر سیاست آمریکا باشید.