Pfizer می گوید فقط می تواند نیمی از واکسن های COVID-19 وعده داده شده را تحویل دهد

سازنده یکی از واکسن های COVID-19 که استرالیا برای بازگشایی کشور برای سفرهای بین المللی به آن متکی است ، اکنون انتظار دارد که فقط نیمی از واکسن هایی را که در ابتدا وعده داده بود ، به عنوان یک نتیجه از مشکلات زنجیره تامین ارسال کند.

طبق گفته ، Pfizer Inc اکنون انتظار دارد 50 میلیون واکسن ارسال کند ، نه 100 میلیون مورد تبلیغ وعده داده شده روزنامه وال استریت.

استرالیا حدود 10 درصد از واکسن های تبلیغ شده – 10 میلیون دوز – را سفارش داده است تا در استرالیا پخش شود.

این برای واکسیناسیون 5 میلیون استرالیایی با واکسن دوتایی کافی است. اما اکنون علامت سوال جدی وجود دارد که آیا می توان آن را تحویل داد؟

سخنگوی شرکت به “گفت:” مقیاس بندی زنجیره تأمین مواد اولیه بیش از حد انتظار طول کشید. ” WSJ.

مرتبط: آخرین به روزرسانی های ویروس کرونا را در سراسر جهان بخوانید

مرتبط: پوشش ویروس کرونا را در اینجا دنبال کنید

“و این مهم است که برجسته شود که نتیجه آزمایش بالینی تا حدی دیرتر از پیش بینی اولیه بود.”

به گفته گرگ هانت ، وزیر بهداشت ، كه گفته است ما برای چهار واكسن مختلف قرارداد بسته ایم ، این واكسن اصلی نیست كه استرالیا به آن اعتماد می كند.

آقای هانت به news.com.au گفت كه Pfizer سفارش برنامه ریزی شده را تا همین هفته مجدداً تأیید كرده و استرالیا با یك استراتژی چند واكسن برای پوشش دادن تمام موارد احتمالی ، برنامه ریزی كرده است.

“ما بسیار خوشبخت هستیم که توانسته ایم مرحله دوم را انتخاب و سپس خریداری کنیم – چهار واکسن … واکسن AstraZeneca برای 33.8 میلیون واحد ، واکسن Pfizer برای 10 میلیون واحد ، واکسن Novavax ، 40 میلیون واحد وی و واکسن CSL خود استرالیا – واکسن دانشگاه کوئینزلند برای 51 میلیون واحد و همچنین 25.5 میلیون واحد دسترسی از طریق آنچه که به عنوان تسهیلات بین المللی COVAX شناخته می شود ، “، وی روز پنجشنبه گفت.

“ما به سرعت اما با اطمینان حرکت می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که هیچ مصالحه ای صورت نگیرد زیرا ایمنی استرالیایی ها اولویت اول است.”

آقای هانت یک جدول زمانی را برای شروع رواج واکسن در استرالیا تا ماه مارس مشخص کرده است.

“ما در حال تصمیم گیری در مورد واکسن های اولیه تا پایان ژانویه هستیم. وی گفت: “ما در حال انجام اولین واکسیناسیون هستیم ، از ماه مارس ، با کارمندان بهداشتی و افراد تحت مراقبت از سالمندان ، که تحت تأیید هستند.”

مشکلات فایزر برای انگلیس یک مشکل بسیار بزرگتر است که 40 میلیون دوز فایزر سفارش داده است ، برای واکسیناسیون 20 میلیون نفر کافی است.

اکنون انتظار این است که فقط چهار تا پنج میلیون واکسن حمل شود.

مرتبط: آزمایش قرنطینه NSW آزمایش ویروس کرونا مثبت است

مرتبط: Palaszczuk تصمیم مرز NSW / کوئینزلند را می گیرد

نخست وزیر اسکات موریسون روز پنجشنبه تأیید کرد که تمهیداتی برای تأمین دسترسی به چهار واکسن در نظر گرفته شده است ، “همه اینها بسیار امیدوارکننده هستند اما در ماه های آینده هنوز مراحل لازم را سپری می کنند”.

اما با شیوع COVID-19 در استرالیا “پایدار” ، وی اظهار داشت که زمان آن به جای عجله در استفاده از واکسن قبل از کامل شدن بررسی های ایمنی ، در اختیار دولت است.

“شما بدون شک از تصمیماتی که در انگلستان اتخاذ شده است آگاه خواهید بود ، انگلستان نیاز به رسیدگی به وضعیت و شرایط خود در راه خود دارد. البته آنها باید ، “او گفت.

“در استرالیا ما از موقعیت بسیار نیرومندی برخورداریم و این امر ما را قادر می سازد تا این حق را بدست آوریم ، تعادل خود را به درستی حفظ کنیم ، قبل از هر چیز ایمنی را تضمین می کنیم ، و این امر به ما امکان می دهد تا واکسن را با موفقیت در سراسر کشور پخش کنیم.”

پروفسور جان اسکریت ، متخصص واکسن وزارت بهداشت گفت که استرالیا سه واکسن را با عنوان تعیین موقت تهیه کرده است.

وی گفت: “دو مورد از آنها در میان چهار واکسنی است که دولت خریداری کرده است ، واکسن AstraZeneca ، واکسن Pfizer.”

“این یک تصویب قانونی کامل نیست. ما – هنگامی که اطلاعات نهایی در دسترس باشد – برای ایمنی و کارآیی انجام خواهیم داد ، و من امیدوارم که این در هفته های آینده انجام شود ، اما ما در رحمت شرکت ها هستیم ، در طول تابستان کار خواهیم کرد. متأسفانه به کارمندان من گفته شده که مایو و حوله های خود را کنار بگذارند و هرچه سریعتر کار کنند …

“ما هنوز امیدوار هستیم ، اما اگر یک یا دو هفته آینده یک ارسال کامل دریافت کنیم ، اواخر ژانویه ، اوایل ماه فوریه ، خیلی زودتر از تاریخ مارس ، دولت ذکر کرده است که ما در یک موقعیت تصویب خواهیم کرد “

مرتبط: زن آلوده به COVID-19 در حمل و نقل عمومی سفر می کند

مرتبط: Aussies چاق برای پرش از صف واکسن

استرالیایی هایی که به شدت دچار اضافه وزن و سیاستمداران “خوکچه هندی” هستند باید صف واکسن COVID جدید را افزایش دهند.

اما کودکان احتمالاً آخرین صف برای ضربه هستند که با قوانین No Jab ، No Play که می تواند پرداخت های رفاهی را از بین ببرد ، ارتباطی نخواهد داشت.

دستورالعمل های مورد توافق برای انتشار واکسن ، سالمندان را در خانه های سالمندان و مراقبان آنها و استرالیایی های مسن تر ابتدا واکسینه می کنند.

اما توصیه های اولیه در مورد اصول کلی برای هدایت اولویت بندی جمعیت های هدف در یک برنامه واکسیناسیون COVID-19 در استرالیا خاطرنشان می کند که افراد چاق ابتدا باید به زخم مبتلا شوند.

در این توصیه ها آمده است: “این شرایط پزشکی در معرض خطر شامل نقص ایمنی ، بیماری های متعدد بیماری های مزمن ریه ، دیابت ، بیماری های قلبی عروقی و چاقی شدید است.”

وزیر بهداشت گفت: تا تأیید ایمنی واکسن برای کودکان احتمالاً کودکان دوام می آورند.

آقای هانت گفت: “نکته دوم این است که آنها در مورد کودکان و واکسیناسیون جایگاه را در نظر می گیرند ، اما در این مرحله مشخص شده است که بعید است کودکان در مراحل اول قرار بگیرند.”

مرتبط: استرالیا نزدیک بودن واکسن را تأیید می کند

“آزمایشات جهانی زیادی در رابطه با کودکان انجام نشده است و ایمنی به یک نگرانی اصلی تبدیل می شود.

“سرانجام ، ما قبلاً گفتیم كه این كار داوطلبانه خواهد بود و در این مرحله هیچ برنامه ای برای تحمیل یا استفاده از برنامه های دیگر از جمله بدون ضربان بدون پرداخت وجود نداشت.”

هرگونه سابقه واکسیناسیون به عهده بیمار است تا با شرکتهای هواپیمایی یا کارفرمایان در میان بگذارد.

دولت موریسون یک روند مرحله ای برای تکمیل واکسن در استرالیا را ترسیم کرده است ، که نشان می دهد عجله ای برای مطابقت با اعلامیه انگلیس ندارد.

نخست وزیر گفت: “ما باید این تعادل را درست انجام دهیم و واكسن را با توجه به نیازهای استرالیا و شرایط استرالیا و چالش ها و فرصت هایی كه در اینجا داریم ، در استرالیا پیاده خواهیم كرد.”

“وقتی وارد واکسن می شویم ، اولویت اول ما ایمن بودن آن است. این باید برای استرالیایی ها ایمن باشد و این همان چیزی است که آنها از ما انتظار دارند. انگلیس باید با شرایط و شرایط خود در راه خود کنار بیاید. “

پروفسور جان اسکریت ، رئیس اداره کالاهای درمانی ، گفت که “صدها” واکسن در دست تولید و حداقل دوازده مورد در اواخر مراحل آمادگی برای عرضه وجود دارد.

وی گفت: “از من س askedال شده كه كدام یك از سه اسب در مسابقه رهبری می كنند اما این امر روز به روز تغییر می كند و اغلب به پیشرفت و اتمام آزمایشات بالینی در سطح جهان بستگی دارد.”

“بیایید بگوییم به عنوان مثال واکسن در زنان باردار بهتر تحمل می شود. وی گفت: “ما این گزینه را خواهیم داشت زیرا در طیف وسیعی از واکسن ها سرمایه گذاری کرده ایم.”