Mike Tyson vs Roy Jones Jr ، چگونه می توان تماشا کرد ، کی روشن است ، کیو ، گوش Evander Holyfield ، گاز می گیرد

یک هفته پس از بازگشت به رینگ بوکس ، مایک تایسون حرفه ای پر از جنجال و زندگی را سپری کرده است.

پس از شروع کار خود به عنوان ناک اوت هنرمند تنها با چهار مبارزه در 37 مبارزه اول خود – از جمله 17 ناک اوت دور اول – تایسون به باستر داگلاس ناخوشایند در توکیو باخت.

زندگی وی طی 18 ماه آینده از هم پاشید ، و در نهایت اوج محکومیت تجاوز به عنف بود که او را در اوج زندگی حرفه ای سه سال پشت میله های زندان گذراند.

Mike Tyson vs Roy Jones Jnr را فقط در Main Event تماشا کنید ، یکشنبه 29 نوامبر در ساعت 13 بعدازظهر AEDT در Foxtel و Kayo در دسترس است. اکنون سفارش دهید>

اما در حالی که همه اینها به افسانه تایسون می رود ، مسلما بزرگترین لحظه زندگی حرفه ای او در لحظه بدنامی در مبارزه دوم او مقابل Evander Holyfield بود ، زمانی که او گوش قهرمان سنگین وزن را گاز گرفت.

در حالی که تایسون به نظر می رسد برای اولین بار از سال 2005 در سن 54 سالگی در مقابل یک قهرمان چهار وزن جهان 51 ساله 51 ساله جهان روی جونز جونیور به دایره مربع برگردد ، شبح هولفیلد با 58- یک ساله در جناحین منتظر یک جنگ احتمالی سه گانه است.

تایسون در اولین مسابقه خود ، هنگامی که آیرون مایک یازدهمین دوره TKO را تحویل گرفت ، عنوان سنگین وزن WBA را به Holyfield از دست داد.

مرتبط: جک مایک تایسون شبکه های اجتماعی را وحشت زده می کند

مرتبط: مایک تایسون در مبارزه مسخره بخار می کند

مرتبط: “قدرت مطلق”: تایسون برای بازگشت آماده شد

در مسابقه برگشت بین این دو ، تایسون در ابتدای مبارزه با چیزی که به نظر او قنداق های سر عمدی بود باز شد و با شکوهی پاسخ داد که هم حرفه تایسون و هم هولفیلد را تحت الشعاع خود قرار داده است.

اوایل این هفته ، تیسون ، با تبلیغ جنگ جونز جونیور ، هشدار داد که اگر با تاکتیک های کثیف روبرو شود ، مانع نخواهد شد.

تایسون به فاکس نیوز در مورد گزش گوش هولفیلد گفت: “من می گویم ،” نه ، هرگز دیگر “اما ممکن است دوباره این کار را انجام دهم.

“خوب اگر او آنچه را كه انجام می داد برای گاز گرفتن انجام دهد ، من دوباره او را گاز می گیرم ، بله.”

اگرچه گفته می شود که این زوج برای لحظه بدنام جبران شده اند ، بوکسور معروف به “بدترین انسان روی سیاره” به یاد آورد که او در حال حاضر چیزی جز قرمز نمی بیند.

تایسون از این حادثه یادآوری کرد: “من او را گاز گرفتم زیرا می خواستم او را بکشم.”

“من واقعاً عصبانی شده بودم که سرم و همه چیز دست انداز شده است. من واقعاً از کل جنگ بیهوش شدم.

“این مرا از برنامه مبارزه و همه چیز خارج کرد. خوب یا بد گوش کن ، من اجازه نمی دهم کسی جلال من را بگیرد.

“بنابراین ، من می خواهم با همه چیزهایی که باید برای مقابله با آنها روبرو شوم … هی گوش کن ، من این کار را کردم. من مسئولیت آن را بر عهده گرفتم.

“این شکوه من بود. و من مسئولیت آن را به عهده گرفتم. “

رقابتی TYSON-HOLYFIELD

این حادثه گزنده با توجه به درمان ESPN 30 برای 30 در مستند 2015 ، بخشی از تاریخ ورزش شده است. تعقیب تایسون.

پیش از جنگ با جونز جونیور کیو یک چرخ و فلک اختصاصی ارائه می دهد که زندگی تایسون را با برخی از بزرگترین مبارزات و مستندهای حرفه ای خود زنده می کند.

بوکس را بصورت زنده و درخواستی از طریق کیو تماشا کنید. مبارزات بین المللی انتخاب شده ، دوره های کلاسیک و موارد دیگر. تازه وارد کیو شدی؟ اکنون نسخه آزمایشی رایگان خود را دریافت کنید و فوراً جریان را شروع کنید>

انگیزه Holyfield برای جنگیدن با Tyson این بود که از سایه بزرگ Iron Mike خارج شود.

Holyfield از مسابقات سنگین وزن به دسته سنگین وزن صعود کرد ، جایی که داگلاس را برای عناوین سنگین وزن WBA ، WBC و IBF شکست داد ، قبلا Tyson بود ، تا اینکه آنها را به Riddick Bowe ، سه دفاع موفق و دو سال بعد از دست داد.

اما علی رغم موفقیت او ، دستاوردهای Holyfield همیشه دست کم گرفته می شد.

تایسون قبل از اولین مبارزه این دو ، عنوان جهانی WBA را پس گرفته بود ، در حالی که یازدهمین دوره TKO Holyfield برگزار شد و یک ناراحتی خیره کننده بود.

هولفیلد در این مستند گفت: “وقتی تایسون را ضرب و شتم ، تقریباً شبیه آن بود:

“آنها فکر نمی کردند که من می توانم او را شکست دهم و من این کار را کردم. لازم نیست آن را به صورتش بمالم ، من این کار را کردم. اما این برای همه شما است ، این هیچ ارتباطی با تایسون ندارد ، شما فهمیدید که افراد خوب نیز می توانند بجنگند. “

اما علی رغم پیروزی ، تمرکز همچنان بر روی تایسون و س questionsالات این بود که آیا او همان مبارز قبل از زندان است.

در اوایل مسابقه ، تایسون دوباره باز شد ، با اظهار نظر مفسران: “این دژاوو است”.

دور سه آغاز شد و تایسون محافظ دهان خود را بیرون گذاشت و این یک روز تاریک برای بوکس بود.

تایسون گفت: “این هیچ بهانه ای برای آنچه اتفاق افتاده نیست ، اما من فقط عصبانی شدم ، من فقط عصبانی شدم که او چنین مبارز بزرگی بود.”

“حتی اگر مردم به او اعتباری برای این کار نمی دادند ، در اعماق قلب من ، که همسن و سال او بودم ، اگر او را بزنم ، من واقعاً غول را فتح می کردم. من فقط می خواستم او را خیلی بد بزنم. “

بقیه موارد مربوط به تاریخ است که تایسون دو بار گاز مقدس را گاز گرفت.

هولفیلد گفت: “او برای بار دوم مرا گاز گرفت و من آن موقع واقعاً دیوانه بودم. فوراً شروع کردم به پرسیدن خدا. ‘پروردگارا ، چرا نگذاشتی او را بدست آورم’. خدا به من گفت اگر شما او را گاز می گرفتید ، این احتمالاً بازی بوکس را تمام می کند. شما دو ورزشکار مشهور در جهان هستید و یکدیگر را گاز می گیرید. “

پس از اینکه رد صلاحیت شد ، تایسون با حضور در پلیس و امنیت به حضور در Holyfield رسید و تایسون را از رینگ بیرون کشید.

در سال های آینده ، به نظر می رسید تایسون از تصمیم گاز گرفتن هولفیلد پشیمان شده است.

Holyfield در ادامه به تنها قهرمان چهار بار سنگین وزن جهان تبدیل شد و در سال 2011 در 48 سالگی بازنشسته شد.

تایسون گفت: “هنگامی كه طرفداران تاریخ در مورد پسرانی كه آنها را ضرب و شتم می كنند ، اطلاعاتی بهتر از او پیدا كنند ، مطمئن هستم.” “او لیستی از All-Star پیروزی ها را به دست آورده و افرادی که می دانند قرار است بدانند. او باید آنجا باشد در میان پنج نفر برتر ، سه نفر برتر ، او واقعاً یک مبارز پر شور است. مقام والای او را نباید نادیده گرفت. وقتی آنها زندگی من را انجام می دهند ، وقتی همه زندگی دیگران را انجام می دهند ، آنها می خواهند ببینند که Holyfield ما را کتک می زند ، و او نیز ما را خوب کتک می زند تا ظاهر خوبی داشته باشد. “