Frozen The Musical ستاره جما ریکس با بازی در السا ، آواز Let It Go

ستاره تئاتر موزیکال جما ریکس در حال بازی در نقش محبوب السا از فیلم “یخ زده” است و مطمئناً مسئولیت را به راحتی بر عهده نمی گیرد.

زن موجود در این تصاویر را تشخیص نمی دهید؟ احساس بدی نکنید – با توجه به اینکه پوست او سایه سبز نگران کننده ای ندارد ، شما بخشیده خواهید شد.

جما ریکس در طول هشت سال از زندگی خود ، به لطف بازی طولانی مدت خود به عنوان Elphaba در بیشتر شبیه یک کاترپیلار بود تا یک ستاره تئاتر موسیقی. شرور، که او در سراسر استرالیا و آسیا اجرا کرد.

در حقیقت ، همانطور که ریکس از پرتره های او نگاه می کند ستاره ای شلیک کنید ، حتی او هضم تحولی را که متحمل شده دشوار است – چیزی که او را از سیاهپوستان تمرین به یک خانم اصلی جذاب تبدیل کرده است.

بعد از چندین ماه که پرده ها در سینماهای کشور کشیده می شدند ، این هفته ریکس دستخوش تحول دیگری شد زیرا اولین تعظیم خود را به عنوان السا از آرندل در تولید سیدنی از Frozen The Musical.

همانطور که او صحبت می کند ستاره ای از خانه نمایش ، تئاتر كاپیتول ، درباره فشار به عنوان یكی از اولین و بزرگترین تولیدات افتتاح شده از زمانی كه این كشور در ماه مارس دچار قفل شد ، فعالیتهای زیادی وجود دارد.

دستان صحنه صحنه های پر زرق و برق را درگیر می کنند ، تبلیغ کنندگان هنگام مدیریت لیست میهمانان و تعداد زیادی هیجان زده بازیگران برای یک تمرین لباس ، تماس های تلفنی می گیرند. در تمام این مدت ، ریکس بر روی صندلی در سالن مسافرتی در فاصله چهار متری اجتماعی نشسته است (هیچ خطری با خانم اصلی وجود ندارد).

او می گوید: “این احساس طاقت فرسایی برای همه ما است.” “وقتی روز اول تمرین را انجام می دادیم و از طریق موسیقی آواز می خواندیم ، مردم به معنای واقعی گریه می کردند. یک انرژی عصبی وجود دارد ، اما همچنین قدرشناسی زیادی دارد. تا وقتی تشویق حضار را نشنیده ایم واقعی نخواهد بود. “

این خانم 35 ساله می گوید از زمانی که مامور او تماس گرفت و به او گفت که این نقش را به عهده گرفته احساس یک عمر زندگی می کند ، اما او هنوز می تواند روند طاقت فرسای آزمایش را مانند روز گذشته بخاطر بسپارد. ریکس می گوید: “دور چند صفحه دور بود.”

“و اکنون به آن نگاه می کنم – احتمالاً به این دلیل که من نقش را دریافت کرده ام – من واقعاً به نحوه انجام آنها احترام می گذارم. در طی یک دوره زمانی نسبتاً طولانی چندین ممیزی وجود دارد ، بنابراین آنها می توانند پی ببرند که آیا شما سازگار هستید و صدای شما چقدر کشدار است.

“قطعاً این اعصاب خردکن است ، اما من سعی می کنم با نگرش” رها کن “به ممیزی بروم و فکر کنم ،” خوب ، این کسی هستم که هستم و تمام تلاشم را خواهم کرد ، و بعد از آن به شما دوستان بستگی دارد. اما تمام ارزش خودم را که در دست شما هستم حفظ نخواهم کرد … “بنابراین ، السا مطمئناً از روز اول به من آموخت که آن را رها کنم.”

جان سخت منجمد و شرور طرفداران – و بسیاری از آنها – ارتباط برقرار خواهند کرد که Idina Menzel در هر دو صدای السا را ​​صدا کرده است منجمد فیلم ها و نقش برنده جایزه تونی خود را از Elphaba در برادوی. و ریکس سریع است که به منزل اعتبار می بخشد و راه را برای صداهایی مانند صدای او باز می کند.

“تا زمانی که صداهایی مانند ایدینا را شنیدم متوجه شدم که شاید می توانم در تئاتر موسیقی کار کنم ، زیرا صدای من بیشتر یک صدای پاپ / تئاتر است که کاملا متفاوت با تئاتر کلاسیک است.”

ریکس بعد از اجرای نیویورکر در یک محصول ملبورن ، منزل را یک بت می داند و در صف ایستاده است. شرور در سال 2013. یک هنرپیشه Rix را در میان طرفداران مشاهده کرد و او را به عنوان ستاره بازیگران استرالیا شناخت و او را به پشت صحنه آورد.

“[Idina] وقتی صحبت کردیم بسیار گرم و مهربان و سخاوتمند بود. ” روز بعد از تئاتر به من زنگ زدند که او چیزی را برای من گذاشته است. این یک پوستر امضا شده بود. او نوشته بود “همچنان از گرانش سرپیچی کن”. این یکی از با ارزش ترین دارایی های من است. “

مجری فصلی ، که در نیز حضور داشته است Ghost The Musical، جادوگر شهر از، جکیل و هاید و سال گذشته نقش اصلی Evita را با تینا آرنا تقسیم کرد ، اعتراف می کند که به دلیل وقفه بیش از حد معمول عصبی است ، اما همچنین به این دلیل که می داند هر مخاطب انتظار اجرای “Let It Go” ، سرود محبوب فراری را از فیلم دیزنی 2013.

این ترانه – که نقطه عطف داستان است و می بیند که السا محفوظ و سرحال است و به زنی سرسخت تبدیل می شود – مدتها پیش زندگی خود را سپری کرد و برنده جایزه اسکار شد و تاکنون بیش از 2.2 میلیارد جریان در یوتیوب داشت. .

ریکس می گوید: “من نمی توانم به خودم اجازه دهم بیش از حد در مورد آن فكر كنم.” “من به وضوح آن را تکرار کرده ام و بارها و بارها آن را خوانده ام ، اما وقتی سرانجام در آن مجموعه باورنکردنی آنجا هستم ، با شگفت انگیزترین لباسی که به معنای واقعی کلمه از صدها مهره و کریستال پوشیده شده است ، برای مخاطبان آواز می خوانم؟ احساس خیلی متفاوتی خواهد شد. “

در زمان چاپ ، هیچ چیزی در مورد اینکه آیا تولید پس از اجرای سیدنی به تور استرالیا سفر می کند اعلام نشده است. با این حال ، ریکس امیدوار است که به همراه بازیگران و اعضای گروه خود ، نمایش را در سراسر کشور برگزار کند. اما او نیز عمل گرا است و به نظر می رسد مانند کسی که آهنگ بزرگی را که در هفته های آینده از صحنه اجرا خواهد کرد به دل گرفته است.

او می گوید: “اگر امسال چیزی یاد گرفتیم ، فراموش كردن تلاش برای تهیه ی برنامه های محكم … و فقط به خاطر آمدن كارهاست.”

Frozen The Musical تا ماه مارس در تئاتر Capitol در سیدنی ادامه دارد. بلیط ها در آدرس ticketmaster.com.au موجود است.

ستاره ای بیشتر

آن هاتاوی: “اگر مردم فکر کنند که من شیرین هستم اذیت نمی شود”

داستان شایان ستایش پشت اولین لباس ARIAs دلتا