DVI ،DisplayPort ،HDMI یا VGA؛ کدام یک برای شما مناسبتر است؟

سیستم اتصال خودرو ها یک زبانه قفل دارد که کابل را از ارتعاشات و پوسته آن را از رطوبت و گرد و خاک محافظت می کند. اسپلیترها برای کابل های HDMI راه حلی مناسب برای اتصال چندین دستگاه به یک منبع است. از این رو برای استفاده از حداکثر کارایی کنسول های نسل نهمی، این سوال پیش می آید که کدام کابل HDMI برای PS5 یا Xbox سری X مناسب است؟ استفاده از کابل Monoprice DynamicView Active برای انجام بازیهای رایانهای تلویزیون دی وی دی پلیرها و غیره گزینه مناسبی است. این فروشگاه آنلاین است؟ اما اخیرا هیچ محصول جدیدی که از این فرمتهای وایرلس پشتیبانی کند، ارائه نشده است و به نظر میرسد که این فرمتها نیز در نهایت به دست فراموشی سپرده میشوند. اکثر کابل ها از HDMI Type A استفاده می کنند که نسخه های جایگزین از محبوبیت کمتری برخوردار هستند. طبیعی است که این دانگل ها قیمت بالاتری نیز دارند. همچنین این نوع از HDMI کاربری پروژکتورهای خانگی را نیز بسیار راحتتر از قبل میکند، چرا که دیگر لازم نیست که کابلها را دانگل مخصوص به سقف متصل نمایید.

کابل های اسلیم HDMI ، کابل های پریمیوم HDMI ، کابل های HDMI با هدرهای 90 درجه و حتی کابل های جمع شدنی برای اطمینان از اینکه فقط کابل مورد نیاز خود را آزاد می کنید. بنابراین با این کابل می توانید بهترین صدا و تصویر را از تلویزیون HD دریافت کنید. به عنوان مثال، DVR شما در یک قسمت از خانه یا ساختمان شما واقع شده است و می خواهید آن را روی مانیتور بالا بیاورید که بیش از ۵۰ فوت از خود DVR فاصله دارد. با استفاده از کابل دیسپلیپورت می توانید چند مانیتور را به یک پورت متصل کنید. با استفاده از این سری کابل ها ، تقریبا تمامی مشکلات مربوط به انتقال تصویر دوربین های مدار بسته بر روی مانیتور حل می شود. یکی از این ویژگی ها را می توان پشتیبانی از نمایش محتوای دیجیتال در رزولوشن ۴K 120Hz دانست. کروم کست ، شاید اولین دانگل انتقال تصویر وایرلس نباشد ، اما به طور قطع اولین دانگل با قیمت پایین و مناسب برای انواع محیط ها و نیازها بود که توانست بسیار زود جای خود را در میان کاربران باز کرده و اکثر نیازهای آن ها چه شخصی و چه تجاری و حرفه ای را برطرف کند.

اگر تصور میکنید که صرف هزینهای حدودا 1000 دلاری بسیار زیاد است، در آن صورت میتوانید یک فرستند را با سوئیچ HDMI یکپارچه کرده و بسیاری از کابلهای HDMI را از خانه خود حذف کنید. این کابلها به طور بالقوه میتوانند فاصله بیشتری را طی کنند، بسیار بیشتر از فیبر نوری پلاستیکی، اما نازکی (شکنندگی) و قیمت بسیار زیاد، آنها را برای اکثر خانهها بلااستفاده (و غیر ضروری) کرده است. در صورتی که در میان دستگاههای W-MS چنین قابلیتی وجود ندارد و در آنها به ازای هر فرستنده تنها یک گیرنده وجود دارد. اما محصولاتی همچون Nyrius ARIES NPCS549 که محدوده کارکرد آنها 10 متر است، تنها چند هزارم ثانیه تاخیر دارند که چندان به چشم نمیآید. بسیاری از محصولات HDMI وایرلس با فرکانس ریزموج 5 گیگاهرتزی کار میکنند که ممکن است با سیگنالهای موبایل و وای فای دچار تداخل شود. پخش یک منبع ویدیویی از چندین تلویزیون در حال حاضر بسیار گران قیمت و سخت انجام میگیرد. یک سیگنال ویدیویی باید ابتدا رمزنگاری شده، انتقال یابد، توسط دستگاه گیرنده دریافت شود و سپس رمزگشایی گردد تا بتوان آن را پخش کرد. پس در پایان فرآیند انتقال امواج، یا یک سیگنال کامل و خوب خواهیم داشت یا هیچ سیگنالی به طور کلی نخواهیم داشت.

پاسخ مثبت است. برای این کار چندین راه وجود دارد که به طور کلی در دو دسته Wireless HDMI و Wireless Media Streamming قرار می گیرند که در ادامه هر دو روش را همراه با دستگاه هایی را که این کار را انجام می دهد به شما معرفی می کنیم. بعد از اینکه درایور به طور نرم افزاری پاک شد روی OK کلیک کنید و سیستم خود را ریستارت کنید. برای مشاهده فیلم های خود با استفاده از کابل HDMI پیشنهاد می کنیم پست ۳ روش پخش فیلم، آهنگ و عکس گوشی در تلویزیون با کابل و بدون کابل را مطالعه بفرمایید. چرا از دانگل HDMI WiFi استفاده می کنیم؟ دلیل این تفاوت در چیپهای پردازش و تقویت کنندههای توان نهفته که سیگنالها از سمت ورودی به طرف دیگر تقویت میکنند. نکته مهم دیگر هم راحتی کار با این وسیله است که هزینه آن را تا حدی توجیه می کند. کابل HDMI فرانت 3D سرپوش طلایی 3 متری یکی دیگر از کابل های باکیفیت برند مشهور فرانت است که برای انتقال باکیفیت تصویر و انتقال صدا است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کابل hdmi با کیفیت عالی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.