گوشت گاو گونه گونه آدریان گرنیه با جیسون موموآ

آدریان گرنیه می خواهد این رکورد برای نشان دادن تغییر و تحول تلویزیونی خود باشد ، وینسنت چیس می توانست Aquaman بهتری نسبت به جیسون موموآ ، شخصیت باهوش تولید کند.

همانطور که طرفداران کلاسیک فرقه ای بودند ، Entourage – کمدی تقریباً مسخره برانگیز از یک سوپراستار هالیوود و خدمه اش – Grenier’s Chase همیشه قرار بود کسی باشد که در فیلم Comics DC ، یا به قول فیلمنامه ، وقتی سریال برای اولین بار پخش شد ، بازی کند. 2004

اما وقتی زمان آن فرا رسید که کارفرمایان واقعی استودیو بازیگر جنگ زیر آب را انتخاب کنند ، این نقش به عهده موموآ ، یک لوتاریوی با ظاهری زیبا و مو بلند است که روزها با زخمهای مخصوصش ساخته شده است.

در تماس زوم با راهنمای BINGE ، گرنیه زبانش را محکم در گونه خود دارد وقتی می گوید: “خوب ، می دانی ، من مطمئناً یک شناگر با ظرافت تری هستم. اما سلام ، به هر حال آنها می خواستند [cast] خوب است ، “او می خندد.

گرنیه که برای رها کردن از رقیب فیلمش ابراز ناراحتی می کند ، آنقدر خوش ذوق است که می تواند اضافه کند: “من می خواهم وارد این مبارزه شوم. اما ، می دانید ، آنچه در مورد جیسون دوست دارم این است که او همچنین کارهای زیادی در زمینه اقیانوس ، محیط زیست ، خارج از دوربین انجام می دهد ، که من نیز هستم. این بازیگر و فعال می گوید: “و در کار واقعی حفاظت ، هیچ رقابتی وجود ندارد.” همه ما باید با هم کار کنیم. “

این روش خنک ، آرام و جمع آوری شده در مورد گرنیه است که از شهرت طولانی مدت خود در هشت فصل حضور در Entourage به عنوان بستری مثبت برای احساسات زیست محیطی خود استفاده کرده است.

اشتیاق او به مسائل مربوط به تغییر آب و هوا و حفاظت از او باعث شده است که او نهنگ تنهایی ، یک سازمان مراقبت از اقیانوس را راه اندازی کند. و همچنین تلاش برای توسعه برنامه ای که به مصرف کنندگان کمک کند اعتبار سبز محصولات مختلف را بررسی کنند.

این آینه مشهورترین شخصیت تلویزیونی وی است که با نگرشی صلح طلبانه و غریزه ای برای انجام کارهای درست توسط اطرافیانش در زندگی دریانوردی می کند.

از نظر گرنیه ، تمرکز وی بر کار حسن نیت همانطور که بازیگری انجام می دهد ، او را نیز حفظ می کند.

“من حدود 20 سال است که در این مرحله و به طرق مختلف کارهای زیست محیطی انجام می دهم. و چیزی که می توانم بگویم این است که من همیشه احساس اشتیاق و هیجان تازه ای برای کار پیدا می کنم و همیشه راه های جدیدی برای نزدیک شدن به نحوه حضورم و اینکه چگونه می توانم بهتر به محیط زیست خدمت کنم پیدا می کنم. “

44 ساله در سفرهای زیادی که به استرالیا داشته است ، برای تجارت و تفریح ​​کارهای زیادی برای انجام و روحیه های خویشاوند پیدا کرده است.

در حال حاضر ، او در حال فیلمبرداری یک درام Netflix ، Clickbait در ملبورن است ، اما در سال های گذشته ، هنگامی که با ایزابل لوکاس ، ستاره سابق Home & Away دیدار می کرد ، به طور منظم به سیدنی و کوئینزلند سفر کرده است.

صورت او با لبخندی لب بلند فوران می کند و چشمان سبزش برق می زند وقتی که می گوید: “من به نوعی اینجا را دوست دارم” و “همه چیز عالی است ، به غیر از یک بیماری همه گیر جهانی”.

طرفداران او از Entourage – با لذت بردن از افزایش جریان در هنگام قفل در سراسر جهان – با گذشت سال ها از پایان سریال ، قویتر شده اند.

وی در پاسخ به این سال که آیا توجه مجدد خود به تبادلات در شبکه های اجتماعی را مورد توجه قرار داده است ، اظهار داشت: “آیا س everال من هرگز متوقف شده است؟” احساس می کنم Entourage همان نمایش فرقه ای قدیمی ، بی انتها ، فقط کلاسیک است که همیشه بخشی از وجدان جمعی خواهد بود. “

میراث آن باعث افتخار گرنیه می شود ، حتی اگر او همیشه میلیون ها بیننده Vinnie Chase باشد و فقط Vinnie Chase باشد.

“چند نفر می توانند بگویند که آنها در یک نمایش مشخص از دوران ، شخصیت برجسته را بازی می کردند؟ بنابراین ، بله ، منظورم این است که تا آنجا که تجربه زندگی پیش می رود ، این همان بالا است. “

در حالی که او تلاش می کرد پیشنهادهای کاری را که فقط Chase 2.0 بود پیدا کند ، اما فلسفی است.

“من فکر می کنم این فرض را بر این می گذارد که به طریقی می توانید واقعاً هر یک را کنترل کنید. من خیلی شبیه وینس هستم که نسبت به شخصیت خودم ذره ذره دارم. من به راحتی می توانم هرگز چیزی شبیه به این انجام ندهم. بنابراین من واقعاً از فرصتی که به من داده شده خوشحالم. “

یکی از تأثیرات غیرمنتظره این نمایش زودهنگام زدن برخی رفتارهای بسیار ضعیف در هالیوود بود که نویسندگان از تجربیات واقعی تهیه کننده ، مارک والبرگ و دیگران گرفته اند.

قبل از تاریخ #MeToo بود اما به شروع گفتگو در مورد آنچه که به عنوان فرهنگ مشهور قابل قبول گذشت ، کمک کرد.

گرنیر می گوید: “من فکر می کنم که این نمایش بازتاب یک فرهنگ بود. همانطور که هر هنر خوبی انجام می دهد ، واقعیت را منعکس می کند تا ما به عنوان مخاطب فرصتی برای دیدن خودمان داشته باشیم و امیدواریم کاری در مورد آن انجام دهیم. همانطور که هملت گفت ، “این اصلی ترین کار نمایش است.” سوال این است که ، “آیا ما می خواهیم خود را ببینیم و دو برابر شویم؟” یا اینکه می خواهیم خودمان را ببینیم و بگوییم ، “هی ، یک لحظه صبر کن ، می دانی ، شاید ما می خواهیم در مورد حال خود تجدید نظر کنیم؟”

همبازی وی جرمی پیون ، که در نقش نماینده خشمگین او ، آری گلد بازی می کرد ، توسط یکی از افراد اضافی اطرافیان ، در میان ادعاهای چندین زن ، به سو among استفاده جنسی متهم شد ، اما مدتهاست که هرگونه تخلف را انکار کرده است.

همراهان را در Binge پخش کنید. یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه دریافت کنید. در binge.com.au ثبت نام کنید

Piven ادعا می کند که او “در همکاری با #MeToo” آسیب دیده است و استدلال می کند که مردم او را با شخصیت بد رفتارش اشتباه می گیرند.

گرینیر در حالی که بینندگان داستان در Entourage حقیقت زیادی داشتند ، به بینندگان یادآوری می کند: “در عین حال ، این یک دنیای فانتزی است و مطمئناً ریشه در یک خیال پسران دارد زیرا هیچ نتیجه ای نخواهد داشت. این شخصیت ها هرگز مجبور نیستند برای رفتار بد خود هزینه ای بپردازند. آنها از همه چیز دور می شوند و وینس همیشه فیلم را می گیرد. “

وی می افزاید: “بنابراین من فکر می کنم شما باید به دنبال آن باشید که چیست … نه لزوماً هنر عالی ، و نه لزوماً یک نمایش کاملا جدی طراحی شده است. این یک داستان احتیاط آمیز است ، اما در بهترین حالت گریز است. “

اختلاف بین بازیگران – که شامل کوین دیلون نیز بود [playing Chase’s half-brother, Johnny]، کوین کانلی [as childhood friend, Eric]، و جری فرارا [as fan favourite, Turtle] گرنیه می گوید – تا امروز ادامه دارد.

“وقتی اینقدر وقت را با بچه ها می گذرانی ، آنها برادرت می شوند. بنابراین مثل خانواده است. “

گفته شد ، داگ الین ، سازنده این برنامه ، گروه را در اوایل سال جاری برای Victory the Podcast ، پادکست هفتگی ، که هر هفته شنوندگان را با اپیزود به طول می انجامد ، به اشتراک می گذارد – تفسیرهای داخلی و تبادل نظر دوستانه بین الین ، دیلون و کانلی.

گرنیه در پاسخ به این س ifال که آیا می خواهد در فصل 2 ظاهر شود ، سipsال می کند: «من هنوز پیشنهاد خودم را نگرفته ام. فکر نمی کنم آنها بتوانند از پس هزینه های من برآیند. “

* همراهان ، جریان s1-8 در BINGE.