کمبود در آمریکا فرصت هایی را برای پرستاران چرخدار ایجاد می کند

Dبا وجود هنگامی که این شهر برای اولین بار در سال 2020 به کووید مبتلا شد، پرستاران از سراسر آمریکا به نیویورک هجوم آوردند. همانطور که امواج مختلف آمریکا را فرا گرفت، نیاز به پرستاران مسافرتی افزایش یافت زیرا سایر ایالت ها نیز به شدت آسیب دیدند. تقاضا برای پرستاران مسافرتی از آن زمان کمی کاهش یافته است، اما نسبت به قبل از همه گیری بسیار بیشتر است. هزینه های پرستاران مسافرتی پنج برابر سال 2019 است.

به این داستان گوش کن
از صدا و پادکست بیشتر لذت ببرید iOS یا اندروید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی کند

بر اساس گزارش انجمن بیمارستان‌های آمریکا، بیمارستان‌ها در ژانویه 2022 متوسط ​​40 درصد از هزینه‌های نیروی پرستاری خود را صرف پرستاران مسافرتی کردند، در حالی که این رقم در ژانویه 2019 تنها 5 درصد بود. او در دو دهه تحقیق خود شاهد تغییر در کارکنان بود. جان آگوست، مدیر روابط کار مراقبت های بهداشتی در دانشکده روابط صنعتی و کار کورنل، می گوید: آینده پرستاران مسافرتی یکی از بزرگترین سؤالاتی است که صنعت سلامت با آن مواجه است. همچنین یک فرصت فوق العاده برای پرستاران چرخدار است.

پرستاران مسافرتی بسیار بیشتر از پرستاران پرسنلی که همان کار را در همان بیمارستان انجام می دهند، دستمزد می گیرند تا ناراحتی ناشی از ترک خانه را جبران کنند. به عنوان مثال، نورا کروز در فلوریدا مستقر است، اما در حال حاضر در آیووا مشغول به کار است. او می‌گوید که کل مرکز پزشکی آنجا توسط مسافران تامین می‌شود. قبل از کووید، بسیاری از افراد ماجراجو به سمت پرستاری در سفر کشیده می‌شدند و خوشحال بودند که چند هفته یا ماه در شهر یا ایالت دیگری بمانند و ادامه دهند. یکی از پرستاران مراقبت های ویژه که برای این داستان مصاحبه شده است، دوست دارد در زمستان در بیمارستان های دنور کار کند تا بتواند اسکی کند.

همه گیری همه چیز را تغییر داد. دستمزدها تا حدی برای جبران شرایطی که ناگهان خطرناک تر بودند افزایش یافت. به لطف کمک های مالی فدرال برای کمک به کووید، آژانس های پرسنل پرستار مسافرتی نرخ ساعتی را که از بیمارستان ها دریافت می کردند تا بیش از 200٪ افزایش دادند. در اوج تقاضا، برخی از پرستاران مسافرتی تا 10000 دلار در هفته درآمد داشتند. از آن زمان دستمزدها کاهش یافته است، اما همچنان بالاست. طبق گفته Vivian Health، متوسط ​​حقوق هفتگی یک پرستار مسافرتی در داکوتای جنوبی تقریباً سه برابر بیشتر از میانگین حقوق هفتگی پرستار کارکنان 1164 دلار است.

اما در مجموعه پرستاران دوره گرد، یک زیرمجموعه سخت وجود دارد که حتی درآمد بیشتری هم دارد. در سال 2021 حدود 100000 پرستار مراقبت‌های کنار بالین را ترک کردند. بسیاری از پرستاران کارکنان که از ماهیت تنبیه‌کننده مراقبت از کووید سوخته بودند، بازنشسته شدند. برخی دیگر مشاغل کم استرس تری مانند پرستار مدرسه یا کار در شرکت های بیمه را انتخاب کردند. پرستارانی که هنوز سر کار هستند خسته شده اند. آنها احساس می کردند که توسط بیمارستان ها مورد قدردانی قرار نمی گیرند. تونی براسول، رئیس Gale Healthcare Solutions، یک آژانس کارکنان، می‌گوید که آنها نه تنها سوخته‌اند، بلکه شکسته‌اند. آنها از دستمزد و همچنین افزایش نسبت پرستاران بیمار ناامید شده اند.

در نتیجه، اوایل این ماه، 7000 پرستار در دو بیمارستان شهر نیویورک به مدت سه روز اعتصاب کردند. دارلا جوینر، پرستاری که در کمیته رسیدگی به شکایات اتحادیه خدمت می کرد، می گوید که سال گذشته پس از استعفای شش نفر از همکارانش تقریباً پرستار مسافرتی شد. قبل از اعتصاب، او با خود گفت: «در حال حاضر خیلی ناراحت هستم که نمی توانم به این شکل کار کنم. ما برای مدت طولانی با کمبود نیروی کار کار می کنیم.» این نیز یک فرصت ایجاد می کند. پرستاران اعتصابی را وارد کنید که جزو پردرآمدترین ها هستند و روزانه هزاران دلار درآمد دارند.

خانم کروز، در آیووا از طریق فلوریدا، سال گذشته پرستار مسافرتی شد. او به سمت انعطاف پذیری و همچنین پول کشیده شد. او دوست دارد برنامه خود را کنترل کند. اما او چهار فرزند زیر پنج سال دارد که آنها را در فلوریدا به جا گذاشته است. یافتن محل اقامت برای دوره های کوتاه مدت نیز آسان نیست. گاهی اوقات صاحبخانه ها وقتی متوجه می شوند که او پرستار مسافرتی است، کرایه خانه را بالا می برند. او بیشتر در یک RV وقتی او در حال انجام وظیفه است

بیمارستان‌های بیشتری که احساس می‌کنند هزینه‌های نیروی کار کاهش یافته است، استخدام و حقوق و دستمزد را برون‌سپاری می‌کنند. در همین حال، آژانس‌های پرسنلی با فناوری هوشمندتر می‌شوند. Aya Healthcare یک پلتفرم Uber-مانند برای پرستاران و بیمارستان‌ها ایجاد کرده است تا کارگران را با کار مرتبط کنند. شرکت‌های کارکنان فناوری نیز شروع به استخدام پرستاران مسافرتی کرده‌اند. به عبارت دیگر، پرستاری در حال تبدیل شدن به بخشی از اقتصاد گیگ است.

با چک و تراز، خبرنامه هفتگی مختص مشترکین ما، که وضعیت دموکراسی آمریکا و مسائلی را که برای رأی دهندگان مهم است بررسی می کند، در صدر سیاست آمریکا باشید.