کشاورزان سفیدپوست آفریقای جنوبی در می سی سی پی در حال رونق هستند

دبلیوبه آفریقای جنوبی ضربه بزند اگر اندرو جانسون (تصویر) به درستی به خاطر داشته باشد، بیش از دو دهه پیش در مزارع می سی سی پی کار خود را آغاز کرد. در مزرعه پیتس، جایی که این کارگر مزرعه‌دار جنسیتی سابقاً در آن کار می‌کرد، سوابق نشان می‌دهد که لهجه‌های بریده شده در سال 2014 به یکی از پایه‌های اصلی تبدیل شد. آقای جانسون می گوید این واقعیت که آنها 60 درصد بیشتر حقوق می گرفتند تقصیر آنها نبود. آنها نمی‌دانستند ما چه می‌گیریم، ما نمی‌دانستیم چه چیزی به دست می‌آوریم.»

به این داستان گوش کن
از صدا و پادکست بیشتر لذت ببرید iOS یا اندروید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی کند

هر ساله چندین هزار نفر از آفریقای جنوبی به صورت فصلی به آمریکا می آیند H-2A ویزا به عنوان کارگران موقت کشاورزی. ویزا برای اولین بار در سال 1986 معرفی شد. کارفرمایان باید هزینه بلیط هواپیما، مسکن و غذا را بپردازند و دستمزد ساعتی حق بیمه را دریافت کنند. کمبود مداوم نیروی کار در مزرعه در سرتاسر آمریکا باعث افزایش 211 درصدی ویزا از سال 2011 تا سال مالی 2021 شده است. استخدام های آفریقای جنوبی که اقتصاد ضعیف و نرخ بالای جرم و جنایت را پشت سر می گذارند، در همان دوره 692 درصد افزایش یافته است و اکنون دومین گروه بزرگ را تشکیل می دهد. H-2A کارگران – فقط مکزیکی ها از آنها فراتر رفته اند.

اندرو جانسون، که 20 سال در مزارع پیتس کار کرده بود، در روز سه شنبه، 26 اکتبر 2021، در ایندیانولا، دوشیزه، یک پرتره ایستاده است. کارگران مزرعه ای طولانی مدت در دلتای می سی سی پی در یک دادخواست گفتند که از آنها خواسته شده است که مهمان سفید پوست را آموزش دهند. کارگران آفریقای جنوبی قبل از اینکه شغل خود را به خاطر آنها از دست بدهند.  (Sarahbeth Maney/The New York Times) اعتبار: New York Times / Redux / eyevine برای اطلاعات بیشتر لطفاً با eyevinetel تماس بگیرید: +44 (0) 20 8709 8709 ایمیل: info@eyevine.comwww.eyevine.com

اما کسانی که به شهرستان سان فلاور، می سی سی پی می رسند، با واقعیت عجیبی روبرو می شوند. از آنجایی که بیش از 70 درصد از جمعیت سیاه پوست هستند، استخدام های موقت در قدیمی ترین داستان در جنوب درگیر شده اند. موجی از شکایت های اخیر در ایالت می سی سی پی ادعا می کند که آنچه در ابتدا نیاز موقت به دست های خارجی به نظر می رسید ممکن است به یک اولویت تبدیل شده باشد، به ضرر نیروی کار محلی، سیاه پوست و فقیر.

در سال 2021، مرکز عدالت می سی سی پی، یک شرکت حقوقی غیرانتفاعی، اولین شکایت را به نمایندگی از شش کارگر سیاه پوست، از جمله آقای جانسون، مطرح کرد. اگر چه برنامه ویزا به افراد محلی نیاز دارد که در صورت محاسبه افزایش پیدا کنند H-2A دستمزد بالاتر از حقوق محلی است، آنها ادعا کردند که هرگز افزایش حقوق دریافت نکرده اند و ادعا می کنند که در سال 2020 به ازای هر 11.83 دلاری که آفریقای جنوبی دریافت کرده اند، 7.25 دلار درآمد داشته اند. استفاده از توالت نیز سلسله مراتبی را نشان داد: والتر گریفین 74 ساله، یکی از شاکیان، زشتی استفاده از عناصر را به یاد می آورد در حالی که آفریقای جنوبی از امکانات داخلی استفاده می کرد.

از آنجایی که آفریقای جنوبی با تجهیزات، آب و هوا و تکنیک های کشاورزی جنوب آمریکا آشنا بودند، نیاز به آموزش داشتند. و این مسئولیت بر دوش کارگران سیاه پوست افتاد که می گویند خیلی دیر فهمیده اند که دارند به جانشینان خود آموزش می دهند. بر اساس ممیزی وزارت کار از عملیات مزرعه از سال 2020 تا 2021، چهار کارگر محلی با ورود نیروهای جدید در شیفت کاری از دست دادند. دعوای مزرعه پیتس در ماه دسامبر برای رقمی نامعلوم حل و فصل شد، همانطور که شکایت دیگری در سال 2021 علیه مزارع هریس راسل مطرح شد. اکنون چهار پرونده قضایی دیگر در دست اقدام است.

به گفته چندین مالک مزرعه سفید پوست در منطقه، استخدام از خارج از کشور یک ضرورت است. بسیاری از مالکان مزرعه که از آنها خواسته اند ناشناس صحبت کنند، زیرا می ترسند جریمه شوند، یا اینکه آنها را نژادپرست تلقی کنند، می گویند مردم محلی تنبل هستند، فقط حداقل کار را انجام می دهند و منتظر دریافت کمک هستند. در مقابل، یکی از مدیران مزرعه کلارکزدیل در مورد آفریقای جنوبی می گوید: “اگر بگویم بپر، آنها می گویند چقدر بالاست؟” او می افزاید که این نگرش ارزش پرداخت بیشتر برای آن را دارد.

با این حال، زبانی که برخی از مالکان از آن استفاده می‌کنند، تشخیص اینکه آیا آنچه در حال وقوع است فقط قوانین عرضه و تقاضا در کار است یا شواهدی از نژادپرستی مستقیم است. یا، شاید، هر دو باشد. یکی از کشاورزان ساکن رابینسونویل، که هر سال حدود 15 کارگر آفریقای جنوبی را استخدام می کند، خجالت نمی کشد که بگوید سیاهپوستان روستایی می سی سی پی “بچه هایی مانند خرگوش های لعنتی” دارند و “با کوپن های غذایی زندگی می کنند”.

اگرچه شکایت ها بر مزارع در می سی سی پی متمرکز شده است، سایر ایالت ها با تعداد زیادی از H-2A امل بوحابیب، وکیل خدمات مهاجر قانونی جنوب که در پرونده پیتس کار می‌کرد، پیشنهاد می‌کند که کارگران و جمعیت‌های کشاورز سیاه‌پوست از لحاظ تاریخی فقیر باید با نظارت مشابهی روبرو شوند. در نوامبر 2022، اداره 11 مزرعه در دلتا را جریمه کرد و در نهایت بیش از 130000 دلار دستمزد 45 کارگر را بازیابی کرد. لوئیزیانا و آرکانزاس در رتبه های بعدی این لیست قرار دارند. مانند H-2A کارگران شروع به آمدن به آمریکا برای شروع فصل کاشت می کنند، فدرال شروع به زدن درهای انبار می کند.

با چک و تراز، خبرنامه هفتگی مختص مشترکین ما، که وضعیت دموکراسی آمریکا و مسائلی را که برای رأی دهندگان مهم است بررسی می کند، در صدر سیاست آمریکا باشید.