کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان [300+ محصول] برای انواع پوست صورت – روژه

سپس به صورتتان مالیده اجازه دهید خشک شود و بعد با آب سرد بشوئید. مخلوط شیر تازه را به همراه یک قاشق روغن زیتون بر روی صورت مالیده و بعد از ۲۰ دقیقه بشوئید. اما اگر هر شخص در ابتدا ویژگیهای پوست خود را از نظر خشک یا چرب بودن و یا سایر موارد مورد بررسی قرار دهد، میتواند یک مرطوب کننده مناسب با پوست خود را انتخاب نماید. مقدار کافی از کرم را روی پوست خشک و تمیز دست و یا صورت پمپاژ کرده و روی سطح پوست پخش کنید تا جذب پوست شود. استفاده ی درست از مرطوب کننده، آبرسانی پوست را افزایش می دهد، از پوسته پوسته شدن و لکه دار شدن آن جلوگیری می کند و یک لایه ی محافظ مرطوب ایجاد می کند که تمام طول روز روی پوستتان باقی می ماند.

این را هم بدانید که پوست شما چه خشک چه چرب باشد و شما چه خانم چه آقا باشید فرقی نمیکند و باید از مرطوب کننده استفاده کنید. به صورتتان مالیده و اجازه دهید خشک شود، سپس با آب ولرم آب کشی نمایید. از سوی دیگر، پوست هایی که به کرم مرطوب کننده و آبرسان نیاز دارند، پوست هایی خشک هستند. توجه به مواد تشکیل دهنده کرم مرطوب کننده نیز از ضروریاتی است که همواره باید به آن دقت شود. با توجه به این که امروزه انواع متنوعی از مرطوب کنندهها به بازار عرضه میشوند، انتخاب و خرید مرطوب کننده مناسب کار سادهای به نظر نمیرسد.

با مطالعه و استفادهی آنها بهترین کرم مرطوب کننده و برند مناسب پوست خود را انتخاب کنید. یک قاشق آبلیمو به همراه سفیدهی تخم مرغ و یک تا دو قاشق عسل را مخلوط کرده. توی ترکیبات این محصول PRIME کیو 10 به عنوان یک عنصر ضد پیری و ویتامین E به کار رفته و همچنین به خاطر استفاده از عصاره بابونه برای پوست های حساس هم میتونید روی این مرطوب کننده حساب ویژه باز بکنید.

اگر به دلیل تنوع محصولات، هنگام خرید مرطوب کننده با مشکل مواجه میشوید نکتههای زیر در انتخاب درست کمکتان میکند. توجه کنید که ترکیب اصلی لوسیون آب است به همین دلیل نسبت به کرم و وازلین رقیقتر است؛ بنابراین برای پوستهای چرب و خیلی چرب استفاده از لوسیون توصیه میشود. به همین دلیل استفاده از کرم مرطوب کننده اهمیت زیادی داشته و این کار را باید در برنامهی روزانهی خود قرار داد. این کرم محصولی است حاوی کلاژن که نه تنها مرطوب کننده بلکه دارای انواع ویتامین و دارای کیفیت خوب و قیمت مناسبی نیز است. ستاره | سرویس آرایش و زیبایی – خشکی پوست عموما هنگامی روی میدهد که پوست چربی یا آب یا هر دو این موارد را به اندازه کافی نداشته باشد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کرم مرطوب کننده طب اسلامی.