کانال 7 ، کریکت استرالیا ، اختلاف در قرارداد ، BCCI

درگیری مداوم بین کریکت استرالیا و شریک پخش کانال 7 ، تغییر زشتی پیدا کرده است.

همانطور که توسط بن هورن و پیتر لالور از News Corp گزارش شده است ، Seven با استناد به نقض قرارداد 450 میلیون دلاری خود با این شبکه آزاد هوایی ، دادگاه فدرال را به دادگاه شکایت کرده است.

پس از قفل شدن ویروس کرونا ، CA برنامه تابستان کریکت 2020/21 را به شدت تغییر داد ، که هفت ادعا می کند باعث خسارت قابل توجه تجاری شده است.

مسابقه تک تست در برابر افغانستان به همراه یک سریال T20 برابر وست هند و یک سریال ODI مقابل نیوزلند به تعویق افتاد.

CA همچنین مجموعه مورد انتظار چهار تست را علیه هند به عقب راند تا در شش مسابقه کوتاه که فقط مختص Foxtel بود ، در آن جای گیرد.

تنها مکان تماشای هر مسابقه تور هند استرالیا در Fric Cricket است که از طریق Kayo در دسترس است. تازه وارد کیو شدی؟ اکنون نسخه آزمایشی رایگان خود را دریافت کنید و فوراً جریان را شروع کنید>

این تغییر شکل باعث شد قسمت بزرگی از لیگ بیگ باش همراه با یکی از مسابقات تست هند پس از کریسمس به عقب برگردانده شود ، که “تأثیر زیادی” بر هفت داشت.

در مبایعه نامه ، رئیس کانال 7 ورزش لوئیس مارتین ادعا کرد که این تغییرات در برنامه ریزی توسط COVID-19 تحریک نشده است ، بلکه از طرف شورای کنترل کریکت در هند (BCCI) تحریک شده است.

کانال 7 ادعا می کند پیتر روچ ، مدیر اجرایی CA ، در جلسه ای گفت که این تغییر تصویب شده است زیرا BCCI می خواست گروه های آزمایشی و یک روزه آنها قرنطینه اجباری خود را به مدت دو هفته و نه در دو پنجره جداگانه انجام دهند.

همانطور که در این گزارش مشخص شد ، مارتین ادعا کرد که خودش و مدیر کل اجرایی پخش و بازرگانی CA استفانی بلترامه تبادل پیام متنی زیر را داشته اند.

مارتین: “این شش مسابقه توپ سفید به معنای 50 درصد کمتر مسابقات BBL در زمان اصلی قبل از کریسمس ، برنامه رقابت با استرالیا A ، بدون بازیکن ، کمتر مسابقه آزمون قبل از کریسمس است ، مطمئناً باید ببینید که چگونه ما را تحت تأثیر قرار داده است؟”

Beltrame: “ما یک توافقنامه دوجانبه 10 بازی با BCCI داریم.”

روزنامه دیلی تلگراف گزارش داد که Seven می خواهد به ایمیل ها و سایر ارتباطات بین CA و BCCI دسترسی داشته باشد ، زیرا معتقد است CA به دلیل خواست هند برنامه تابستانی خود را تغییر داده است.

همانطور که COVID-19 چشم انداز ورزشی را در سراسر جهان تغییر داد ، Seven یک معامله با تخفیف در کریکت را دنبال کرد ، با گزارش های منتشر شده ، این شبکه می تواند به کلی از این ورزش دور شود.

Seven قبلاً تخفیف 20 درصدی ارائه شده توسط CA را برای پخش در طول قرارداد پخش ، رد کرده است.

جیمز واربورتون ، مدیر ارشد هفت ، پیش از این CA را “بی کفایت ترین دولتی که من با آن کار کرده ام” خوانده است ، خون بد ناشی از نگرانی در مورد کیفیت بازیکنان موجود در BBL در این تابستان.

این نگرانی ها پس از انکار غیرقابل انکار بعد از نشریه The Evening Standard که جونی بایرستو در تیم تست انگلیس نامیده می شود و در ژانویه با سریلانکا روبرو می شود ، افزایش یافت ، به این معنی که ویکتروکر برای BBL در دسترس نخواهد بود.

نیک هاکلی ، مدیر اجرایی CA روز سه شنبه بیانیه ای را در واکنش به اظهارات کانال 7 منتشر کرد.

هاكلی گفت: “با این همه مثبت بودن در مورد كریكت استرالیا ، ناامیدكننده است كه Seven West Media دوباره تصمیم گرفته است از رسانه ها برای بازی فوق العاده ما استفاده كند.”

“کالیفرنیا در تمام مدت تعهد ما را برای ارائه تابستان هیجان انگیز کریکت و از طرف همه درگیرها حفظ کرده است ، خواه دولتها ، همکاران ، بازیکنان و کارکنان باشند ، من افتخار می کنم که بگویم ما این کار را می کنیم. ما در موقعیت قراردادی خود اطمینان داریم.

“در چالش برانگیزترین محیطی که ورزش با حمایت دوستان ما در BCCI روبرو شده است ، کالیفرنیا اطمینان حاصل کرده است که سریال مورد انتظار با هند می تواند با خیال راحت ادامه یابد.

“دو ODI اول دو مرد بین استرالیا و هند رکوردهای بینندگان را ثبت می کند و شاخص خوبی برای میزان علاقه به سری تست های آینده برای جام تندیس Border-Gavaskar است که شامل اولین آزمون شبانه روزی علیه هند است.

“به طور مشابه ، WBBL یک پیروزی مطلق بوده است که با مسابقات فصل عادی رکورد مخاطبان جدیدی را به ثبت رسانده و هر دو نیمه نهایی تقریباً یک سوم بیشتر از بازی های مربوطه در فصل گذشته است.

“ما همچنان احترام فوق العاده ای برای مردم سخت کوش در سراسر تیم های پخش کریکت و پخش اخبار کانال 7 قائلم و به آنها بخاطر افزایش قابل توجه در رتبه بندی ها که کریکت آنها را در این فصل تحویل داده است ، تبریک می گوییم.

“ما ، با وجود هزینه و پیچیدگی انجام این کار با توجه به شرایط فعلی بهداشت عمومی ، تعهدات خود را در قبال شرکا و حامیان خود با برنامه ریزی تابستان کریکت درخشان انجام داده و خواهیم داد.”