کامپوزیت دندان چیست؟

فارغ از اینکه کامپوزیت دندان و لمینت دندان شما چه رنگی باشد. گاه ممکن است که بیمار تمایل داشته باشد که کجی دندان های خود را با کامپوزیت رفع کند، این امر در صورتی ممکن است که کجی دندان جزئی باشد. در نتیجه از کامپوزیت برای رفع شکستگی های جزئی و یک دست، زیبا و محکم کردن دندان ها استفاده می شود.

در دنیای امروز توجه افراد به زیبایی ظاهر، موجب گسترش روش های ترمیم بدشکلی و نامنظمی دندان ها شده است. کامپوزیت دندان که به باندینگ دندان نیز معروف است، یک روش خوب برای پوشش دندان شکسته یا ترکخورده است که از آن برای اصلاح طرح لبخند و زیباتر کردن ظاهر دندان ها نیز استفاده میشود. حتما قبل از انجام این کار، از دندانپزشک خود بپرسید که آیا به اندازه کافی تجربه دارد یا خیر.

جهت انتخاب بهترین نوع کامپوزیت دندان حتما با دندانپزشک خود مشورت کنید و با توجه به جنس دندان و حساسیت های دهانی خود، بهترین روش را از بین انواع کامپوزیت دندان انتخاب نمایید. مهم ترین موارد در مراقبت های بعد از کامپوزیت که به افزایش طول عمر کامپوزیت دندان کمک می کند را در ادامه بیان خواهیم کرد. در فراید ونیر کامپوزیت، از مهم ترین سوالاتی که باید متقاضیان از آن خبر داشته باشند، طول عمر روکش است.

نه تنها این ، بلکه طول عمر کامپوزیت دندان نیز بسیار بیشتر از بلیچینگ دندان کامپوزیت دندان زنان است. در بلیچینگ دندان، سطح دندان هایی که دچار زردی یا بدرنگی شده اند چند درجه روشن تر می شود. همین یک دلیل باعث می شود که این مارک کامپوزیت، به بهترین مارک کامپوزیت دندان برای بیشتر مخاطبان تبدیل شود. عدم ایجاد حساسیت بعد از نصب ونیر کامپوزیت: جنس و مواد تشکیل دهنده کامپوزیت و همچنین عدم تراش مینای دندان جهت نصب آن، باعث می شود دندانها نسبت به سردی و گرمی حساس نباشند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قیمت کامپوزیت دندان در سال 1400 لطفا به بازدید از وب سایت ما.