کامرون اسمیت ، کتاب ، شایعات مربوط به امور ، ایوان سامپسون ، اخبار لیگ راگبی ، بارب ، آسیب دیدگی الکس مک کینون ، بازنشستگی

کامرون اسمیت می گوید که واکنش اولیه او در مورد شایعاتی که با ایوان سامپسون ، مجری برنامه فاکس اسپورت رابطه داشت ، شروع به خندیدن کرد ، اما او اعتراف می کند که همسرش ، بارب ، شکسته شده است.

اسطوره NRL به تازگی زندگینامه خود را منتشر کرده است ، و در مورد بزرگترین لحظه ها و جنجال های زندگی حرفه ای خود نوشته است.

از آسیب دیدگی الکس مک کینون در ستون فقرات و عواقب پس از آن ، تا رابطه وی با مربی کریگ بلامی ، تا درام حلقه الماس در 400 امین بازی خود و درگیری عجیب و غریب او با کوپر کرونک ، داستان اسمیت با لحظاتی تیتر زدنی روبرو شده است.

Kayo بلیط شما برای بهترین پخش جریانی مستقیم و زنده ورزشی است. تازه وارد کیو شدی؟ دوره آزمایشی رایگان 14 روزه خود را دریافت کرده و فوراً جریان را شروع کنید>

این کتاب حتی به دلیل سختی او در این فصل با تصمیم بازنشستگی نیز می پردازد.

“چیزی که مرا جلب می کند این است که بیلی (اسلاتر) ، گال و جی تی همه گفتند که دقیقاً لحظه ای را می دانند که دیگر نمی توانند این کار را انجام دهند و کافی است. من از خواب بیدار نشده ام و فکر نکرده ام ، “نو ، من فقط نمی توانم این کار را انجام دهم ،”

اما او نمی توانست در مورد شایعات شبکه های اجتماعی که خانواده اش را در مجموعه ای از گزیده های منتشر شده توسط منتشر کرده است ، واضح تر باشد نامه پیک در جمعه شب.

قبل از فصل 2018 ، به اسمیت در مورد شایعاتی که با سامپسون رابطه داشت گفتند ، ادعایی که همه طرفین آن را رد کردند.

اسمیت پس از اینکه از شایعات مضر وی توسط مدیر خود ایزاک موزس گفته شد ، “قبل از اینکه توجهش به رفاه همسرش بارب و سامپسون معطوف شود” بسیار متعجب شد و شروع به خندیدن کرد.

“راستش را بخواهید ، اگر قرار بود من رابطه ای برقرار کنم – که هرگز چنین نخواهم کرد – چرا باید این کار را با شخصی به بزرگی پروفایل خود انجام دهم؟ و در ورزش خودم؟ ” گزیده خوانده می شود.

“این فقط بی رحمانه بود … شایعات کاملاً غیر واقعی بودند. وقتی به بارب گفتم او خرد شده است. او را گلپوش کرد.

“من از عهده این کار برمی آیم اما نگران او و ایوان بودم که مدتهاست درگیر بازی ما بوده اند و همه می دانیم که او چقدر مورد احترام است.

“او تازه در شرف ازدواج بود و بسیار ناراحت کننده بود. اولین باری که با او مصاحبه کردم بعد از احساسی که برایش احساس کردم. “

سامپسون در اکتبر 2018 با خبرنگار کانال 9 کریس اوکیف ازدواج کرد.

بنا به گزارش ها ، سامپسون و بارب اسمیت حتی برای بررسی وضعیت رفاه یکدیگر پیام های متنی را معامله می کردند و سامپسون حتی احتمال انتقاد از شایعات را در یک قسمت از فاکس اسپورت مطرح کرد. لیگ زندگی در سال 2018 اما اسمیت تصمیم گرفت که آن تصویب شود.

آسیب MCKINNON

اسمیت ناخواسته در یکی از لحظات هولناک تری که در یک میدان NRL دیده شد ، نقش ناخوشایند ایفا کرد.

روز دوشنبه ، 24 مارس 2014 ، الکس مک کینون ، مهاجم شوالیه ها دچار آسیب دیدگی ستون فقرات در پایان کار و زندگی شد که وی را از صندلی چرخدار محروم کرده است.

در حالی که مک کینون روی زمین چمن دراز کشیده بود ، اسمیت با داور مسابقه بر سر جریمه شدن تیمش به خاطر بالا بردن مک کینون در تکل بحث کرد.

او هنوز هم به خاطر اقداماتش عذرخواهی نمی کند اما معتقد است که متوجه نشده بود شدت آسیب دیدگی چقدر است.

بازیکنان طوفان می خواستند از مک کینون در بیمارستان دیدن کنند اما به آنها گفته شد که وی نمی تواند بازدید کننده داشته باشد و از آنها استقبال نمی شود.

وی نوشت: “واقعیت آن است كه برای الكس اتفاق افتاد همه ما را لرزاند و طولی نکشید که خاردارها برای طوفان ملبورن بیرون آمدند.”

“این اتهام سیستم دفاعی ما خطرناک بود و به همین دلیل عواقب آن ویرانگر بود.”

به یک منجر شد 60 دقیقه اپیزودی که در آن مک کینون در مورد این حادثه صحبت کرد و اسمیت را ترک کرد احساس کرد که به عنوان یک شرور بی عاطفه نشان داده شده است.

هنگام پخش این قسمت ، اسمیت در اردوگاه Origin بود و طبق گزارشات خشمگین بود و پس از Origin از مصاحبه با کانال 9 خودداری کرد.

اسمیت و مک کینون بعداً ملاقات کردند ، مک کینون از اظهاراتش عذرخواهی کرد ، در حالی که اسمیت به شوالیه سابق گفت که عذرخواهی وی غیر ضروری است.

اسمیت هنوز از کانال 9 عصبانی بود و پس از ملاقات با رئیس هیئت مدیره نود ، هیو مارکس و مدیر عامل NRL ، تاد گرینبرگ ، برای پرسیدن چرا از او نظر خواسته نشده است ، به اسمیت گفته شد “آنها احساس نمی کنند که من باید در آن شرکت کنم”.

بعداً از او عذرخواهی شد نمایش پا اما بعد از اعطای پول ووتین به جای یک مدیر اجرایی نهم ، خشمگین شد.

او نوشت: “من آن شب عصبانی شدم دور شدم … بعد از هر اتفاقی که افتاد ، آنها حتی نتوانستند عذرخواهی را درست انجام دهند.”

حلقه نامعتبر

اسمیت اذعان می کند که درامی که به دنبال ژانر تاد گرینبرگ در دادن انگشتر الماس به بارب ایجاد شد ، تقریباً افسانه را بازنشسته کرد.

این 400مین بازی او بود – که او را به اولین بازیکنی تبدیل کرد که به نقطه عطف مهم رسیده بود – در آن زمان مدیر عامل NRL گرینبرگ می خواست به رکورد خود احترام بگذارد و نشانه های محبت را به اسمیت ها هدیه دهد.

اسمیت یک فوتبال کریستال واترفورد دریافت کرد ، در حالی که به بارب یک حلقه اهدا شد.

وی گفت: “ادعا شده بود كه این پول می توانست بهتر در فوتبال پایه هزینه شود. باورم نمی شد که بازی ما چه شده است. این بیش از حد مجاز بود. و بارب ویران شد. ”اسمیت می نویسد.

“بدتر اینکه ما را به خاطر بردن پول از محل مصرف سرزنش می کردند – مثل اینکه ما از باشگاه های نوجوانان پول می دزدیم.

“اوضاع از کنترل خارج شده بود و من را مجبور کرد ، در پایان فصل 2019 ، از خودم س seriousالات جدی بپرسم. آیا باید از بازی دور شوم؟ یا به بازی خود ادامه دهید و خانواده ام را تحت این نظارت ناخواسته قرار دهید. “

بارب پیشنهاد بازگشت انگشتر را داد اما اسمیت گفت هنوز آن را دارد.

طوفان درون توسط کامرون اسمیت با اندرو وبستر ، آلن و اونوین ، 49.99 دلار RRP. از 16 نوامبر موجود است.