کالوم فرگوسن ، سیدنی تندر ، تغییرات بیگ باش ، اخبار کریکت 2020 ، شوکه شده است

کاپیتان سیدنی تندر ، کالوم فرگوسن اعتراف کرد که وقتی کریکت استرالیا سه گانه نوآوری برای لیگ بیگ باش را اعلام کرد ، در ابتدا “شوکه” و “ناامید” شد.

در ماه نوامبر ، CA از سه شرط جدید بازی رونمایی کرد – Power Surge ، X-Factor و Bash Boost – که به طور چشمگیری مسابقات BBL را اختراع می کند.

این اعلان با کمی تردید روبرو شد ، به ویژه از طرف سردار آزمون سابق مایکل کلارک و ادو کوآن ، بازیگر سابق مسابقه افتتاحیه.

تنها مکان تماشای هر مسابقه در فصل 2020/21 KFC BBL Season Live & Ad-Break Free در حین بازی در Fox Cricket است که در Kayo موجود است. تازه وارد کیو شدی؟ اکنون نسخه آزمایشی رایگان خود را دریافت کنید و فوراً جریان را شروع کنید>

اگرچه فرگوسن شیفته چگونگی تأثیر قوانین بر روی کریکت 20 برابری بود ، اما استرالیای جنوبی احساس نمی کرد که این موارد اضافی لازم برای بازی است.

فرگوسن به news.com.au گفت: “اگر صادق باشم ، من بسیار شوكه شده بودم كه آنها به دنبال ایجاد تغییرات بزرگ در بازی بودند.” “من کاملا معتقد هستم که بازی T20 همانطور که هست یک محصول عالی است.

“من احساس می کنم که ممکن است ما به دنبال تغییر بازی در پشت برخی از بازیهای انحصاری بوده باشیم ، که احتمالاً بیشتر نتیجه این بوده است که ویکت در استرالیا نیست.

“در ابتدا احساس شوک و کمی ناامیدی کردم. با این حال ، اکنون که تغییرات ایجاد شده است ، تیم ما از این تغییرات استقبال خواهد کرد.

“من وقتی تغییر می کند ، فردی کاملاً آزاد هستم و واقعاً مشتاقم که ببینم آنها چگونه در طول فصل ظاهر می شوند و می بینند که چه تاثیری در بازی دارند.

“بازیکنان فقط به دنبال بهترین چیز برای بازی هستند و بدون شک (مدیران) نیز هستند ، بنابراین همه ما باید با هم کار کنیم.”

فرگوسن نشان داد كه اعضای ارشد گروه بازی نگرانند این بازی برای طرفداران تازه معرفی شده بسیار پیچیده باشد.

فرگوسن گفت: “ما می خواهیم اطمینان حاصل كنیم كه هنوز بازی هنوز هم قابل فهم است.” “درک اینکه وقتی تازه وارد بازی می شوید کاملاً مشکل است و این همان چیزی است که ما کمی از آن مراقب هستیم.

“اما اکنون که قوانین وضع شده است ، مطمئناً اینجا در Thunder ، ما واقعاً مشتاق هستیم که نحوه استفاده از این قوانین را بررسی کنیم ، و اینکه چگونه تأثیر آنها را برای منافع خود به حداکثر می رسانیم.”

Power Surge و X-Factor در جریان یک بازی تدارکاتی مقابل سیدنی سیکسرز آزمایش شدند و فرگوسن بلافاصله متوجه تأثیر آنها در بازی شد.

فرگوسن گفت: “ما احساس کردیم این بازی کمی تغییر کرده است ، که می تواند برای هواداران کاملاً هیجان انگیز باشد.” “وقتی که (Power Surge) در هر دو نوبت انجام شد ، شتاب هر دو نوسان شد ، بنابراین این می تواند یکی از نوآوری هایی باشد که واقعاً تأثیرگذار است و به طور بالقوه بازی را برای طرفداران کمی هیجان انگیزتر می کند.”

فرگوسن در حرفه BBL خود 1530 دوش را غارت کرده است ، از جمله 5 نیم قرن و 113 تعریف حرفه ای که در ژانویه 2019 در برابر پرت اسکورچرز حضور ندارند.

لیگ باش بزرگ قرار است عصر پنجشنبه هنگامی آغاز شود که طوفان های هوبارت در Blundstone Arena میزبان سیدنی سیکسرز باشند.

با وجود تماس هواداران برای کاهش طول مسابقه ، هر باشگاه یک بار دیگر 14 مسابقه فصل عادی قبل از یک سری نهایی در اوایل فوریه برگزار خواهد کرد.

فرگوسن معتقد است که بازگشت به قالب 10 بازی به نفع این ورزش خواهد بود و پیشنهاد کرد چندین هم تیمی او با این توافق موافق باشند.

فرگوسن گفت: “من فکر می کنم این مسابقات کمی بیشتر از حد لازم است.” “من فکر کردم که 10 عدد واقعاً خوبی بود ، از نظر بازی بسیار عاقلانه است ، و من فکر می کنم اکثر بازیکنان هنگام پیشنهاد 14 بازی در مورد فشار دادن به 14 بازی نگران بودند.

“ما واقعاً مشتاق بودیم که مطمئن شویم که از مسیری که T20 انگلیسی پیموده است پیروی نکرده ایم. آنها بازار T20 در انگلیس را غرقاب و اشباع کردند و مسابقات به عقب برگشت.

“ما فکر می کنیم که احتمالاً آن را کمی بیش از حد کشیده ایم و احتمالاً می توانیم اندکی آن را طناب بزنیم و چند بازی کمتری داشته باشیم.”

بیشتر بخوانید: اعجوبه کریکت مورد آزمایش را تحت فشار قرار می دهد

پس از ناک اوت شدن توسط ستارگان ملبورن در سری فینال های فصل گذشته ، تیم تندر با اضافه شدن 3 خرید پر سر و صدا تقویت شده است.

بن کاتینگ ، همتراست سابق استرالیایی ، سم بیلینگز ، کشتی گیر انگلیسی و آدام میلن ، پیاده روی نیوزلندی ، هر کدام در تابستان امسال اولین بازی خود را با رنگ سبز انجام می دهند.

فرگوسن گفت: “ما واقعاً پمپاژ شده ایم كه توانسته ایم تجربه بیشتری را در این گروه بیاوریم.” “ما احساس می کنیم که آنها تعادل بسیار خوبی را برای ما به ارمغان می آورند ، و این چیزی است که شما همیشه هنگام جستجوی یک تیم XI و یک تیم به دنبال آن هستید.

“واقعاً هیجان انگیز است که این افراد به زمین بیایند و ما می دانیم که آنها در داخل و خارج از زمین تعداد زیادی را به تیم ما اضافه خواهند کرد.”

تندر بعد از ظهر شنبه برای اولین مسابقه دهمین دوره مسابقات BBL در Manuka Oval به مصاف ستارگان می رود.