کارگران قرنطینه هتل ADF هنوز آموزش دیده اند

کارکنان نیروی دفاعی که برای کار در برنامه قرنطینه هتل که مدتها انتظار آن را می کشیدند ، کار نمی کنند و تا اواخر این هفته به آنجا نخواهند رسید.

در همین حال ، ویکتوریا صفر مورد جدید ویروس کرونا را برای سی و سومین روز متوالی ثبت کرده است.

اگرچه قرار است برنامه مسافر برگشت شده در 7 دسامبر آغاز شود ، لیزا نویل وزیر پلیس روز سه شنبه نشان داد که کارکنان ADF تا اواخر روز پنجشنبه وارد می شوند و با وجود بازگشت مسافران از روز یکشنبه ، هنوز به آموزش نیاز دارند.

خانم نویل به 3AW گفت: “بگذارید من صریح بگویم ، در حال حاضر تا آنجا که ما پلیس اضافی داشته باشیم ، همه کارکنان را که قبلا آموزش داده ایم در اختیار داریم.”

“آنها (ADF) از اواخر این هفته در هتل ها خواهند بود و فرصت آموزش خواهند داشت.”

طبق برنامه فعلی ، هر بار قبل از افتتاح مقصد بعدی ، فقط یک هتل افتتاح می شود و مملو از افرادی است که باید قرنطینه شوند.

خانم نویل از شناسایی هتل های بخشی از برنامه خودداری کرد ، اما نشان داد که هتل استمفورد پلازا ملبورن و ریدج ملبورن در هتل سوانستون – هر دو به موج دوم ایالت مرتبط هستند – استفاده نمی شود.

خانم نویل در پاسخ به این س askedال که آیا برنامه قرنطینه هتل توسط رئیس کمیسیون هماهنگی ملی COVID-19 امضا شده است ، “بله” گفت ، اما بعداً پذیرفت که جلسه روز دوشنبه با وی لغو شده است.

خانم هالتون برنامه را بعداً بازرسی می کند.

پس از آنکه خانم نویل از این سوال که چه کسی مسئول موج دوم ایالت است پاسخ داد ، آشکار کننده نگران کننده ای است که ممکن است دولت برای مسافران بازگشت کاملا آماده نباشد. وی گفت: “این برنامه با مشكلی روبرو بود ، هیچ سوالی در این باره وجود ندارد.” “نخست وزیر گفته است كه ، من گفته ام كه ​​… كار من الان این است كه مطمئن شوم كه آنطور كه ​​باید قوی و محكم است.”

دانش آموزان UNI برای بازگشت CAMPUS گره خورده اند

اکثر دانشجویان دانشگاه پس از یک سال آموزش از راه دور مملو از انزوای اجتماعی ، مسائل فناوری اطلاعات و کاهش تعاملات علمی ، خواهان بازگشت به یادگیری حضوری در سال 2021 هستند.

یک بررسی ملی همچنین نشان داد که بسیاری از دانشجویان با انگیزه و عدم تعامل درگیر هستند. نظرسنجی آژانس استاندارد و کیفیت آموزش عالی ، بسیاری از کتابخانه دانشگاه را به عنوان یک فضای مطالعه آرام و به دور از محیط های پر ازدحام خانه و همچنین مکان هایی برای تعامل اجتماعی که در آن کار نیز مورد بحث قرار گرفته ، از دست داده اند.

پروفسور نیک ساندرز ، کمیسر ارشد TEQSA گفت که این گزارش واکنش های مثبت و منفی در مورد تغییر روی آموزش آنلاین را نشان می دهد.

وی گفت: “تجزیه و تحلیل ما نشان داد كه دانش آموزان واقعاً از تلاش های ارائه دهندگان و دانشگاهیان برای روی آوردن سریع به یادگیری آنلاین در آغاز همه گیری ، واقعاً درک و قدردانی می كنند.” “دانشجویان نگرانی هایی از جمله کاهش تعاملات با دانشگاهیان و همسالان ، مسائل فناوری اطلاعات ، تغییرات ارزیابی ، احساس انزوا و کاهش انگیزه و دشواری در ترجمه برخی از موضوعات به تحویل آنلاین را مطرح کردند.”