چگونه کتاب کمپین ۲۰۲۴ کامل بنویسیم

Dنامزد گوش،

سیبه شما تبریک می گویم تصمیم به نامزدی در سال 2024 را گرفتید، و از اینکه به تیم بسیار مجرب ما در سرویس Ghostwriters in America’s اعتماد کردید، از شما سپاسگزاریم که این امتیاز را به شما در نوشتن کتاب مبارزات انتخاباتی خود کمک کنید. ما درک می کنیم که مواجهه با صفحه خالی چقدر می تواند ترسناک باشد، به ویژه بدون داشتن تخصص در سیاست گذاری یا تجربه زندگی جذاب از نظر سیاسی که بتوان از آن استفاده کرد (و صادقانه بگویم، شما در حال حاضر کمی از این چرخه عقب مانده اید). ما اینجا برای شما هستیم.

به این داستان گوش کن
از صدا و پادکست بیشتر لذت ببرید iOS یا اندروید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی کند

مگر اینکه خرید بسته سانتوس را انتخاب کرده باشید، الف گاز نویسنده به زودی برای جمع‌آوری اطلاعات واقعی اولیه در تماس خواهد بود تا بتواند پیش‌نویس فصل‌های مربوط به دوران کودکی و اوایل بزرگسالی شما را جمع‌آوری کند، که در غیر این صورت متوجه شدیم که می‌تواند رهبران ملی مشتاق را در دوره‌های درون‌نگری غیرمولد، اگر نه ناامیدی، به دام بیاندازد. جاده هایی که طی نشده اند، تماس با عشق های گذشته در فیس بوک، تلاش برای دستکاری در سوابق عمومی و غیره).

اما برای شما مهم است که در همان ابتدا مالکیت زندگی نامه خود را به دست بگیرید تا صدای واقعی شما شنیده شود. به همین دلیل ما الگوی پیوست شده را برای پیشگفتار شما ایجاد کرده ایم. ما متوجه هستیم که به عنوان دموکرات ها و جمهوری خواهان، در رقابت های خود با چالش های متفاوتی روبرو خواهید شد. اما باید خیالتان راحت باشد که بدانید آن چالش‌ها دیگر منحصر به فرد نیستند! فرقی نمی‌کند که برای مجلس نمایندگان، سنا یا ریاست‌جمهوری نامزد می‌شوید، ملی‌سازی و دوقطبی‌سازی سیاست بسیاری از مبارزات انتخاباتی، از جمله نوشتن یک کتاب تبلیغاتی را ساده‌تر کرده است. شما دیگر نیازی به ارائه ایده های خود ندارید. در واقع، آنها فقط می توانند شما را به دردسر بیاندازند. (شخصیت عجیب و غریب این را استتار می کند، بنابراین بیشتر از گذشته کمک می کند، اما ضروری نیست.)

با این حال، یکی از چالش‌هایی که پایدار است، نوشتن کتابی است که پایه شما را در دوره مقدماتی هیجان‌زده کند، بدون اینکه پس از رسیدن به کمپین انتخاباتی عمومی، از جذابیت بیشتر شما جلوگیری کند. در این چرخه، ما فکر می کنیم که چالش برای جمهوری خواهانی که امیدوارند فاصله معینی با رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ (او مشتری نیست) حفظ کنند، دشوارتر است.

به همین دلیل، ما سه گزینه در قالب ارائه می دهیم: MAGA (تعیین شده با یک م) MAGA– مجاور (MA) و دموکرات (D). گزینه‌های بدون بعد حزبی هیچ علامتی ندارند. امیدواریم از دیدن اینکه چقدر باید برای متمایز کردن خود انتخاب کنید، خوشحال باشید. احزاب بیشتر شبیه هم هستند تا اینکه اجازه دهند! قبل از اسکن و بازگرداندن سند، کافی است روی گزینه پرانتزی که برای شما مناسب است حلقه بزنید و با خیال راحت پیشگفتار را با قیدها و صفت های دلخواه خود سفارشی کنید (لطفاً خود را به 20 محدود کنید اگر می توانید کمک کنید):

هر جا وارد می شوم آن را می شنوم [America/name of state/my neck of (name of state)]: والدین از آینده فرزندان خود و کشور می ترسند. برای آنها، سیاستمداران و کارشناسان در واشنگتن، دی سی، به نظر می رسد بیشتر علاقه مند به تماس با یکدیگر هستند [sample adjective opportunity] به جای کار کردن با هم برای دستیابی به انواع راه حل های عقلانی که آمریکایی های روزمره هر روز عصر در میزهای آشپزخانه خود مرتب می کنند.

من می فهمم که این بدبینی از کجا می آید. اما من همچنان همان خوشبین هستم که همیشه بوده ام. من معتقدم بهترین روزهای آمریکا در راه است. با این حال، ما بر سر دوراهی ایستاده‌ایم، در خطر جدی عقب‌نشینی. ارزش های آمریکایی مورد حمله قرار گرفته است. آمریکایی ها از تعهد خود به فرصت ها می ترسند [M, MA: liberty; D: equity] توسط برخی از قدرتمندترین نیروهای کشور مورد تحقیر قرار گرفته است.

دونالد ترامپ [M, MA: restored; D: tried to destroy] آنقدر که در مورد آمریکا عالی است. این کشور در دوران ریاست جمهوری بایدن به وضوح این را دید. ما اکنون باید به عنوان آمریکایی راه هایی برای همکاری با یکدیگر پیدا کنیم، [M: recommitting to; MA: respecting; D: rejecting] چشم انداز پرزیدنت ترامپ در حالی که ما به جلو می رویم تا کشور را دوباره واقعاً عالی کنیم. من می دانم که آنچه که آبراهام لینکلن آن را “فرشتگان بهتر طبیعت ما” نامید، هنوز از این کشور بزرگ فرار نکرده است.

اما بیایید با آن روبرو شویم: نیروهای [M, MA: wokeness; D: white nationalism] به خطری آشکار و فعلی برای آزادی‌های اساسی ما تبدیل شده‌اند، از جمله حق ما برای صحبت بدون تنبیه یا تربیت فرزندانمان آنطور که صلاح می‌دانیم. متأسفم که این را می گویم، اما من همیشه به صراحت صحبت می کنم و مطمئناً اکنون متوقف نمی شوم: حقیقت این است که بسیاری از مخالفان ما به سختی زحمت می کشند که نژادپرستی خود را پنهان کنند.

مبارزه ما برای آزادی باید محلی، ملی و جهانی باشد. چین بزرگترین تهدید برای منافع ملی ما از زمان جنگ سرد است. ایستاده [sample adverb opportunity] در برابر این تهدید یعنی ما باید [M: not] به اختصاص منابع آمریکایی به نبرد اوکراین ادامه دهد. ما هستیم [M: not] در همان مبارزه بزرگ برای روشن نگه داشتن همان مشعل دموکراتیک، حتی زمانی که ساعت به‌ویژه تاریک و بارانی به نظر می‌رسد و مسابقات خیس می‌شوند.

من این کار را به روش خودم انجام می دهم

در داخل کشور، مصونیتی که شرکت های بزرگ فناوری با آن سیاست ما را دستکاری کرده اند، گفتمان ما را تحقیر کرده اند و به حریم خصوصی ما تجاوز کرده اند، باید پایان یابد. توییتر [M, MA: was; D: is] نمایشگاه آ از مشکل TikTok هم همینطور. به طور کلی ما باید، البته، (MA: نه لزوما) انتظار داریم که شرکت های بزرگ ما دیدگاه های ما را بپذیرند و ترویج کنند [M, D: and; MA: but] ما باید اصرار داشته باشیم که آنها زنجیره تامین خود را از چین دور کنند.

به همین ترتیب، زمان مقابله با بدهی‌هایی که بر سر فرزندان خود می‌گذاریم فرا رسیده است. ما باید با کاهش هزینه‌های ابتکاری‌های بیهوده، بودجه را به تعادل برگردانیم [M, MA: DEI programmes; D: oil subsidies]. اما صرف نظر از آنچه طرف مقابل می گوید، دست زدن به سوشال سکیوریتی یا مدیکر باید خارج از میز باشد. ما روی شانه های کسانی که روی ویلچر می نشینند می ایستیم.

من وانمود نمی کنم که هیچ یک از اینها آسان است. اما من هرگز به میانبرها اعتقاد نداشتم. بنیانگذاران [D: had their flaws, but] به ما وصیت کرده است [D: what may yet prove] بزرگترین روایت تاریخ من شک ندارم که با نویسندگان مناسبی که آن را بنویسند، فصل بعدی آمریکا فصل بسیار ویژه ای خواهد بود.

از لکسینگتون، ستون نویس ما در مورد سیاست آمریکا بیشتر بخوانید:
چگونه جنگ عراق به تهدیدی برای دموکراسی آمریکا تبدیل شد (22 مارس)
چرا رهبران آمریکا از اهمیت دادن به مدارس دست کشیدند؟ (16 مارس)
دولت آمریکا “سلاح” نشده است (9 مارس)

همچنین: چگونه ستون لکسینگتون نام خود را گرفت