چگونه رپرها جنبش دونالد ترامپ را تقویت می کنند

اچقبل از آن است شواهد نگران کننده ای از پیشرفت تکنولوژیکی، فرهنگی و نژادی در آمریکا: شهر فیلادلفیا، می سی سی پی، جایی که در یکی از بدنام ترین جنایات آن دوران، کوکلاکس کلان سه کارگر حقوق مدنی را در سال 1964 کشت، اکنون خانه یک خواننده رپ سیاهپوست به ساخت موسیقی متن پیشران جنبش دونالد ترامپ برای «آمریکا دوباره عالی بسازیم» کمک می کند.

به این داستان گوش کن
از صدا و پادکست بیشتر لذت ببرید iOS یا اندروید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی کند

کریستوفر تاونسند که با نام Topher رپ می زند، از این برچسب متنفر است.MAGA رپ» که Spotify و دیگر پلتفرم‌ها در ژانر او اعمال می‌کنند. او آن را یکی دیگر از راه‌هایی می‌داند که سازمان تلاش می‌کند هنرمندانی مانند او را بد جلوه دهد و مردم را از شنیدن پیام‌های آنها باز دارد. وقتی تحت فشار قرار می گیرد، او خود را یک رپر محافظه کار مسیحی می نامد. او با خنده متذکر می شود که عیسی نیز «برخی افراد را تحریک کرد».

جدا از برچسب ها، آقای تاونسند و رپرهایی مانند فورجیاتو بلو و برایسون گری، جنگجویان واقعی فرهنگ هستند. MAGA جنبش. با آوردن قافیه، ریتم و ترانه های هیپ هاپ به پیام های میهن پرستی، حقوق اسلحه، نپذیرفتن واکسن، آزادی بیان و ضدیت با سقط جنین، تک آهنگ های پرطرفدار را می سازند و می سازند. MAGA به نظر می رسد تند و برانداز، مواد اولیه سرد. موفقیت آنها نشانه این است که سیاست آقای ترامپ فراتر از او دوام خواهد آورد.

در طول ناهار اخیراً در استیک-ان-گریل رونی در فیلادلفیا، آقای تاونسند گوشی خود را بیرون آورد تا رپی را اجرا کند که به تازگی در اینستاگرام پست کرده بود و با کوین مک کارتی به عنوان رئیس مجلس مخالفت می کرد. در آهنگ «سیرک» که بعداً به همراه تهیه‌کننده‌اش در رومانی از طریق اینترنت آن را جلا داد و در دیگر پلتفرم‌ها منتشر کرد، آقای تاونسند آقای مک کارتی را فردی فروخته‌شده می‌خواند و دستور آقای ترامپ مبنی بر اینکه مخالفان محافظه‌کار «آن را از بین ببرند» به سخره می‌گیرد:

متاسفم ترامپ، من می دانم که او همان مردی است که شما انتخاب کردید
اما تا زمانی که او لگد نخورد “آن را از بین نخواهیم برد”.
همیشه “خوب بازی کن” بعد فریب می خوریم
خیلی واضح است – این بار برو دیک بخور!

آقای تاونسند می‌گوید که همچنان از آقای ترامپ برای ریاست‌جمهوری در سال 2024 حمایت می‌کند، اما با توجه به مک‌کارتی، سقط جنین و موارد دیگر گیج شده است. «بنابراین مثل این است که «برادر، اینها مسائل سختی است که همه ما برای تو بودیم. و حالا تو عوض می‌شوی؟» او می‌گوید اگر نامزد شود، ممکن است به سمت فرماندار فلوریدا، ران دیسانتیس کشیده شود. (آقای تاونسند در یکی از آهنگ‌هایش «شیطان بچه‌های ما را می‌خواهد»، «DeSantis» را با «شانس‌ها»، «پیش‌رفت‌ها»، «پردیس دانشگاه» و «مواضع» به زنجیر می‌کشد تا آموزش کودکان در مورد هویت جنسیتی و گرایش جنسی را محکوم کند.)

آقای تاونسند، 31 ساله، قبل از نقل مکان به همراه همسرش که یک معلم به فیلادلفیا است، به عنوان یک تحلیلگر رمزنگاری در نیروی هوایی خدمت می کرد. او “سیپ” را دوست دارد، همانطور که او حالت خود را می نامد. نمی توانستید به او پول بدهید تا به «هیچ یک از آن شهرهای تحت کنترل دموکرات ها» نقل مکان کند. شمع آتش مردی که رپ می زند – و ناهار می خورد – در یک MAGAکلاه بافتنی قرمز، او می‌تواند با حیرت‌انگیزترین رپرها بدرخشد. اما موسیقی او همچنین می تواند سرزنده و همدلانه باشد و شخصاً او نیز چنین است. تأثیرات او فراتر از آقای ترامپ تا بوکر تی. واشنگتن، مالکوم ایکس و امینم است.

آقای تاونسند در دهکده کیلمایکل، می سی سی پی بزرگ شد. او می‌گوید مادرش در ده سالگی مرد خانه بودن را به او آموخت، اما او مشروب می‌نوشید و پدرش که با زن دیگری ازدواج کرده بود، در زندگی‌اش زیاد نبود. وقتی او 12 یا 13 ساله بود، یکی از دوست پسرهای مادرش با ضربات دو در چهار به صورت او زد و از آنجایی که او خونریزی کرد، یک ساعت طول کشید تا پلیس پاسخ دهد. او می‌گوید: «در اوایل فهمیدم که کسی برای نجات من نمی‌آید. و من فکر می کنم این چیزی است که ایدئولوژی امروز من را تقویت می کند. نه دولت، نه هیچ کس.»

تحقیر آقای تاونسند از اقتدار نشان دهنده معکوس شدن قطب فرهنگی در حال انجام در آمریکا است. چپ زمانی از تحقیر اقتدار و کنوانسیون بورژوازی انرژی می گرفت. اما با تبدیل شدن به مجری هنجارهای اجتماعی آمریکا، به طور فزاینده ای با هنر به عنوان ابزاری برای آموزش رفتار می کند. در نتیجه تسلیم شدن چیزی است که هنر را در پیشاهنگ جامعه قرار می دهد، یعنی ظرفیت پرسش و شوک. چه عمل متجاوزانه تر از انجام یک هنرمند می تواند انجام دهد MAGA کلاه، همانطور که کانیه وست کرد؟

آقای تاونسند اتهامات یهودی ستیزی علیه آقای وست را رد می کند و از استانداردهای اخلاقی نابرابر صنعت موسیقی رنجیده است، با توجه به اینکه برخی از رپرها از ن– تجارت مواد مخدر یا خشونت علیه زنان را به زبان بیاورید و جشن بگیرید. “چرا آنها آن را سانسور نکرده اند؟” او می پرسد. پس آنها به قتل سیاه پوستان اهمیتی نمی دهند؟ یا توهین هایی که درباره سیاه پوستان به گوش می رسد؟

آتش سوزی دفعه بعد

آقای تاونسند هیچ توهمی ندارد که آمریکا یک جامعه پسا نژادی است. اما او فکر می‌کند که جنبش‌هایی مانند زندگی سیاه‌پوستان مهم است، واقعیت را نادیده می‌گیرند تا قربانی سیاه‌پوستان شوند و اینکه حزب دموکرات نسل‌ها به سیاه‌پوستان آمریکایی خدمات بدی کرده است، موضوع بسیاری از آهنگ‌های او. جو بایدن «مردم خود را در سیستم قرار دهید»، اشعار «بیست بیست» را اجرا کرد. “آقای جنایت بیل بایدن – آیا این تصمیم شماست؟”

بزرگترین موفقیت آقای تاونسند – “آهنگ متحول کننده زندگی” – “وطن پرست” بود که با یک همکار مکرر، The Marine Rapper، که او نیز سیاه پوست است، اجرا شد. این آهنگ در دسامبر 2020 به رتبه 3 جدول رپ بیلبورد رسید. آقای تاونسند رپ می‌زند: «این جایی است که ما موضع می‌گیریم، دیگر نه دادن یا گرفتن». “در اطراف ساختمان راهپیمایی کنید، به دروازه های شهر حمله کنید.” این اشعار پس از اجرای این آهنگ در نزدیکی کاپیتول در 6 ژانویه وزن جدیدی به خود گرفت و برای مدتی از Spotify و دیگر پلتفرم‌ها ناپدید شد (و متعاقباً به شماره 1 رسید).

آقای تاونسند می‌گوید که پس از وقوع آن از حمله مطلع شده و با خشونت مخالفت کرده است. او می‌گوید: «فکر نمی‌کنم این زمان برای انجام آن باشد. و همچنین فکر نمی‌کنم وقتی هیچ استراتژی ندارید کاری انجام دهید.» اما او مخالف سرنگونی دولت نیست و می ترسد روزی نزدیک شود که ممکن است لازم باشد. او استدلال می کند که رهبران جمهوری خواه خواسته های رای دهندگان خود را خنثی می کنند و به کمک به اوکراین و انتخاب آقای مک کارتی اشاره می کند. اگر انقلاب بیاید – آقای تاونسند می‌افزاید: «خداوندا نگذار» – تعجب نکنید اگر شورشیان اشعار رپ روی لبان خود داشته باشند.

از لکسینگتون، ستون نویس ما در مورد سیاست آمریکا بیشتر بخوانید:
راز بزرگ سیاست آمریکا (5 ژانویه)
آزادی بیان در آمریکا در خطر نیست (20 دسامبر)
جمهوری خواهان باید هانتر بایدن را به نقاشی او و وزارت دادگستری (15 دسامبر) بسپارند.

برای بینش انحصاری و توصیه‌های خواندنی از سوی خبرنگاران ما در آمریکا، در خبرنامه هفتگی ما، چک و تراز، ثبت نام کنید. برای پوشش دوره ریاست جمهوری جو بایدن، از مرکز اختصاصی ما دیدن کنید و تغییرات در رتبه‌بندی محبوبیت او را دنبال کنید.