چه زمانی زدن دکمه تماس در پرواز مشکلی ندارد؟ راهنمای قطعی شما

برخی از مسافران بر این باورند که استفاده از دکمه تماس در حین پرواز حق خدادادی آنهاست، و اگر آنها جین و تونیک چهارم را بخواهند (“با کراکر، در حالی که شما در آن هستید”) به خوبی حق دارند آن را درخواست کنند. برخی دیگر فکر می کنند کسانی که از آن حتی برای چیزی به سادگی درخواست یک لیوان آب استفاده می کنند، بتهای بی فرهنگ هستند که نحوه سفر را نمی دانند و خودآگاهی یا ادب ندارند.

پس حقیقت چیست؟ اصلا چرا اونجا هست؟ آیا استفاده از آن در موارد خاص هنوز مشکلی ندارد، یا اکنون این یک زائده بیهوده است که همه در حال ترک کردن آن دسته دسته هستند (مثلاً چمدان خود را تحویل بگیرید یا انتظار دارید پرواز شما از ملبورن به سیدنی به موقع حرکت کند)، مبادا به خاطر آنها مورد قضاوت قرار گیرند. یک ظالم وحشتناک بودن؟

اخیراً صحبت های زیادی در مورد این موضوع وجود داشته است، به طوری که خدمه پرواز و مهمانداران سابق نظرات خود را در مورد آداب دکمه تماس مسافر در TikTok به اشتراک گذاشته اند.

احساس عمومی؟ دکمه تماس در حین پرواز مدرسه قدیمی است: بقایایی از دوران گذشته و متعلق به دوران گذشته است – زمانی که خطوط هوایی واقعاً به مسافران خود اهمیت می دادند و هنوز هم ذره ای عزت در مورد سفر وجود داشت.

مدتی قبل از غر زدن مسافران مست، دعوا بر سر پوشیدن ماسک، اصطلاح «کارن». برای رفتن به توالت پول می گیرند. مدتی قبل از اینکه مهمانداران چشم عقابی متوجه شدند که وسیله حمل شما کمی از درزهای آن برآمده است و شما را صدا زدند تا یک دستبند روی آن بیندازید و آن را به زیر شکم هواپیما بیندازید (با پرداخت هزینه).

نتیجه گیری ما؟ دکمه تماس در حین پرواز خط راهنمای شخصی شما “یک آبجو، آقا خوب” نیست. اما – اگرچه بسیاری از مسافران هیپوکندریایی و وسواس زیادی به انجام “کار درست” آن را تحریم می کنند – هنوز چند مورد وجود دارد که استفاده از آن قابل قبول است.

این را در ذهن داشته باشید، در اینجا قوانین نانوشته برای استفاده از دکمه تماس حین پرواز در سال 2023 وجود دارد – و مجموعه ای از سناریوها در زمانی که هنوز استفاده از آن خوب است، بدون اینکه به عنوان یک وحشی در نظر گرفته شود.