چرا قوانین پیشنهادی برای هدف قرار دادن نمایش‌های درگ در آمریکا در حال گسترش هستند؟

Lدر ماه “RuPaul’s Drag Race” یک نمایش واقعی، پانزدهمین فصل خود را در تلویزیون آغاز کرد. در آن، شرکت کنندگان در لباس برای تبدیل شدن به “سوپراستار بعدی” و برنده شدن 200000 دلار با یکدیگر رقابت می کنند. در همین حال، قانونگذاران در سراسر کشور درگیر نوع دیگری از مسابقه هستند: محدود کردن اجرای درگ به نام حمایت از کودکان. حداقل 36 صورتحساب در 15 ایالت قوانینی را پیشنهاد می کنند که عملکرد درگ را برای مردم دشوارتر می کند (نقشه را ببینید).

به این داستان گوش کن
از صدا و پادکست بیشتر لذت ببرید iOS یا اندروید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی کند

درام درگ ممکن است مانند یک نمایش فرعی به نظر برسد. اما نگاهی اجمالی به تفکر سیاسی قانون‌گذاران، مرحله بعدی جنگ‌های فرهنگی و روشی که رسانه‌ها (از جمله رسانه‌های اجتماعی) خشم را دامن می‌زنند، ارائه می‌کند.

کشیدن نوعی سرگرمی است که در آن افراد لباس هایی می پوشند که به طور کلیشه ای با جنس دیگر مرتبط است. درگ که مدت‌ها در بارهای همجنس‌گرایان آشنا بود، بیشتر به جریان اصلی تبدیل شده است، تا حدی به لطف توجهی که توسط «مسابقه درگ روپاول» برانگیخته شده است. «ساعت‌های داستانی درگ ملکه» که در سال 2015 در سانفرانسیسکو راه‌اندازی شد، اکنون در کتابخانه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود. والدین کودکان را به شنیدن کتاب‌هایی با عناوینی مانند «آن کسی که هستی باش» می‌برند که توسط افراد در حال خواندن با صدای بلند خوانده می‌شود. حامیان می گویند این قرائت ها خودپذیری، تنوع و مدارا را ترویج می کند.

آریانا گرانده، خواننده محبوب، در یک فیلم کوتاه اخیر در “RuPaul’s Drag Race”، درگ را “عفونی ترین و شادترین شکل هنری موجود” توصیف کرد. سیاستمداران محافظه‌کار مخالف هستند، در عوض از انتقاد کردن با آن لذت می‌برند. آنها می گویند کشیدن ذاتاً جنسی است و برای خردسالان نامناسب است. منتقدان همچنین از کشیدن به عنوان کوتاه‌نویسی شلخته برای افراد تراجنسیتی (که هویت جنسیتی آنها با جنسیت بیولوژیکی آنها مطابقت ندارد) استفاده می‌کنند، حتی اگر بسیاری از درگ کوئین‌ها مردان همجنس‌گرا هستند که برای سرگرمی لباس می‌پوشند و ترنس نیستند.

برخی از ایالت ها، از جمله تگزاس، به دنبال طبقه بندی هر مکانی که میزبان نمایش درگ است را به عنوان “کسب و کار جنسی گرا” طبقه بندی می کنند، که محدودیت هایی را برای جایی که می تواند باشد به همراه دارد. مارک جونز، دانشمند علوم سیاسی در دانشگاه رایس در هیوستون، می‌گوید هدف کاهش تعداد مکان‌هایی است که مایل به میزبانی نمایش‌های درگ هستند. آرکانزاس یکی از ایالت‌هایی است که در پاسخ به اخباری مبنی بر اینکه برخی شهرها از پول مالیات‌دهندگان برای حمایت از ساعت‌های درگ‌کوین استفاده کرده‌اند، تلاش می‌کند از رفتن بودجه عمومی به نمایش‌های درگ جلوگیری کند. طبق گزارش ها، شهر نیویورک از سال 2018 تا 2022 حدود 200000 دلار برای آنها هزینه کرده است.

افراطی‌ترین پیشنهادها نمایش‌های درگ عمومی را متوقف می‌کنند و دیدن آن را برای یک خردسال جرم تبدیل می‌کنند. در میسوری، داکوتای شمالی و تنسی، قرار دادن یک نوجوان در معرض یک اجرا به یک جنایت تبدیل می‌شود که به حبس محکوم می‌شود. “من معتقدم که LGBTQ براندون پریچارد، قانونگذار در داکوتای شمالی که از لایحه درگ حمایت کرده است، می‌گوید که جامعه و درگ کوئین‌ها حق گردهمایی، سازمان‌دهی دارند، اما حق ندارند با علاقه‌ای محتاطانه در مقابل کودکان سازماندهی کنند.

حمایت از کودکان موضوع بسیاری از پیشنهادات است. لوگان کیسی از پروژه پیشرفت جنبش می‌گوید: «ما در این دوره می‌بینیم که بسیاری از چیزهای قدیمی دوباره جدید هستند.نقشه) یک اتاق فکر که پشتیبانی می کند LGBTQ حقوق. “کودکان ما را نجات دهید” نام ائتلاف سیاسی بود که در دهه 1970 توسط آنیتا برایانت، خواننده و ملکه زیبایی سابق، برای مبارزه با قوانین اولیه ای که تبعیض علیه همجنسگرایان را غیرقانونی می کرد، تشکیل شد. پیشنهادات درگ همچنین یادآور ممنوعیت‌های پوشش متقابل است که از اواسط دهه 1800 در سراسر آمریکا رونق گرفت. کلر سیرز، جامعه‌شناس دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو که تاریخچه‌ای را نوشته است، می‌گوید: هر دو نه «در مورد لباس‌ها، بلکه در مورد قدرت لباس برای نشان دادن جنسیت و هویت‌های جنسی… که ایدئولوژی‌های مذهبی محافظه‌کار را به چالش می‌کشد، نگرانی مشترک دارند». ممنوعیت لباس پوشیدن

پیشنهادات دارای ایرادات زیادی هستند – از جمله مبهم. جاشوا ماتز، وکیل دادگستری، خاطرنشان می‌کند که نحوه نگارش برخی از صورت‌حساب‌ها، اجرای هری استایلز، ستاره پاپ، که یک لباس زنانه است، غیرقانونی می‌شود، مانند هر اجرای دقیق تاریخی شکسپیر که در آن بازیگران مرد لباس زنانه می‌پوشند. ویرجینیای غربی درگ و اجراها را به گونه‌ای تعریف می‌کند که اگر حتی یک خردسال در آن حضور داشته باشد، سخنرانی یا آواز خواندن در عروسی برای یک فرد ترنس جرم محسوب می‌شود. نقشه.

جفری استون، کارشناس متمم اول در دانشگاه شیکاگو، که فکر می‌کند «ممنوع کردن این نمایش‌ها را نمی‌توان برای هیچ‌کدام توجیه کرد، می‌گوید: «فکر نمی‌کنم هیچ وکیل درجه یک که در زمینه آزادی بیان تخصص داشته باشد، بگوید که اینها قانون اساسی هستند. به غیر از مردمی که بیانی را که در حال برقراری ارتباط هستند دوست ندارند.» متمم اول از آزادی بیان محافظت می کند، اما برای محافظت از مردم در برابر فحاشی، حاشیه های باریکی دارد. آزمون فحاشی شامل این است که آیا یک فرد معمولی فکر می‌کند که به “یک علاقه محتاطانه” توجه دارد یا خیر. برخی از قوانین پیشنهادی، کشش را به‌عنوان توسل به یک «منافع اولیه» به این دلیل تعریف می‌کنند. روبرتا کاپلان، وکیل حقوق مدنی، می گوید: «مثل این است که می گویند اینطور است، آنها فکر می کنند که می توانند چنین کنند.

سر و صدا بر سر درگ منعکس کننده سه روند گسترده تر است. یکی آن است LGBTQ مسائل به یک نبرد برجسته در جنگ های فرهنگی تبدیل شده است. تا 311 ضدLGBTQ بر اساس این گزارش، صورت‌حساب‌ها در ادارات دولتی سراسر کشور در دست بررسی است ACLU، یک گروه مدافع موافقت عمومی برای حقوق همجنسگرایان در بالاترین حد خود قرار دارد، اما واکنش های منفی نیز شدید است. حزب جمهوری‌خواه تگزاس در مطالب رسمی خود، همجنس‌گرایی را «یک انتخاب سبک زندگی غیرعادی» می‌نامد و با «اعتبار بخشیدن به هویت‌های تراجنسیتی» مخالف است.

آقای پریچارد از داکوتای شمالی می‌گوید یکی از بزرگ‌ترین ناامیدی‌هایی که برخی محافظه‌کاران از دونالد ترامپ دارند این است که او «از ازدواج سنتی دفاع نکرد» و ازدواج همجنس‌گرایان را به عنوان یک موضوع «از دست رفته» پذیرفت که حزب جمهوری‌خواه باید از آن عبور کند. اسکناس‌های دراگ «نتایج طبیعی و مستمر میل به سرکوب و انگ زدن است. LGBT مردم و وجود عدم انطباق»، می گوید Joshua Block، وکیل در ACLU.

بازی کودکان

لوایح کششی همچنین به حاشیه‌گرایی در ایالت‌های جمهوری‌خواه اشاره می‌کند. حزب به دنبال مسائل جدید فرهنگی-جنگ فراتر از سقط جنین است. در انتخابات مقدماتی، سیاستمداران جمهوری خواه می توانند مخالفت کنند LGBTQ مردم، به ویژه تراجنسیتی‌ها، اما رأی‌دهندگان اغلب با فشار دادن دولت به زندگی شخصی مردم مخالف هستند. جمهوری خواهان اگر به جای تمرکز بر کودکان تمرکز کنند، در زمینه ای امن تر و بیشتر با افکار عمومی همسو هستند LGBTQ آقای جونز از رایس می گوید بزرگسالان. حمله به لایحه ممنوعیت کودکان از نمایش‌های درگ برای دموکرات‌ها سخت‌تر از ممنوعیت کامل چنین نمایش‌هایی است. اگر جمهوری‌خواهان بتوانند دموکرات‌ها را به‌عنوان حزب درگ کوئن‌ها معرفی کنند که وسواس زیادی به سیالیت جنسیتی دارند، برای آنها یک پیروزی است.

در نهایت، فشار بیش از حد نشان می دهد که چگونه اقتصاد توجه در آمریکا عمل می کند. آقای بلاک می گوید: «این فقط در مجالس مقننه نشان داده شده است، اما مدتی است که در رسانه های محافظه کار در حال انجام است. ACLU. فاکس نیوز نمایش‌های درگ را به یک سوژه پربیننده تبدیل کرده است. محبوب‌ترین میزبان آن، تاکر کارلسون، اغلب به مهمانانی که با قرار دادن کودکان در معرض «جنس‌گرایی» مخالفت می‌کنند، سکویی می‌دهد. از ژوئن 2022 تا فوریه 2023، فاکس نیوز تقریباً یک چهارم زمانی را صرف پوشش درگ، درگ کوئین ها و افراد تراجنسیتی کرد که به اوکراین اختصاص داد.

در همین حال، در رسانه های اجتماعی، Libs of TikTok، یک حساب توییتر با 1.9 میلیون دنبال کننده، پست هایی را درباره درگ کوئین ها و افراد ترنس منتشر می کند. ژوئن گذشته، پس از اینکه Libs of TikTok درباره آن توییت کرد، مردانی که گمان می‌رود با گروه راست افراطی Proud Boys مرتبط باشند، در یک ساعت داستانی درگ کوئین در سن لورنزو، کالیفرنیا ظاهر شدند. مردی پیراهنی به تن داشت که تصویر آن را نشان می داد AK 47 و شعار “پدوفیل محلی خود را بکش”.

در نوامبر، وزارت امنیت داخلی درباره تهدید «مداوم و کشنده» حملات داخلی، از جمله علیه همجنس‌گرایان، هشدار داد. این بلافاصله پس از آن بود که مردی در کلرادو اسپرینگز یک بار همجنس گرایان را تیراندازی کرد، جایی که یک نمایش درگ در حال پایان بود و پنج نفر را کشت. به گفته ماکسی گلمور، یک درگ کوئین که در میسوری زندگی می کند و اخیراً علیه لایحه پیشنهادی ایالت در مورد درگ شهادت داده است، “اکنون از من می پرسند که آیا در رویدادهایم امنیت دارم، زیرا افراد دگرباش می ترسند خانه های خود را ترک کنند.”

با چک و تراز، خبرنامه هفتگی مختص مشترکین ما، که وضعیت دموکراسی آمریکا و مسائلی را که برای رأی دهندگان مهم است بررسی می کند، در صدر سیاست آمریکا باشید.