چرا تیم اسکات برای نامزدی جمهوری خواهان بسیار جذاب است

منتی خیانتکار است وضع قوانین ریاضی برای چیزی به هرج و مرج مانند سیاست. با این وجود، اگر رقبای احتمالی نامزدی ریاست جمهوری 2024 را به دقت بررسی کنید، می توانید رابطه معکوس بین بی شرمی و دوام را مشاهده کنید.

به این داستان گوش کن
از صدا و پادکست بیشتر لذت ببرید iOS یا اندروید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی کند

در راس آن دونالد ترامپ قرار دارد که به دلیل از دست دادن، شورش یا کیفرخواست فروتن نشده است، که این هفته گفت که حتی در صورت محکوم شدن به جنایت از قدرت کنار نمی‌کشد: «من هرگز ترک تحصیل نمی‌کنم، این موضوع من نیست.» بعدی ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا است که مایل است در صورت مصلحت، از وفاداری گذشته خود به ترامپ و جنگ‌طلبی گذشته خود در قبال روسیه دست بکشد. کسانی که سعی در پرورش حس نجابت عمومی دارند، مانند مایک پنس، معاون سابق رئیس جمهور، و آسا هاچینسون، فرماندار سابق آرکانزاس، بسیار پایین هستند.

اگر این رابطه درست باشد، برای تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی، نوید بدی است. او در 12 آوریل اعلام کرد که یک کمیته اکتشافی ریاست جمهوری را تشکیل خواهد داد – که پس از نیکی هیلی، فرماندار سابق، دومین شخصیت از ایالت پالمتو خواهد بود که به مبارزه می پیوندد. به ندرت کسی در حزب حرف بدی در مورد آقای اسکات برای گفتن ندارد، که از فقر با یک مادر مجرد بزرگ شد و اولین سناتور آفریقایی-آمریکایی بود که از سال 1881 نماینده یک ایالت جنوبی بود. نظرسنجی از جمهوریخواهان این ایالت توسط دانشگاه وینتروپ حمایت آقای ترامپ را 41 درصد نشان داد که آقای دیسانتیس و خانم هیلی نزدیک به 20 درصد و اسکات با 7 درصد حمایت کردند. و این مطلوب ترین حالت او خواهد بود.

او یک ایدئولوگ جنگ طلب نیست. سوابق او در کنگره بیش از همه به خاطر دفاع از “مناطق فرصت” – یک طرح مشوق مالیاتی برای احیای محله های عقب مانده که در سال 2017 تصویب شد – و برای تلاش دو حزبی برای اصلاحات پلیس که در نهایت پایه گذاری شد، مورد توجه قرار گرفت. او از انتقاد از آقای ترامپ به خاطر اظهارات نژادپرستانه اش ابایی نداشت، اما هرگز قاطعانه از او جدا نشد (دوبار رای مخالف استیضاح).

با این حال، جنگجوی فرهنگ، نقش کهن الگوی کاندیدای مقدماتی مدرن جمهوریخواه است. آقای اسکات به وضوح احساس می کند که باید این نقش را بازی کند. او در ویدیوی آغازین خود می گوید: «اگر چپ رادیکال راه خود را بپذیرد، میلیون ها خانواده دیگر در مدارس ناموفق، محله های جنایت زده و تورم فروکش کننده گرفتار خواهند شد. ممکن است برای پیروزی کافی نباشد، اما نقش معاون رئیس جمهور ممکن است به شما اشاره کند.

با چک و تراز، خبرنامه هفتگی مختص مشترکین ما، که وضعیت دموکراسی آمریکا و مسائلی را که برای رأی دهندگان مهم است بررسی می کند، در صدر سیاست آمریکا باشید. همچنین می‌توانید از مرکز اختصاصی ما دیدن کنید و تغییرات رتبه‌بندی جو بایدن را دنبال کنید.