پیش بینی ما در انتخابات – دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات به یک خطای نظرسنجی بالاتر از حد متوسط ​​نیاز دارد | ایالات متحده

مقایسه با 2016 تفاوت های اساسی را از دست می دهد


از بعضی از راه ها ، این انتخابات ریاست جمهوری یک مسابقه واقعی چرت زدن بود. در سال 2020 اتفاقات غیر قابل پیش بینی و چرخه های خبری کوتاه و جلب توجه زیادی رخ داده است ، اما فقط تعداد کمی از آنها سوزن را حرکت داده اند. به نظر می رسد طی شش ماه گذشته تنها فروپاشی اقتصادی اولیه ناشی از شیوع ویروس کرونا ، اعتراضات سراسری در مورد مرگ جورج فلوید و کنوانسیون های حزب ذهن رای دهندگان را تغییر داده است.

وسوسه انگیز است ، بنابراین فکر کنیم که شب انتخابات نیز بدون غافلگیری رقم خواهد خورد. این یک شرط خوب در یک سال معمولی است ، اما تضمین شده نیست. این نظرسنجی ها از سال 1948 به طور متوسط ​​سهم حزب دموکرات از آرا vote دو حزب ملی را تقریباً 1.3 درصد از دست داده است. در سطح ایالت ، وضع آنها بدتر شده است و از سال 2000 به طور متوسط ​​خطایی به دو امتیاز رسیده است. از نظر آماری ، این بدان معناست که ما انتظار داریم نظرسنجی ها بیش از چهار امتیاز سهم آقای بایدن را بیش از حد یا دست کم نگیرند ، مگر در نادرترین نتایج خارج از حاشیه خطا.

چه اتفاقی می افتد اگر این بار خطا مانند سال 2016 بزرگتر از حد متوسط ​​باشد؟ سپس ، نظرسنجی ها تقریباً 5 درصد در ویسکانسین ، چهار امتیاز در میشیگان و سه امتیاز در پنسیلوانیا ، حاشیه آرا H هیلاری کلینتون را بیش از حد تخمین زدند – در نتیجه همه به ستون آقای ترامپ رسیدند.

مطابق با اقتصاد دانمدل ، تکرار خطای نظرسنجی چرخه گذشته برای دادن کاخ سفید به آقای ترامپ کافی نیست (نمودار را ببینید). ما تخمین می زنیم که حمایت از آقای بایدن در ایالت های در حال نوسان بسیار بیشتر از رای خانم کلینتون در چهار سال پیش است. او در ویسکانسین هشت ، در میشیگان هشت و در پنسیلوانیا شش سال دارد. بر این اساس ، برای پیروزی وی باید خطای نظرسنجی دو برابر شود. سه روز کامل قبل از روز انتخابات ، مدل پیش بینی ما فقط یک شانس 1 در 20 را به آن درجه ناراحتی اختصاص می دهد.

پیش بینی های ما با یک هشدار بزرگ همراه است. آقای ترامپ در یک انتخابات نزدیک و نبرد در مورد شمارش آرا می تواند در دادگاه ها شرکت کند و عواقب غیر قابل پیش بینی داشته باشد. اکنون این یک شانس از راه دور به نظر می رسد ، اما در یک سناریو با خطای نظرسنجی کافی برای نزدیک کردن انتخابات نسبت به آنچه که به نظر می رسد ، او می تواند پیروزی را از راه هایی که مدل ما نمی تواند از قبل کمی کند ، بدست آورد. از زمانی که ما آن مقاله را منتشر کردیم ، رئیس جمهور دو پیروزی بزرگ در دادگاه در ویسکانسین و مینه سوتا بدست آورده است ، که اکنون مجاز به شمارش آرا پستی نیست که پس از روز انتخابات می رسد (هرچند او دو چالش را در پنسیلوانیا و کارولینای شمالی از دست داده است). بنابراین آقای ترامپ احتمالاً هم به یک خطای بسیار گسترده در نظرسنجی و هم به دادگاه های دوستانه نیاز دارد تا چهار سال دیگر در کاخ سفید بماند.

یادداشت سردبیر: این مقاله برای اولین بار در خبرنامه هفتگی “بررسی و تعادل” در مورد سیاست های آمریکا آمده است. برای دریافت آن می توانید در اینجا ثبت نام کنید.

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد