پلاک های “تهاجمی” وکالت سیدنی لامبورگینی توسط پلیس ضبط شد

وکلای دادگستری سیدنی تهدید کرده است که پلیس NSW را شکایت خواهد کرد ، پس از آنکه مأموران وی را سوار کردند و پلاک های شخصی لامبورگینی وی را که توسط بورکرات های حمل و نقل “توهین آمیز” تلقی می شود ، توقیف کردند.

پیتر لاواک ، وکیل دادگستری مشهور در زمینه دفاع جنایی و دادستان سابق ولیعهد هنگ کنگ ، از ماه آگوست ، هنگامی که به او دستور داده شد تا پلاک های با ارزش “LGOPNR” خود را تحویل دهد ، در نبرد با حمل و نقل NSW قفل شده است.

این playboy که خود توصیف می کند ، استدلال می کرد که اکثر مردم نمی دانند که این بشقاب ها به معنای “بازکننده پا” است – اشاره ای “زبون گونه” به شهرت وی به عنوان مرد خانمها – و این عبارت بدون در نظر گرفتن توهین آمیز نبود.

“چگونه بر روی زمین می توان رابطه جنسی تفریحی بین بزرگسالان رضایت بخش را از هر نظر ، شکل یا فرم توهین آمیز یا تحقیرآمیز دانست؟” او در اکتبر به news.com.au گفت.

“رابطه جنسی تفریحی یک جشن از بدن انسان و روح انسان است – چگونه می توان آن را توهین آمیز کرد؟”

او در تاریخ 1 سپتامبر نامه را در دادگاه محلی به چالش کشید ، جایی که برنده فنی شد. حمل و نقل NSW به تعقیب وی ادامه داد و ماه بعد نامه دیگری برای او ارسال کرد که به او می گوید ثبت نام وی را لغو می کند.

مرتبط: دعوای وکلای دادگستری سیدنی بر سر پلاک “توهین آمیز” لامبورگینی

آقای لاواک مجدداً درخواست تجدید نظر كرد – اما چهار روز قبل از اینكه پرونده در دادگاه مورد رسیدگی قرار گیرد ، حمل و نقل NSW به پلیس اعزام كرد ، “چراغ هایی كه با شدت خشم می زدند” ، صفحات وی را تصرف كرد در حالی كه او پنجشنبه بعد از ظهر 200 متر از خانه سواحل شمالی خود فاصله داشت.

آقای لاواچ روز یکشنبه به news.com.au گفت: “آنها سرانجام سلاح نهایی دولت پرستار بچه ها را به دست آوردند – پسران آبی پوش.”

“پلیس مرا کشاند ، مجوز مرا بررسی کرد ، نفس نفس زد و برای اولین بار در زندگی ام او را آزمایش کرد. سپس به من گفت كه رئیسش به او دستور داده است كه مرا متوقف كند و بشقاب های مرا تصرف كند. او از رئیس خود ایمیلی دریافت کرده است ، بنابراین بدیهی است که آنها هدف را بر پشت من قرار می دهند. “

آقای لاواک گفت که وی به افسر توضیح داد که پرونده در حال تجدیدنظر است و اسناد دادگاه را به او نشان داد.

افسر دوباره به اتومبیل خود برگشت و به رادیوی رئیس خود رسید.

وی گفت: “در همین حال او خواستار پشتیبان گیری شد و سه افسر دیگر وارد شدند.” “آنها احتمالاً می ترسیدند که من قصد دارم آنها را درگیر یک تیراندازی وحشی در غرب کنم و در ماشین مسابقه ای پرقدرت خود فرار کنم و سرعت خود را افزایش دهم. من فکر کردم این کمی از حد زیاد است. “

آقای لاواک گفت که افسر اصلی برگشت و عذرخواهی کرد اما “گفت که او فقط دستورات را دنبال می کند”.

وی گفت: “من به او گفتم كه قصد دارم از او و رئیسش به خاطر توقیف غیرقانونی اموال و بازداشت غیرقانونی من شكایت كنم. سپس به من دستور داد تا پلاک ها را بردارم. من قبول نکردم ، و گفتم: “اگر بشقاب ها را می خواهی خودت آنها را برمی داری”.

آقای لاواک سپس در مسیر پیاده روی ایستاد و “با سرگرمی زیاد” نظاره گر این بود كه افسران “تقریباً یك ساعت با شجاعت تلاش می كنند تا صفحات را كه با نوار دو طرفه و” نوعی چسب فوق العاده “متصل شده بودند ، بیرون آورند.

وی گفت: “آنها سرانجام پیچ گوشتی هایی پیدا کردند و پس از زیاد کشیدن و پف کردن ، سرانجام موفق شدند صفحات را بردارند.”

قبل از اینکه پلاک ها را بردارند ، وکیل دادگستری درخواست کرده بود که با اسکورت پلیس اجازه بازگشت به گاراژ خود را در فاصله 200 متری خود داشته باشد. آقای لاواک گفت: “او به این دلیل كه اگر تصادف كنم امتناع خواهد كرد ، او در آنجا خواهد بود و می تواند شغل خود را از دست بدهد.”

“من گفتم ، خوب ، همسر ، آن کشتی قبلاً حرکت کرده است. شما قبلاً در جیب هستید ، من می خواهم از الاغ شما شکایت کنم. “

یک ماشین پلیس پلاک های وی را به NSW حمل و نقل در بروکاله برد ، و در حالی که آقای لاواک منتظر یک کامیون یدک کش بود ، ماشین دوم “چندین بار دور بلوک حلقه زد به این امید که بخواهم 200 متر را بدون پلاک عقب برانم ، و سپس آنها می تواند مرا خسته کند “.

وی گفت: “من قصد نداشتم رضایت آنها را جلب كنم.”

آقای لاواک اضافه كرد ، “اگر این جویهای میز گربه چاق و پلیسهای بسیار غیرتمند توپهای لازم را برای من دنبال كنند ، یك وكیل مجرمان باسابقه و سخت ، برای گاو نرهای بی اهمیت میكی ماوس ** مانند این ، احتمال دارد كه یك مبارز Aussie كوچك در برابر افرادی مانند این؟ شانس گلوله برفی در جهنم نیست. “

سخنگوی پلیس NSW تأیید کرد که در حدود ساعت 12.30 بعد از ظهر 3 دسامبر ، پلیس فرماندهی منطقه سواحل شمالی “پس از بررسی های لغو ثبت نام ، یک لامبورگینی را در جاده پیت واتر در Manly متوقف کرد”.

وی گفت: “مأموران قبل از ضبط پلاک های مرد 74 ساله به دلیل لغو شدن آنها در ماه نوامبر ، با یک مرد 74 ساله صحبت کردند.” “هیچ اقدام پلیس دیگر انجام نشده است.”

[email protected]