پادکست اتاق جنگ استیو بانون ادعاهای “تقلب در انتخابات” ترامپ را گسترش می دهد

استیو بانون ، استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید ، می تواند در بخش دیگری برای بخشش رئیس جمهوری باشد که زمانی او را “Sloppy Steve” نامید.

بنون ، که هفت ماه از عمر دونالد ترامپ دوام آورد قبل از اینکه “مانند یک سگ ریخته شود” ، همانطور که آقای ترامپ گفت ، مطمئناً آن را کسب می کرد.

به مدت چهار ساعت در روز ، شش روز در هفته ، بانون میزبان پادکستی است که اکنون به عنوان یکی از بزرگترین سیستم عامل های طرفدار ترامپ در اینترنت عمل می کند.

با حضور منظم وکلا و سخنگویان مبارزات انتخاباتی ترامپ ، اتاق جنگ: همه گیر، از تمرکز اصلی خود بر روی COVID-19 به تلاقی بین یک اتاق تصفیه برای تئوری های توطئه مربوط به انتخابات و یک جلسه گروه درمانی آنلاین برای میلیون ها “افسرده” که معتقدند رئیس جمهور دزدیده شده است ، تبدیل شده است.

هفته گذشته بنون در طی یک نمایش گفت: “جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده نیست و جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده نخواهد بود.” “ما هرگز ، هرگز ، هرگز یک سانتیمتر از انتخابات سرقت شده برای خنثی کردن خواست مردم عقب نخواهیم نشست ، خوب؟ ما قرار نیست یک اینچ عقب برویم. “

رئیس سابق سایت خبری راست گرایان بریت بارت – که روز جمعه 67 ساله شد – اغلب از زبان التهابی و آخرالزمانی اشاره می کند به جنگ داخلی. این هفته وی وادی ترامپ ، رودی جولیانی را چنین توصیف کرد: “مانند یک ژنرال ناظر بر شش جبهه مختلف ، پنج جبهه داغ ، درست ، از هر جنبه ، جنبه حقوقی ، از جنبه های دیگر”.

https://www.youtube.com/watch؟v=nAYEHmgBEiI

مدلین پلتز از سایت ناظر رسانه ای چپ جناح مدیا ماترز ، که “هر روز به مدت چهار ساعت در روز” به پادکست بانون گوش می دهد ، توصیف کرد که اخیراً “به یک مخزن طرفدار سر بریدن تئوری های توطئه مربوط به انتخابات تبدیل شده است”.

وی روز چهارشنبه نوشت: “اگرچه خود را رهبر و میهن پرست می داند ، اما با هدر دادن فرصت عمدی برای گفتن حقیقت در مورد موارد فوری مربوط به انتخابات و بیماری همه گیر ویروس کرونا ، مخاطبان خود را ناکام گذاشته است.”

“در عوض ، او به آنها دروغ و نظریه های توطئه درباره تقلب در رای دهندگان و سایر موارد مبهم و تصادفی را به آنها ارائه می دهد بریت بارتکرم های مغز در این ساعتهای غروب آفتاب دفاع قانونی ترامپ ، او هر روز چهار ساعت در YouTube زندگی می کند و ترکیبی از حفره های خرگوش و دروغ های زیر را تکرار می کند. “

پلتز نظریه های توطئه انتخاباتی “نابسامان” بانون را از “Great Reset” و “Hammer and Scorecard” ، به دلیل واقعی “آنها” خواستار لغو شکرگذاری بودند ، رتبه بندی کرد. بانون در اوایل این هفته گفت: “ما می خواهیم خط را در اینجا نگه داریم ، ما نمی خواهیم دست و پنجه نرم كنیم.”

“ما هرگز دست و پنجه نرم نخواهیم کرد. قرار است کمی متلاطم شود. این وحشیانه ترین روز شکرگذاری خواهد بود – من نمی خواهم تئوری های توطئه انجام دهم اما هیچ اتفاقی نیست ، این یکی از دلایلی است که آنها نمی خواهند همه خانواده ها با هم باشند زیرا آنها متوجه می شوند که گفتگوهای دور میز در مورد سرقت ، درست ، و چقدر سرقت آشکار است. “

این امر پس از آن صورت گرفت که وی در اوایل این ماه به دلیل پیشنهاد دکتر آنتونی فاوچی و مدیر FBI ، کریستوفر ورای ، از توئیتر محروم شد.

وی گفت: “دوره دوم با اخراج Wray و اخراج Fauci آغاز می شود.”

“حالا من واقعاً می خواهم یک قدم جلوتر بروم اما فهمیدم رئیس جمهور یک مرد مهربان و یک مرد خوب است. من واقعاً می خواهم به دوران قدیم تودور انگلیس برگردم ، سرها را روی پیک ها قرار می دادم ، درست است ، آنها را به عنوان هشدار برای دیوان سالاران فدرال در دو گوشه کاخ سفید قرار می دادم. یا با برنامه کار می کنید یا اینکه دیگر رفته اید – وقت آن است که دیگر بازی نکنید. “

حسابWarRoomPandemic بانون در توئیتر به دلیل نقض قوانین رفتاری سیستم عامل به حالت تعلیق درآمد. یوتیوب و فیس بوک فیلم ها را حذف کردند اما کوتاه مدت ممنوعیت متوقف شدند. مارک زاکربرگ ، رئیس فیس بوک در یک جلسه همه کارمندان گفت که در حالی که رفتار “نزدیک به عبور از آن خط بود ، آنها به وضوح از خط عبور نکردند”.

در یوتیوب ، اتاق جنگ استیو بانون بیش از 255،000 مشترک دارد و بانون مرتبا ادعا می کند که میلیون ها شنونده در سراسر جهان دارد – پادکست در iTunes در ایالات متحده 56 و در اخبار در استرالیا 33 رتبه بندی شده است – از جمله در چین ، “گرفتن دور فایروال” ، از طریق زیرنویس ماندارین با مجوز از GNews.

https://www.youtube.com/watch؟v=TMBeTgSMrs4

GNews محل فروش GTV Media Group ، سرمایه گذاری مشترک بین بانون و مایلز گوو ، میلیاردر تبعیدی چینی است که حدود 5 سال پیش در میان ادعاهای فساد مالی فرار کرد. گوا اکنون خود را مبارز آزادی توصیف می کند که هدفش “سقوط حزب کمونیست چین” است – همانطور که گویا خودکار خودکار در “مبارزه برای هنگ کنگ” ، که به عنوان موسیقی موضوعی نمایش است ، آواز می خواند.

بانون و گوو با هم متهم شده اند كه اطلاعات نادرستي راجع به COVID-19 منتشر كرده اند و اخيراً پس از دريافت يك نسخه از لپ تاپ خود از يك مغازه تعميرات رايانه اي ، انتشار تصاوير گرافيكي كه جنس و مواد مخدر را نشان مي دهد ، نيروي محرك مجموعه داستاني درباره هانتر بايدن بودند. استفاده توسط پسر معاون سابق رئیس جمهور

در ماه آگوست ، بانون در قایق تفریحی 50 میلیون دلاری Guo در وستبروك ، كانكتیكات بود ، هنگامی كه به طرز چشمگیری توسط عوامل فدرال به اتهام كلاهبرداری متصل به یك كمك مالی برای ایجاد دیواری بین ایالات متحده و مکزیك دستگیر شد. بانون و سه نفر دیگر به جرم غیرقانونی “صدها هزار دلار” کمک مالی از جمع آوری کمک های مالی “ما دیوار را می سازیم” متهم شدند.

بانون خود را بی گناه دانست و پیش از موعد دادرسی در ماه مه 2021 ، با یک وام 5 میلیون دلاری آزاد شد. آقای ترامپ بارها از این پروژه فاصله گرفته و گفته است ” برای من مانند نمایش قایقرانی به نظر می رسید “. ماه گذشته او بار دیگر توییت کرد که “این دیوار من نیست” و “کاملاً بی ارتباط است ، اما فکر می کنم استیو خوب خواهد شد”.

روز چهارشنبه ، آقای ترامپ برای مایک فلین ، مشاور سابق امنیت ملی ، که دو بار به جرم دروغ گفتن به FBI در مورد گفتگو با سفیر روسیه ، گناه خود را پذیرفته بود ، بخشوده شد. گفته می شود از آن زمان به بعد ، نام بانون در لیست درخواست های بخشش ، در کنار افرادی مانند مدیر سابق مبارزات انتخاباتی ترامپ ، پل منافورت و تایگر کینگ ، جو اگزوتیک درج شده است.

وکیل مدافع ورمونت ، براندون سمپل به “ورمونت” گفت: “لیستی از افراد در حال پخش است.” مجله نیویورک تایمز.

مت گئتز ، نماینده مجلس فلوریدا پیشنهاد کرد که آقای ترامپ “باید از این قدرت عفو به طور موثر و محکم استفاده کند”.

وی گفت: “پرزیدنت ترامپ باید مایکل فلین را عفو کند ، او باید بوقلمون شکرگذاری را عفو کند ، اگر مجبور باشد همه باید از خودش تا مقامات دولت خود را به جو اگزوتیک عفو کند.” اخبار فاکس پنجشنبه. وی افزود: “زیرا شما از سمت چپ تندرو خونریزی را می بینید كه فقط در صورت فروپاشی آنها پس از افرادی كه بسیار سخت تلاش كردند تا دولت ترامپ را با سیاست ها و قدرت و اثربخشی موثر برای مردم آمریكا تحریک كنند ، از بین خواهد رفت.”

آقای ترامپ روز پنجشنبه تأیید کرد اگر دانشکده انتخاباتی به آقای بایدن در 14 دسامبر رأی دهد ، کاخ سفید را ترک خواهد کرد – نزدیکترین چیزی که وی تاکنون پذیرفته است. در اوایل هفته ، رئیس جمهور رسماً روند انتقال به آقای بایدن را پس از یک درگیری چند هفته ای آغاز کرد ، علی رغم اینکه اصرار داشت که قبول نمی کند و “ما پیروز خواهیم شد”.

تیم حقوقی وی ، به رهبری آقای جولیانی ، همچنان ادعا می کنند که آقای ترامپ راهی برای پیروزی دارد ، یا از طریق دیوان عالی کشور یا متقاعد کردن مجلس قانونگذاری ایالتی تحت کنترل جمهوری خواهان برای رأی دادن به آرا popular عمومی و انتصاب انتخاب کنندگان طرفدار ترامپ خود. با به خطر افتادن مسیر قانونی ، تیم ترامپ شروع به فشار بر گزینه دوم از طریق یک سری جلسات دادرسی در برابر قانونگذاران ایالتی کرده است ، از پنسیلوانیا در روز چهارشنبه.

آقای ترامپ برای طرح پرونده خود با این تلفن تماس گرفت و ادعا كرد پنسیلوانیا “انتخاباتی بود كه ما به راحتی پیروز شدیم”. یک سری از شاهدان نیز شواهدی ارائه دادند ، از جمله یک ناظر نظرسنجی جمهوری خواه که از یک مرکز شمارش اخراج شده بود و یک پزشک قانونی کامپیوتر که دیدن افراد ناشناس در حال راه رفتن را توصیف کرد. اطراف با “کیسه های USB” بارگذاری آنها در ماشین های رای گیری.

قانونگذار آریزونا جلسه ای را روز دوشنبه 30 نوامبر برگزار می کند و پس از آن میشیگان روز سه شنبه اول دسامبر جلسه ای برگزار می کند.

[email protected]