ورزش | اخبار و نتایج ورزشی

رئیس کمیته بین المللی المپیک (IOC) ، توماس باخ (C) ، با ماسک صورت ، هنگام صحبت با رسانه ها هنگام بازدید از استادیوم ملی ، محل اصلی بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 ، موج می زند به دلیل ویروس کرونا ویروس COVID-19 ، در توکیو در 17 نوامبر 2020. (عکس بهروز مهری و بهروز مهری / استخر / خبرگزاری فرانسه)

شکستنالمپیک

رئیس IOC کلیدهای امپراتوری المپیک را حفظ می کند

او دو مورد از دردسرسازترین المپیک های تاریخ اخیر را زیر نظر گرفت و برای بازی های توکیو که تحت تأثیر COVID قرار دارد در آنجا حضور خواهد داشت ، اما قرار است دوره IOC توماس باخ تمدید شود.

اوکلاهاما سیتی ، خوب - 28 مه: اندرو بوگوت شماره 12 از گلدن استیت واریورز در جریان کوارتر چهارم مقابل اوکلاهاما سیتی تندر در بازی شش از فینال های کنفرانس غربی در جریان بازی های پلی آف NBA 2016 در Chesapeake Energy Arena با استیفن کاری شماره 30 جشن می گیرد 28 مه 2016 در اوکلاهما سیتی ، اوکلاهما.  توجه به کاربر: کاربر صریحاً تأیید و موافقت می کند که با بارگیری و یا استفاده از این عکس ، کاربر با شرایط و ضوابط توافق نامه مجوز Getty Images موافقت می کند.  (عکس از مادی میر / گتی ایماژ)

بسکتبال

“ارزشش را ندارد”: بوگوت در تماس با بازنشستگی باز می شود

پس از چندین عمل و سالها کوبیدن بدن او به اطراف اندرو بوگوت سرانجام بدون درد است ، که تصمیم او را برای دور شدن بسیار سخت تر کرد.

Kings Andrew Bogut در جریان بازی 3 مسابقه NBL فینال NDL بین سیدنی کینگز و پرت وایلد کتس در Qudos Bank Arena در سیدنی ، یکشنبه ، 15 مارس 2020 ، به دنبال یک سبد است. (تصویر AAP / میک تسیکاس) بدون آرشیو ، فقط استفاده از ویرایش

بسکتبال

تماس عظیم بوگوت در آینده بازی کردن

یک بازی درخشان در استرالیا و NBA ، که شامل یک قهرمانی بود ، همراه با شوت در چهارمین المپیک به پایان رسیده است.

بریزبن ، استرالیا - 28 نوامبر: کیلی مک کین در مسابقه 200 متر کرال پشت در روز سه مسابقه شنای مسابقات کوتاه دوره استرالیا در مرکز آبزیان بریزبن در تاریخ 28 نوامبر 2020 در بریزبن استرالیا شرکت می کند.  (عکس از آلبرت پرز / گتی ایماژ)

شنا كردن

نوجوان اوسی رکورد جهانی را شکست

در طول یک مسابقه مجازی ، اعجوبه شنای نوجوان ، کیلی مک کیون ، رکورد جهانی را که بیش از شش سال باقی مانده است ، شکست.