هیچ چیز برای دیدن اینجا وجود ندارد – حزب جمهوری خواه و گزینه خیالی جایگزین دونالد ترامپ | ایالات متحده

آجمهوری های مونگ“گلایه های مورد علاقه طی چهار سال گذشته ادعایی است که دموکرات ها هرگز نتایج انتخابات 2016 را نپذیرفتند. در واقع ، نه ساعت پس از آسوشیتدپرس هیلاری کلینتون با فراخوانی انتخابات برای دونالد ترامپ ، مرحله بسیار کوچکتر از آنچه امیدوار بود فرماندهی کند را برای گفتن اینکه “به دونالد ترامپ تبریک گفته و از طرف کشورمان پیشنهاد همکاری با او را داده است” اندکی پس از آن ، باراک اوباما ، رئیس جمهور وقت آمریکا گفت که “اطمینان حاصل خواهد کرد که این یک انتقال موفقیت آمیز است … ما اکنون همه برای [Mr Trump’s] موفقیت در اتحاد و رهبری کشور. ” دموکرات ها ممکن است نتیجه را دوست نداشته باشند ، اما آنها کاری نکردند که آقای ترامپ روی کار آید.

این بار اوضاع طور دیگری پیش رفته است. آسوشیتدپرس انتخابات جو بایدن را در 7 نوامبر برگزار کرد. آقای ترامپ وقت خود را صرف اصرار بر پیروزی و توئیت کردن تئوری های توطئه بدون مدرک کرده است. مبارزات انتخاباتی وی در پنج ایالت شکایت کرده است که آقای بایدن برنده آنها شده است و دولت وی از همکاری با تیم انتقال آقای بایدن خودداری کرده است. و اگرچه چهار سناتور جمهوری خواه به آقای بایدن و همسر نامزد وی ، كامالا هریس تبریک گفته اند ، اما بیشتر منتخبان جمهوریخواه ساكت مانده اند و یا از تلاش آقای ترامپ برای به چالش كشیدن نتیجه حمایت كرده اند ، تلاشی كه محكوم به شکست است.

به طور معمول ، رئیس اداره خدمات عمومی (GSA) ، آژانس تدارکات غیرحزبی دولت فدرال ، نامه “اطمینان” را صادر می کند ، که به تیم انتقال رئیس جمهور آینده امکان دسترسی به بودجه و فدرال فدرال را می دهد ، ظرف 24 ساعت پس از برگزاری انتخابات. امیلی مورفی ، که آقای ترامپ منصوب کرد GSA رئیس در سال 2017 ، هنوز این کار را انجام نداده است. مقامات کاخ سفید سابقه مربوط به سال 2000 را یادداشت کردند که در آن یک انتخابات مشاجره انگیز شروع انتقال را تا دسامبر به تأخیر انداخت.

سپس انتخابات تنها به 537 رأی در یک ایالت واحد ، فلوریدا بستگی داشت. از میان 5 ایالتی که مبارزات انتخاباتی ترامپ در آن پرونده های قضایی پس از انتخابات تشکیل داده است – نوادا ، آریزونا ، میشیگان ، جورجیا و پنسیلوانیا – کمترین حاشیه پیروزی آقای بایدن بیش از 11000 رأی است (در آریزونا). امتیاز او در میشیگان نزدیک به 150،000 رأی است. مبارزات انتخاباتی وی هیچ مدرکی درباره تقلب یا بی نظمی به اندازه کافی بزرگ برای جابجایی ده ها هزار رای در چندین ایالت ارائه نکرده است.

چند جمهوری خواه برجسته ، به ویژه سناتورهای میت رامنی ، سوزان کالینز ، لیزا مورکوفسکی و بن ساسه ، پیروزی آقای بایدن را تصدیق کرده اند. سناتورهای دیگر این کار را به طور ضمنی انجام داده اند. روی بلانت خاطرنشان کرد که چالش های حقوقی آقای ترامپ احتمالاً شکست خواهد خورد. مارکو روبیو اصرار کرده است GSA تا روند انتقال خود را آغاز کند.

به گفته میچ مک کانل ، رهبر اکثریت مجلس سنا ، اکثر آنها از “حقوق آقای ترامپ در رسیدگی به اتهامات … و سنجیدن گزینه های قانونی وی” عقب مانده اند. برخی از کارمندان مجلس سنا جمهوری خواه این کم کاری را با بیان اینکه اجازه دادن به دادگاه ها در این موارد حکم می دهد اعتماد به نتیجه را توضیح می دهند. لری هوگان ، فرماندار جمهوری خواه ضد ترامپ در مریلند ، پاسخ حزب خود را “یک قطار قطعه قطعه” می نامد ، اما می گوید که در پشت صحنه ، تعداد فزاینده ای از جمهوری خواهان “گفتگوهای بسیار صریح با او داشته اند ، و به نظر نمی رسد که او استماع.”

تاکنون پرونده های حقوقی آقای ترامپ روند ضعیفی داشته است. اما تا زمانی که او به جنگ ادامه می دهد ، بیشتر جمهوری خواهان خطر سیاسی را در پذیرش پیروزی آقای بایدن – و در نتیجه دعوت به عصبانیت آقای ترامپ – می بینند تا اینکه او را بدخلق کنند. هدف دیگر از پرونده های قضایی وی ممکن است ایجاد تردید به اندازه کافی در مورد نتیجه در ایالت های اصلی برای تحت فشار قرار دادن مجلس قانونگذاری ایالت تحت کنترل جمهوری خواهان باشد تا مجموعه انتخاب کنندگان خود را ارائه دهند و اراده آنها را جایگزین رای دهندگان کنند.

و ادامه مبارزه فشار بر جمهوری خواهان دیگر را حفظ می کند. برد رافنسپرگر ، وزیر امور خارجه جورجیا ، به تقاضای مبارزات انتخاباتی ترامپ برای بازشماری دست ، که توسط همه 159 شهرستان گرجستان با هزینه مودیان انجام می شود ، پذیرفته شده است. شمارش مجدد به ندرت بیش از چند صد رأی تغییر می کند ، اما انجام جورجیا دشوار است قبل از مهلت صدور گواهینامه ایالت از 20 نوامبر – به ویژه برای شهرستانهای بزرگتر و دوستانه بایدن. این ، به نوبه خود ، خطر انتصاب قشر مقننه ای در انتخابات از سوی قانونگذار ایالتی را افزایش می دهد.

https://www.youtube.com/watch؟v=XdD0HT4X_s4

دولت آقای ترامپ نیز از وی حمایت کرده است. مایک پمپئو ، وزیر امور خارجه ، در مورد توافق در مورد برنامه های انتقال در جلسه توجیهی 10 نوامبر ، آنچه را که به نظر می رسد یک شوخی در مورد “انتقال آرام به دولت دوم ترامپ” باشد ، انجام داد. یک روز زودتر آقای بار ، که قبلاً دادستان های ردیف را با کودکان پیش دبستانی مقایسه می کرد ، به آنها اجازه داد تا درباره ادعاهای مربوط به بی نظمی در انتخابات تحقیق کنند.

آقای ترامپ در پشت سر خودداری از قبول امتیاز ، در حال جمع آوری کمک مالی است. مبارزات انتخاباتی وی هر روز چندین متن را ارسال می کند ، و هشدار می دهد که “چپ تلاش خواهد کرد کش رفتن این انتخابات “، و از گیرندگان می خواهد” مبارزه کردن بازگشت”با ارسال پول نقد – بیشتر آنها به کمیته اقدامات سیاسی ترامپ می رسد.

همراهی با آن حداقل برای کوتاه مدت برای جمهوریخواهان منتخب منطقی است. بیشتر رای دهندگان آنها آقای ترامپ را بیشتر از نماینده کنگره یا سناتور خود دوست دارند. اگرچه در دوره میان مدت ، اگر طرف بخواهد به کار خود ادامه دهد تا اکثریت آمریکایی ها را بدست آورد ، باید از او عبور کند. این امر دشوارتر خواهد شد اگر نخبگان جمهوری خواه به جای جو بایدن به رأی دهندگان خود سیگنالی ارسال کنند که وی رئیس جمهور مناسب است.

ترسو بودن جمهوری خواه خسارت طولانی مدت را به همراه دارد. شوخی های خنده دار آقای پمپئو ممکن است مانع کار دیپلمات های آمریکایی در مورد انتقال قدرت در دموکراسی های جوان خارج از کشور شود. در خانه ، شک و تردید آقای ترامپ در مورد انتخابات ، ایمان آمریکایی ها به نهادهای خود را خدشه دار کرده است. تازه ترین اقتصاددان/ نظرسنجی YouGov نشان می دهد که 86 درصد رای دهندگان آقای ترامپ معتقدند پیروزی آقای بایدن نامشروع است. آقای ترامپ در تاریخ 20 ژانویه کار خود را ترک می کند ، اما بی اعتمادی که کرده است این کار را نخواهد کرد.

حفاری عمیق تر:
برای اطلاع از جدیدترین موارد مربوط به انتخابات ، به صفحه نتایج ما مراجعه کنید ، بهترین موارد مربوط به تبلیغات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و سپس برای چک و تراز ، خبرنامه هفتگی و پادکست هفتگی ما در مورد سیاست آمریکا ثبت نام کنید.

این مقاله در بخش چاپ ایالات متحده تحت عنوان “چیزی برای دیدن اینجا نیست” منتشر شد

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد