هندی های بمبئی پایتخت های دهلی ، ریکی پونتینگ ، مارکوس استوینیس ، ترنت بولت را شکست می دهند

این استاد بزرگ بود که پایتختی های دهلی را به فینال IPL رساند اما ترفند ریکی پونتینگ در زمینه ارتقا Marc مارکوس استوئنیس به افتتاحیه سود در مسابقه ای که شمارش شد ، پرداخت نکرد.

استوینیس 38 گل زده بود تا پایتخت ها را به فینال برساند اما او را با یک توپ ابتدایی برای اردک طلایی کنار گذاشتند زیرا دهلی موفق به شلیک با خفاش نشد.

بولینگ خصمانه و درخشان به رهبری ترنت بولت از نیوزلند ، چهارشنبه هندی های بمبئی را به یک پیروزی پنج برنده و پنجمین قهرمانی در لیگ برتر هند رساند.

بولت در دو اوور اول خود دو بار ضربه زد در حالی كه بمبئی دهلی را در 7/156 نگه داشت و قهرمانان سلطنت با 18.4 اوار با ضربه زدن روهیت شارما به 68 ، هدف را به هدف رساندند.

شارما ، 33 ساله ، در دویستمین حضور خود در IPL هدایت این تعقیب را بر عهده داشت تا موفق ترین تیم در مسابقات Twenty20 را القا کند تا در سالهای 2013 ، 2015 ، 2017 و 2019 به پیروزی ها برسد.

بولت ، که نوامبر گذشته از پایتخت های دهلی به بمبئی معامله شد ، با اولین توپ فینال در دبی استوئینیس را بازكرد و به تیم قدیمی خود اخطار سختی درمورد شب سخت در استادیوم خالی داد.

بولت پس از معرفی شدن به عنوان مرد مسابقه ، گفت: “چند ماه خوب گذشته است ، و شروع خوبی برای حق رای دادن است.”

“با همه کارها ، در کنار هم استقبال شده ام. ارزش آن را داشته ام که آن را از آن طرف خط فراتر ببرم. “

آژینکیا رهانه در مرحله بعدی بولت دو نفری عقب افتاد. سرعت آتشین جاسپریت بومرا نیز دهلی را کنترل کرد.

بمبئی Jayant Yadav را که خارج از چرخش بود به میدان فرستاد تا چهارمین نفره را ببندد و او بلافاصله شیخار ضوان را به مدت 15 دقیقه در بازی فرم داد.

سرپرست دهلی Shreyas Iyer ، که 65 پیروزی بدون شکست کسب کرد ، و Rishabh Pant با مشارکت 96 دوره ابتدایی را بازسازی کردند.

اما نیتان کوولتر-نیل پیاده رو استرالیایی ویکت پانت را به مدت 56 گرفت – پنجاهمین اولین فصل ناامیدکننده او.

بولت با یک توپ کوتاه آرامتر شیمرون هتمایر را برای پنج دریافت کرد و او ارقام 3 بر 30 را از چهار سرعت تخریب بازوی چپ بازگرداند.

آی یر برای اولین بار در هر فصل 500 دویدن را پشت سر گذاشت اما دهلی در پنج اوور گذشته فقط 38 دوش را با از دست دادن سه ویکت انجام داد و بمبئی به سرعت کنترل دویدن را بدست گرفت.

شارما و کوینتون دی کاک قبل از اینکه دی کوک 20 دقیقه پشت استوینیس گرفتار شود ، با 45 دوش در 25 توپ اول سرعت تاول زده ای ایجاد کردند. بعداً سوریاکومار یداو در یک مخلوط با شارما 19 ساله تمام شد.

شارما در فاصله 51 توپ خود چهار شش و پنج چهار ضربه زد و تقریباً بازی را با ایشان کیشان به پایان رساند اما درست قبل از پایان به دست آنریچ نورتجه سریع آفریقای جنوبی افتاد.

کیشان ، که در 14 بازی بیش از 500 دوش کسب کرد ، با 33 شکست ناپذیر محکم ایستاد زیرا بمبئی امسال برای چهارمین بار از دهلی به برتری دست یافت ، از جمله در یک بازی مقدماتی نیمه نهایی.

کیشان گفت: “من در ابتدای این فصل وضعیت خوبی نداشتم ، بنابراین گفتگوی خوبی با هاردیک (پاندیا) و کرونال (پاندیا) داشتم.”

“می خواستم با خفاش آنچه را برای تیم خوب بود انجام دهم و دوندگی های خوبی داشته باشم.”

کاگیسو ربادا ، بولینگ سرعتی دهلی ، ویکت کیرون پولارد را به مدت نه نفر برد تا در این فصل با 30 جنجال بیش از بومرا بمبئی در روز 27 رده بندی بولینگ این فصل را از آن خود کند.

پیفون انگلیس ، جوفرا آرچر با 20 ویکت خود برای سلطنتی راجستان که در رده پایین قرار دارد ، با ارزش ترین بازیکن مسابقات شناخته شد.

– خبرگزاری فرانسه