همبرگر معروف Big One Ricks در Ricks Garage and Diner دیوانه ترین همبرگر استرالیا است

همانطور که منو را به Ricks Garage و Diner در شهر کوچک ساحل Sunshine در Palmwoods نگاه می کنم ، یک برداشت دوبرابر انجام می دهم.

در بخش “Ricks Famous ‘Big One” یادداشتی وجود دارد که می گوید این همبرگر با وزنی معادل 1.1 کیلوگرم! (به دلایل ساختاری نمی توان برگر را تغییر داد). “

در حال حاضر من به طور معمول یکی از تصاویر غذاهای موجود در منوها نیستم ، اما در این مرحله احساس می کنم به یک تصویر بصری احتیاج دارم. “فقط چقدر بزرگ است؟” از پیشخدمتم می پرسم. و وقتی او یک مگا برگر خیالی را با دستانش در هوا نگه داشت ، می دانم به هیچ وجه نمی توانم با آن حلقه وارد حلقه غذای باشم.

همچنین مشاهده کنید: غذاهای Aussie را که ارزش سفر جاده ای را دارند بپردازید

Big One دارای دو وعده گوشت گاو به همراه بیکن ، پنیر ، تخم مرغ ، کاهو ، حلقه های پیاز ، خیارشور ، چغندر ، گوجه فرنگی گوشتی و آئولی است و همه آن 32 دلار است. اگر شما برای یک چالش آماده هستید.

همبرگر 'Ricks Famous Big One'

حتی اگر بتوانید فک خود را قبل از شام از جای خود درآورید ، هیچ دهانی به دور این یکی نمی پیچد. تصویر: Ricks Garage and Diner

ریکس گاراژ و مدیر محل غذا خوردن جس دا کوستا می گویند این همبرگر از حدود هشت سال پیش که در فهرست قرار داده شده است ، به یک م institutionسسه تبدیل شده است و گرچه او مثل من است و آنقدر شجاع نبوده که خودش شخصا سفارش دهد ، مردم در حدود 80 درصد مواقع آن صفحه را پاک کنید.

“افرادی که می خواهند آن را بپوشند بسیار بزرگ خورند و اعتماد به نفس بالایی دارند. اما قطعاً برخی افراد را کتک می زند. “

حتی اگر می توانستید فک خود را قبل از شام از جای خود خارج کنید ، هیچ دهانی به دور این دندان نمی پیچد ، بنابراین بهترین راه برای مقابله با آن ساختارشکنی و سپس انتخاب ماجراجویی برگر خود هستید. جس می گوید بعضی از افراد دوست دارند یک برگر کوچک و کوچک با کمی از همه چیز ایجاد کنند ، دیگران ابتدا حلقه های پیاز را می خورند تا مروج نروند. انتخاب باشماست.

همچنین به اشتراک گذاری کاملاً قابل قبول است. آنچه اشکال ندارد درخواست هرگونه تغییر در ترکیب است.

جس توضیح می دهد: “ما واقعاً در این مورد سخت گیر هستیم.” “برخی از ما می خواهند کمی بیرون بیاوریم و ما باید ببخشیم. مثل این است که بخواهید یک تکه فولاد از برج ایفل بیرون بیاورید ، همه چیز خراب می شود. “

Ricks Garage and Diner

همبرگر در موسسه غذاخوری یکپارچه شده است و به یک موسسه تبدیل شده است. تصویر: آماندا وودز

در مورد رساندن این همبرگر چرخان از آشپزخانه به میز ، این قطعاً یک کار دو طرفه است. “Big One” از قبل از سیب سیخ هایی برای پشتیبانی دارد اما هنوز به یک دست برای دست و پا زدن زیر و یک دست دیگر برای چاقوی استیک نیاز دارد تا آن را در قسمت بالا ثابت نگه دارد.

احساس می کنم کمی سفارش کسل کننده و یک لرزش کمی کسل کننده است ، اما در اولین سفرم به ریکس یک اشتباه تازه کار مرتکب شدم و اوایل آن روز ناهار با اندازه مناسب خوردم.

و هنگامی که شام ​​من بیرون می آید به زودی متوجه می شوم که حتی شیرموش کارامل نمکی نمکی من به خودی خود یک وعده غذایی است و در نهایت با بیشتر وعده های غذایی من در ظروف آماده غذا باقی می ماند.

دفعه بعد مطمئن خواهم شد که اشتهایم را آورده ام. و یک دوست

نویسنده به عنوان مهمان سفر کرد از ساحل آفتاب دیدن کنید.

همچنین مشاهده کنید: