نقشه چراغ های کریسمس SA 2020 – مکان چراغ های خود را برای ما ارسال کنید

به ما کمک کنید کریسمس را روی نقشه در استرالیای جنوبی قرار دهیم. فرم ساده ما را پر کنید تا در مورد صفحه نمایش خود به ما بگویید و آن را به نقشه تعاملی ما اضافه کنید.

پس از سالی که گذرانده ایم ، منصفانه است که بگوییم همه ما می توانیم از کمی سرگرمی استفاده کنیم.

با برخورد تخصصی با بیماری همه گیر استرالیای جنوبی ، خوشبختانه بسیاری از ما در مسیر جشن گرفتن کریسمس هستیم که همیشه انجام داده ایم – با غذای خوب ، خانواده و دوستان و سنت های سالانه سرگرم کننده ، مانند رفتن به دیدن چراغ های کریسمس در سراسر کشورمان. شهرها و شهرستانها.

همانطور که هر سال این کار را انجام می دهیم ، ما از مردم در سراسر ایالت دعوت می کنیم تا از نمایشگرهای چراغهای کریسمس خود برای نمایش در نقشه چراغ های کریسمس سالانه The Adveriser برای ما بگویند.

برای اطمینان از اینکه همه مهمترین اطلاعات را به ما می دهید ، کافی است فرم را پر کنید.

RO برای ارسال نمایش خود به پایین پیمایش کنید

چگونه این فصل چراغ های کریسمس را ایمن معرفی کنیم

در اینجا چند نکته مفید از SA Health برای کمک به شما در هنگام ایمن ماندن هنگام بازدید از چراغ های کریسمس در سال جاری آورده شده است.

به یاد داشته باشید که دست ضد عفونی کننده دست بگیرید و دستان خود را به طور مرتب تمیز کنید و هر جا که امکان دارد 1.5 متر از دیگران دور باشید

بهداشت را همیشه رعایت کنید تا همه بتوانند جشن های کریسمس را به روشی ایمن COVID جشن بگیرند. لطفا در صورت ناخوشایند بودن و در صورت بروز علائم COVID-19 ، حتی در صورت خفیف ، از منزل خارج نشوید ، به محض بروز علائم ، آزمایش کنید.