نتیجه بوکس ، قرعه کشی ، کارت امتیاز داوران ، به روزرسانی ها ، اخبار مایک تایسون و روی جونز جونیور

اسطوره های بوکس ، مایک تایسون و روی جونز جونیور ، یک تساوی جنجالی را به دست آورده اند که دنیای بوکس را متحیر کرده است.

تایسون تقریباً در هر دور سلطه داشت و باب شریدان ، مفسر پیشکسوت تلویزیون اعلام کرد که هر دور را به مرد بد سابق سیاره می زند.

تایسون که پس از 15 سال بازنشستگی به حرفه خود بازگشت و به بوکس بازگشت ، واضح تر از این دو نزاع بود ، در حالی که جونز بیش از 1000 روز خارج از رینگ خود را نشان می داد.

با این حال ، تایسون هنوز نگاه های اجمالی به خود قبلی خود نشان داد. تایسون یکی از خطرناکترین مشت آوران تاریخ ورزشهای رزمی ، فقط به چند علامت تجاری و شلیک بدن قدرتمند نیاز داشت تا دنیای ورزش برای بیشتر بزاق یابد.

تایسون و جونز جونیور با ادامه مبارزه در دورهای بعدی به سرعت خسته شدند ، اما وقتی گرد و غبار در جنگ هشت دوره نشست ، مشخص شد که تایسون بر این تیم تسلط دارد.

Mike Tyson vs Roy Jones Jnr را فقط در Main Event تماشا کنید ، یکشنبه 29 نوامبر در ساعت 13 بعدازظهر AEDT در Foxtel و Kayo در دسترس است. اکنون سفارش دهید>

جونز جونیور مورد ضرب و شتم پس از مبارزه اعتراف کرد که در اثر سیل شلیک های بدن تایسون درد وحشتناکی داشته است.

با این حال ، وقتی تصمیم داوران اعلام شد ، دعوا مساوی اعلام شد.

این مبارزه توسط کمیسیون ورزش ایالتی کالیفرنیا به عنوان یک مبارزه نمایشگاهی تحریم شد که شامل هیچ تصمیم رسمی یا برنده رسمی نمی شود.

با این حال ، مروجین قبل از مبارزه هیئت داوران مشهور متشکل از قهرمانان سابق کریستی مارتین ، وینی پازینزا و چاد داوسون را اعلام کردند که در یک بازی غیررسمی امتیاز را به دست خواهند آورد. آنها به وضوح شاهد یک مبارزه متفاوت بودند.

علی رغم اینکه هر دو مبارز گفتند پس از نبرد ، آنها تصمیم جنجالی را قبول کردند ، دنیای بوکس با عصبانیت از تماس ناجور فوران کرد.

Murda Beatz ، هنرمند سازنده موسیقی ، آن را به بهترین وجه در پستی در توییتر خلاصه کرد: “Tyson Got Robbed”.

دان رافائل ، گوروی بوکس ESPN ، تصمیم داوران را “جنون محض” خواند.

“به طور غیرمعمول کارت های امتیازی غیر رسمی WBC داشتند # تایسون جونز یک تساوی زمانی که تایسون به وضوح سلطه داشت ، “او در توییتر ارسال کرد.

“(قاضی) وینی پاز کارت جنون خالص 80-76 جونز را داشت.”

باب شریدان ، مفسر افسانه ای تلویزیون بوکس ، به برنامه Main Event در استرالیا گفت که باور نمی کند جونز جونیور با تساوی فرار کند.

وی گفت: “باید به شما بگویم ، من هر دور را به مایك تایسون دادم ، زیرا به نظر می رسید روی كاری اصلاً نمی تواند كاری انجام دهد.”

“من آن را 80-72 به ثمر رساندم.”

در حالی که مفسران بوکس نمی توانستند این حکم را باور کنند ، اما هنگام اعلام این خبر استخوان عصبانی در بدن تایسون وجود نداشت.

تایسون قبل از اعتراف به اینكه اعتقاد داشت پیروز میدان است گفت: “من با این كار خوب هستم.”

“من با تساوی خوب هستم زیرا جمعیت را سرگرم کردم و جمعیت با آن خوب بودند.”

تایسون گفت که او دوباره می جنگد. او گفت که او جونز جونیور را در کارت رویداد مبارزه بعدی خود می خواهد. جونز جونیور حتی در مورد یک مسابقه دوباره صحبت کرد.

جونز جونیور حتی گفت که معتقد است باید به وی کارتهای داوران می رسید.

این امر علی رغم آمار رسمی CompuBox نشان داده شد که تایسون 67 ضربه مشت به 37 جونز وارد کرد ، از جمله 57 ضربه قدرت به 28 جونز.

جونز گفت: “جهنم نه ، من هرگز با تساوی یک مبارزه را حل نمی کنم.”

“من قرعه کشی نمی کنم. شخص بسیار مردی قوی است ، من می فهمم که چرا آنها می گویند برخی چیزها لیست سطل است. چون اگر شما را بزند ، چه سرش باشد ، چه مشتش ، بدنش شلیک می کند ، مهم نیست ، همه چیز درد می کند. برای من ، من فکر کردم که به اندازه کافی در بیرون کار کردم تا بتوانم آن را بیرون بکشم اما با تساوی خوب هستم ، این بدان معنی است که ما مجبور خواهیم شد دوباره این کار را انجام دهیم. “

در اینجا نحوه نمایش درام آورده شده است.

به روز رسانی ها

تایسون اتو

هیئت داوران مشهور WBC در این مسابقه امتیاز کسب کردند:

چاد داوسون 76-76 ، تساوی

کریستی مارتین: 79-73 ، تایسون

وینی پازینزا: 80-76 ، جونز

تایسون اتو

دور 1 – تایسون با تاب بیرون می آید. پیرمرد 54 ساله در دور اول به وضوح متجاوز بود و بر مبادلات اولیه تسلط داشت. دان رافائل ، گوروی بوکس ESPN در توییتر خود نوشت: “تایسون توسط متجاوز”.

دور 2 – تایسون برنده این دور است. جونز در تلاش برای یافتن زمان بندی است. مهره تایسون در پایان دور می گوید: “شما در حال پرتاب موشک هستید”.

دور 3 – روی جونز جونیور در حلقه شلخته است. مبارزه برای به دست آوردن هر شلیک. تایسون در هر سه راند پیروز شده است. یک ضربه سر تصادفی دور را به تأخیر می اندازد.

دور 4: تایسون هنوز هنوز یک دور باخت. تایسون یک شلیک بدنه سنگین ایجاد می کند که جونز را مجبور می کند تایسون را در آغوش بکشد و سرعت را دور کند.

دور 5 – تایسون قبل از زنگ ، جونز را در تبادل نهایی کلیپ می کند. تایسون در حال شلیک در داخل است. به نظر می رسد جونز خسته کننده است. باب شریدان ، مفسر پیشکسوت بوکس می گوید که امتیاز تایسون 50-45 را کسب کرده است.

دور 6 – آهسته ترین دور مبارزه. تایسون چند محصول تجاری بزرگ را نشان می دهد اما موفق به فروش آنها نمی شود.

دور 7 – مایک تایسون مبارزه را کنترل می کند. چند عکس بدن دردناک را نشان می دهد. جونز جونیور برای پیروزی در این مبارزه به یک حذفی نیاز دارد.

دور 8 – جونز جونیور با یک ترکیب زن و شوهر همراه است ، اما به نظر می رسد با آسیب دیدگی پا هم دست و پنجه نرم می کند. هر دو جنگنده با آمدن مکرر برای در آغوش گرفتن در کلینچ به دنبال آسایش هستند.

به تایسون جایزه در کارتهای داوران غیررسمی اعطا می شود. جونز جونیور یک بخت پیروز شد.

تایسون اتو

جیک پال ، ستاره یوتیوب ، نات رابینسون بازیکن سابق NBA را در یک حذفی دور دوم کاملاً نابود کرد.

پاول در دور اول ، رابینسون را دو بار کنار گذاشت ، اما سه بار قهرمان مسابقات NBA slam dunk اجازه ادامه یافت ، زیرا این مبارزه به عنوان یک مسابقه نمایشگاهی بدون بند ناک اوت مجازات شد.

با این حال ، سومین باری که پاول رابینسون را کنار گذاشت ، هنگامی که رابینسون با چهره ای رو به جلوی بدنبال یک ضربه دردناک دیگر جلو آمد ، این جنگ رسماً اعلام شد.

همه چیز بعد از این که پل سومین دست راست سنگین را فرود آورد ، تمام شد. مسابقه به طور رسمی بیش از 1.35 دقیقه در مرحله دوم برگزار شد.

رابینسون چند دقیقه نتوانست به پاهای خود برگردد و چند دقیقه بی حرکت روی عرشه دراز کشیده بود.

او برای تصمیم رسمی قادر به بازگشت به پاهای خود نبود.

https://platform.twitter.com/widgets.js

تایسون اتو

صبح روز درگیری در لس آنجلس ، اواخر درام با رپ Lil Wayne در آخرین لحظه شروع شد – فقط برای نماد رپ ، اسنوپ داگ اعلام کرد که او به لیست اجراهای پر ستاره در رویداد Staples Center پیوست. .

سوئیچ تأخیر در بیانیه ای توسط مروجان تأیید شد.
در بیانیه ادعا شده است: “ما خوشحالیم که اعلام می کنیم ، اسنوپ داگ ، خواننده رپ مشهور جهان ، به مناسبت بازگشت تاریخی تایسون و جونز جونیور به حلقه ، به ترکیب موسیقی امشب خواهد پیوست.”

لیل وین همچنین عدم نمایش خود را در توییتر تأیید کرد و نوشت: “به دلیل شرایط غیرقابل پیش بینی امشب در مسابقه تایسون / جونز اجرا نخواهم کرد. امیدوارم که این رویداد هنوز موفقیت آمیز باشد و علاقه زیادی به (شرکت تبلیغاتی) تریلر داشته باشد “.

این اتفاق پس از آن رخ داد که اولین بار TMZ گزارش داد که لیل وین از پرواز برنامه ریزی شده خود به لس آنجلس عبور کرد تا قبل از اینکه تایسون و روی جونز جونیور به رینگ بروند ، برنامه اجرا کند.

انتظار می رود SAINt JHN ، Wiz Khalifa ، YG و French Montana نیز به اجرای برنامه بپردازند.

اسنوپ برای این رویداد بسیار جنجالی شد ، و یکشنبه در توییتر خود ارسال کرد: “چه کسی می خواهد من را زنده ببیند ؟؟ داره پایین میاد ”.

تایسون اتو

مایک تایسون به Staples Center راه پیدا کرده و پیش از مبارزه با روی جونز جونیور ، دستانش را بالا می کشد.

https://www.instagram.com/p/CIKKp8UBxj7

https://www.instagram.com/p/CIKNLXYh5Gi

تایسون اتو

مایک تایسون و روی جونز جونیور – نمایشگاه سنگین وزن
جیک پل با نتیجه KO ، راند 2 ، نیت رابینسون را شکست داد
بدو جک با تصمیم داوران (80-72 x3) بلیک مک کرنان را شکست می دهد.
جامائین اورتیز ، ناهیر آلبرایت را با TKO شکست داد ، دور 7 را از طریق مشت کبد ، ضربه بدن شکست داد.

تایسون اتو

مایک تایسون می گوید که او هرگز به عنوان یک قهرمان بوکس سنگین وزن تصور نمی کرد که مانند روز شنبه با روی جونز جونیور در سن 54 سالگی به رینگ صعود کند.
پانزده سال پس از بازنشستگی با شکست در سال 2005 به کوین مک براید ، مسافر ، تایسون پس از افت 100 پوند و بازگشت به تمرین بازگشت.
“فکر نمی کردم اینقدر زنده بمانم. این بسیار شدید بود. ”تایسون روز جمعه در یک کنفرانس خبری پیش از جنگ هشت دوره در لس آنجلس گفت.
“من فقط موجودم یک موفقیت است.” تایسون گفت که گرسنگی او 15 سال پس از پایان کارش برگشته است.

“من نمی دانم که آن زمان چه کسی بودم. من فقط خیلی راحت هستم که الان هستم. ”تایسون گفت.

“آخرین مبارزه من ، هیچ علاقه ای به آن نداشتم. من الان علاقه مندم. ” تایسون ، 50-6 با 44 ناک اوت ، قصد دارد از همان ابتدا مبارزه را به جونز 51 ساله ، 66-9 با 47 ناک اوت برساند.
تایسون گفت: “من فقط می خواهم درست در زنگ او را ببینم و ببینم چه اتفاقی می افتد.” “این سرگرم کننده خواهد بود. او یک مبارز است. من یک مبارز هستم ما در آنجا هستیم و مشت می اندازیم. هر چیزی می تواند رخ دهد.”

جونز ، که آخرین مبارزه او پیروزی در مسابقات سنگین وزن 2018 بود ، قصد دارد کمی زمان ببرد تا بتواند مقدار “مایک آهنین” را در تایسون باقی بگذارد.
“من می خواهم زودتر بیرون بیایم ، راههای حمله به او را کشف کنم. او هنگامی که از راه دور باشد بسیار خطرناک است. “
“او ترکیبات من را می داند ، اما سرعت و سرعت آن را نمی داند. او نمی داند که چگونه آنها را پرتاب می کنم.
“ما هر دو می خواهیم یکدیگر را بزنیم.” تایسون در پاسخ به این س howال که چقدر می تواند مشت کند ، پاسخ داد: “ما می خواهیم ببینیم” و گفت اگر جونز سریع حمله کند آماده است که خود را منطبق کند – “من قصد دارم به برنامه B بروم – او را عقب بزنم.”

تایسون در اواخر دهه 1980 تقسیم وزن سنگین را اداره می کرد و پس از یک شکست ناامیدکننده خیره کننده به باستر داگلاس ، محکومیت تجاوز به عنف و دو باخت به ایواندر هولفیلد که شامل گاز گرفتن یک تکه از گوش رقیبش بود ، در دهه 1990 تلاش کرد.
تایسون گفت: “من مثل بقیه تلاش می کنم.” “من از اشتباهات زندگی می آموزم.” تایسون در آخرین مبارزه خود برای قهرمانی جهان در سال 2002 به لنوکس لوئیس باخت و قبل از اینکه میل به شکل گیری دوباره پیدا کند ، از صحنه محو شد.
تایسون گفت: “اگر من همان فداکاری را نداشتم ، وزنم را از دست نمی دادم.” “شما روی میز نمی آورید. شما انرژی خود را می آورید.
“باور نکردنی است که هنوز هم می توانم این کار را انجام دهم.”

“روند 100 پوندی” او با 15 دقیقه در روز روی تردمیل آغاز شد که به دو ساعت افزایش یافت و منجر به ضربه زدن به دستکش و جلسات اسپارینگ شد.
“روز اول فاجعه بار بود.” تایسون گفت ، اما در حالی که “داشت شل می شد” فهمید ، “من اینجا هستم.”

تایسون گفت: “تا حدی به من می گوید من یک احمق هستم.” طرف مقابل به من می گوید می توانم این کار را انجام دهم.
“من هرگز جنگنده دیگری را احمق نمی نامم. روند بوجود آمدن فرم برای مبارزه با کسی اگر بوکسور نباشید از نظر روانی طاقت فرسا است.
“این جالبه. همین الان. هر چیز دیگری که من پشت سر گذاشته ام جهنم است. “
– ‘زمان تو را فروتن می کند’ –
تایسون خود را یک خانواده خانوادگی می داند که در زندگی جایی برای بوکس دارد ، نه مبارزی که زندگی او مانند گذشته در نبردها می چرخد.
“این بخشی از زندگی من است که دور انداختم. جذابیتی که قبلا داشته است را ندارد. ”تایسون گفت.
“زمان تو را فروتن می کند. شما می خواهید رشد فرزندان خود را ببینید. من می خواهم خودم را درگیر دوستان و خانواده ام کنم. ” به همین دلیل او امیدوار است که برگزاری مسابقات ورزشکار با سن بالا با لیگ فقط افسانه های خود ویژگی داشته باشد.
وی گفت: “انشالله آسمان حد است.”

جونز اهداف متوسط ​​تری دارد ، از جمله جنگ با ستاره 45 ساله هنرهای رزمی مختلط برزیل ، اندرسون سیلوا.
جونز گفت: “اگر این خوب پیش برود ، من تقریبا مثبت هستم كه بعدی باشد.” “یک موفقیت این است که خوب به نظر برسیم ، نه اینکه گرفتار هیچ چیز احمقانه ای بشویم. یک موفقیت این است که من باشم. ” جونز از اینکه چقدر آماده جنگ است خود را متعجب کرد.
“من نمی توانم باور کنم که بتوانم سرعتم را در 51 حفظ کنم. این مرا شوکه می کند. این دیوانه کننده ترین چیز است. ”

“درد و درد وجود دارد. برای غلبه بر مشکلات باید قدرت ذهنی داشته باشید. ”

– خبرگزاری فرانسه