میک شوماخر برای هاس ، مایکل شوماخر ثبت نام کرد

مثل پدر مثل پسر.

میک شوماخر ، 21 ساله ، مشهورترین نام را در اتومبیلرانی به همراه دارد ، بنابراین ادامه دادن میراث پدرش اجتناب ناپذیر بود.

پسر مایکل شوماخر افسانه ای که پس از یک حادثه وحشتناک اسکی در سال 2013 از ناحیه مغز دچار آسیب دیدگی شدیدی شد ، پس از امضای قرارداد چند میلیون دلاری با هاس و فارغ التحصیلی از F2 ، در فصل آینده در مسابقات F1 شرکت خواهد کرد.

هدف او لوئیس همیلتون است که اخیراً با رکورد پدرش در هفت عنوان قهرمانی جهان برابر شده است.

مسابقات فرمول 1 رولکس ساخیر Grand Prix 2020 را بصورت زنده و بر اساس تقاضا در کیو مشاهده کنید. تازه وارد کیو شدی؟ اکنون نسخه آزمایشی رایگان خود را دریافت کنید و فوراً جریان را شروع کنید>

اگر اسطوره انگلیس کل مایکل را شکست دهد ، میک قول داده است که رکورد خانواده خود را بدست آورد.

اما این تربیت غم انگیز اوست که سال آینده نیز تازه کار را تحریک خواهد کرد.

هنگامی که راننده سابق فراری در دسامبر 2013 دچار سانحه شدیدی شد ، میک همراه پدرش در حال اسکی در کوه های آلپ فرانسه بود.

و با وجود بزرگ شدن در یک عمارت 90 میلیون دلاری (AUD) سوئیس مشرف به دریاچه ژنو ، او مجبور شده است سخت کار کند تا به جایی برسد که هست.

مربی اش

با یک نگاه سریع به میک ، شما بخاطر اینکه فکر می کرد پدر معروفش جلوی چشمان شما برق زده است ، بخشیده خواهید شد.

این زوج نه تنها یکسان به نظر می رسند ، بلکه دارای همان هیکل ورزشی هستند که ساعت ها در ورزشگاه می گذراند و همچنین عشق به فوتبال و تنیس.

اما این اتومبیلرانی بود که میک بر آن ثابت شد زیرا می خواست از پدرش تقلید کند و عاشق کارتینگ بود.

وی در همان مسیر تمرین کرد که مایکل شوماخر یاد گرفت که چگونه در نزدیکی کلن زیر نظر مراقب مربی خود ، که نکاتی را ارائه داد که میک فاش کرد امروز نیز از آنها استفاده می کند ، مسابقه داد.

با این حال ، میک قاطع است که خود شخص خود است و به RTL می گوید: “البته من از برخی نکات پدرم استفاده می کنم – حتی از روزهای کارتینگ.

“در عین حال ، ما به وضوح افراد مختلفی هستیم و در کلاس های ابتدایی تجربه های مختلفی داشته ایم.”

این می تواند توضیح دهد که چرا وقتی میک شروع به مسابقه دادن کارتینگ کرد ، او این کار را با نام مستعار “میک بتچ” انجام داد و نام دخترانه مادرش را به خود گرفت.

اگرچه در 15 سالگی آماده بود تا مانتوی پدرش را به همراه داشته و خود را شوماخر معرفی کند.

بالا رفتن PLUSH

در خانواده ای بزرگ شد که هنوز ثروتهایی فراتر از وحشیانه ترین رویاهای هر کس دارند – ثروت خالص طبق Forbes با ارزش 1.1 میلیارد دلار – زندگی اولیه میک فوق العاده خوش شانس بود.

او در خانه های واقعاً شگفت انگیزی بزرگ شد. “ویلا لا رزرو” در گلند ، با چشم انداز دریاچه ژنو ، در سال 1998 خریداری شد اما کاملاً مطابق مشخصات مایکل بازسازی شد.

ارزش آن حدود 90 میلیون دلار است و محلی است كه قهرمان سابق F1 تحت معالجه پزشكی قرار می گیرد كه گزارش می شود هزینه آن در هفته 226000 دلار است.

همچنین اعتقاد بر این است که این خانواده ویلا 47 میلیون دلاری مایورکان دارند که قبلاً به فلورنتینو پرز ، رئیس رئال مادرید تعلق داشت.

گفته می شود ویلا یاسمین بسیار خصوصی توسط همسر مایکل کورینا در سال 2018 به عنوان خانه تعطیلات خریداری شده است و دارای دو استخر شنا ، یک هلی پد و همچنین یک سالن ورزشی است.

در حالی که در سال 2012 ، مایکل دامداری دوم در تگزاس را به سبد دارایی خود اضافه کرد (آنها قبلاً یکی از آنها را در Givrins ، سوئیس داشتند) برای همسر دوست اسب سواری ، جایی که او اسب تولید می کند.

دختر آنها جینا ماریا ، 23 ساله ، مادرش را دنبال کرده و در مسابقات اسب سواری در سراسر جهان شرکت می کند.

کار اخلاقی سخت

میک با داشتن محیط مجللی که در آن زندگی می کرد ، می توانست بخاطر انتظار یک سواری آسان بخشیده شود.

اما آنچه مشخص است او برای رسیدن به آرزوی F1 خود مجبور شده است سخت کار کند.

یک تست تصویری اینستاگرام که در حال رانندگی با یک فراری F8 به ارزش 367000 دلار است ، می تواند شما را گول بزند و فکر کند موتور این موتور است ، تا زمانی که عنوان را بخوانید.

“چه هفته سرگرم کننده ای است که این ماشین عالی را آزمایش می کند. حیف که مال من نیست. ”

این نوع حیا است که از هویت ثروتمند وی سرپیچی می کند و نیاز به ساختن آن را بر اساس لیاقت خود برمی انگیزد.

زیرا هیچ چیزی در مورد میک چشمک نمی زند ، او لباس های جواهرات طلا و جواهر نمی پوشد و همچنین عکس هایی را که توسط زیبایی های لباس بیکینی پوشیده شده ارسال نمی کند. تمرکز او به وضوح اتومبیلرانی است.

در سال 2015 ، میک برای اولین بار در ADAC F4 مسابقه در کلاس های فرمول را آغاز کرد.

تعویض به تیم Prema Power در سال 2016 انجام شد ، تیم ایتالیایی به دلیل ارتباط با آکادمی معتبر فراری شناخته شد – ابتکاری که توسط تیم F1 برای ارتقا talent استعدادهای جوان در سازمان خود ایجاد شده است.

یک سال بعد ، میک در مسابقات قهرمانی اروپا FIA F3 شرکت کرد و فصل را در جایگاه دوازدهم به پایان رساند و بهترین مقام خود را کسب مقام سوم مونزا دانست.

در سال 2019 ، او در F2 فارغ التحصیل شد ، جایی که امسال طعم موفقیت را چشید که نشان داد برای مرحله F1 آماده است.

در مجارستان ، میک یک تریبون دوتایی ثبت کرد. سپس ، او شش بار قهرمانی متوالی روی سکو را ثبت کرد ، از جمله پیروزی در مسابقات ویژگی های مونزا و سوچی.

او در حال حاضر مسابقات قهرمانی رانندگان را که آخر هفته آخر برگزار می شود ، هدایت می کند.

پدر بزرگ وی در هر قابلیتی که بتواند شاهد عروج پسرش باشد ، مطمئناً سرشار از غرور خواهد بود.

این مقاله در اصل در خورشید منتشر شد و با مجوز تکثیر شد