مهاجمان Pitch ، چه کسی هستند ، معترضین ، استرالیا در برابر هند ، اول ODI

اعتراض یک میلیارد دلار وام به شرکت معدنی آدانی توسط بانک ایالتی هند بر روی SCG ریخته شده است که دو مرد در طی یک روز یک روزه جمعه بین استرالیا و هند به میدان می دوند.

متجاوزین به زمین بعد از شش بار مسابقه به وسط خود راه میدن و مدتها رو فقط پیش می رفتند تا اینکه تصمیم بگیرند تا اقدامات امنیتی رو شروع کنن.

تنها مکان تماشای هر مسابقه تور هند استرالیا در Fric Cricket است که از طریق Kayo در دسترس است. تازه وارد کیو شدی؟ اکنون نسخه آزمایشی رایگان خود را دریافت کنید و فوراً جریان را شروع کنید>

یکی از محافظین بود که به نظر می رسید عجله ای ندارد.

این دو مهاجم تابلوهایی در دست داشتند که روی آنها نوشته شده بود “بدون وام 1 دلار ADANI” در زیر بانک دولتی هند.

یک گروه 50 نفره از معترضین گزارش شده قبل از بازی در خارج از SCG دیده می شدند ، پلیس مراقب روند رسیدگی بود.

محاصره گالیل ، یک گروه فعال علیه معدن ذغال سنگ آدانی کارمایکل پس از اعتراض با انتشار بیانیه مطبوعاتی ، معترضین را پدر دو بن بوردت و جوش وینستوک ، نوازنده سیدنی معرفی کرد.

پس از گزارش رسانه های هندی مبنی بر نزدیک بودن به معامله با آدانی ، این زوج نسبت به وام بالقوه یک میلیارد دلاری توسط این بانک اعتراض داشتند.

در انتشار ، برنت گفت: “میلیون ها مالیات دهنده هند که اولین بازی تور کریکت هند را تماشا می کنند حق دارند بدانند که بانک دولتی هند در نظر دارد مالیات های خود را به یک میلیاردر معدن ذغال سنگ خراب کند” ، در حالی که وینستاک اضافه کرد هدف از این اعتراض فشار به بانک دولتی هند برای “اطمینان دادن به هندی ها و استرالیایی ها بود که هیچ نقشی در حمایت از آن نخواهند داشت”.

کریکت استرالیا بعداً تأیید کرد که حمله به منطقه امنیت زیستی بازیکنان تاثیری نداشته است.

اما هواداران به سرعت متوجه شدند که امنیت در واکنش به حمله تا چه اندازه کند است.

آدام گیلچریست در اظهار نظر گفت: “در حال حاضر از نظر امنیتی فوریت چندانی وجود ندارد.”

شین وارن افزود: “یک نفر از نیروهای امنیتی در زمین نیست”.

خبرنگار ورزشی برنی کوئن از آنچه می دید در مقابل چشمانش اتفاق افتاده راضی نبود.

“چه امنیت ننگینی در اینجا وجود داردscg دو نفر قبل از اینکه کسی حرکت کند ، به مدت 30 ثانیه تابلوهایی را به سمت چوب کریکت بیرون می کشند! WTF! بازیکنان باید نگران امنیت خود در این زمینه باشند! ” او نوشت.

مارک لوی از 2 گیگابایت اضافه کرد “سلام به امنیت ؟؟؟؟ معترضین با در دست داشتن تابلوها و امنیت در هیچ کجا دیده نمی شوند و به مرکز SCG می روند. حداقل آنها به اندازه کافی خوب بودند که از زمین خارج شوند. فکر می کنم بیشتر در این باره خواهیم شنید. “

گزارشگر کریکت استرالیایی ، پیتر لالور نوشت: «دو معترض با تابلوهای NO $ 1B ADANI LOAN وارد زمین شدند و در صحنه های خارق العاده بدون مدتی اسکورت در آنجا رها شدند. امنیت فاصله اجتماعی؟ “