ممکن است تاریخ هنوز ریاست جمهوری جو بایدن را تحول آفرین ارزیابی کند

Dاز دونالد مال ترامپ ریاست جمهوری، واشنگتن پست آمار دروغ های خود را حفظ کرد و در نهایت طی چهار سال 30573 “ادعای نادرست یا گمراه کننده” را برشمرد. این کار در دوران ریاست جمهوری جو بایدن ادامه پیدا کرد و دریافت که او با کمتر رها شدن اما گاهی با بی شرمی مشابه دروغ می گوید.

به این داستان گوش کن
از صدا و پادکست بیشتر لذت ببرید iOS یا اندروید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی کند

فاکس نیوز نسخه مخصوص به خود را از این سرویس عمومی با شمارش آنچه که گاف می نامد انجام می دهد، ردیابی لحظاتی که آقای بایدن نام یک سیاستمدار را فراموش می کند، از معاون رئیس جمهور کامالا هریس به عنوان رئیس جمهور یاد می کند یا از میان انبوهی از اعداد سرگردان می شود.

رویکرد آن برخی پرسش‌های معرفت‌شناختی را ایجاد می‌کند: چرا وقتی آقای بایدن گفت که ایالت زادگاهش، دلاور، بوقلمون ندارد، و بیشترین جوجه‌ها را در کشور دارد، که ندارد، چرا این اظهارات نادرست به جای دروغ، گاف‌ها بود؟ (با انصاف به فاکس، حتی یک متن آماده شده دلیلی برای این رئیس جمهور در برابر گاف نیست: آقای بایدن در سخنرانی خود در اتحادیه، در 7 فوریه، چاک شومر، رهبر اکثریت سنا را به اقلیت تنزل داد. لغزش های دیگر و شوخی های گیج کننده پدر.)

یک روح مهربان ممکن است فکر کند فاکس، در شمارش جوجه هایش، به خاطر سن بالای آقای بایدن، بخشنده است. یک بدبین به همین دلیل ظلم و ستم – تلاشی برای افزایش تعداد گاف – را استنتاج می کند. و در واقع، در ماه نوامبر، فاکس از «رکود» به 11 گاف در طول ماه ناامید شد، از جمله دو پرنده. فاکس گزارش داد: «میانگین گاف نوامبر بایدن: رئیس جمهور به 0.500 رسید» (اگر آخر هفته ها را حساب کنید، او به 0.367 نزدیک تر بود).

این گاف برای آقای بایدن از دروغ خطرناک‌تر است، زیرا این تصور را که او در 80 سالگی برای این کار خیلی پیر شده است، نشان می‌دهد. بر اساس یک نظرسنجی که توسط آسوشیتدپرس و … NORC مرکز تحقیقات روابط عمومی، از 44 درصد در زمان آغاز به کار. حتی اکثر دموکرات‌ها نمی‌خواهند او دوباره نامزد شود، اگرچه او به وضوح در حال آماده شدن است. این دیدگاه‌های تند احتمالاً به این باور رایج مبنی بر اینکه آقای بایدن کار زیادی انجام نداده است تغذیه می‌کند و توسط آن تقویت می‌شود. نظرسنجی اخیر از واشنگتن پست و ABC دریافتند که 62٪ فکر می کنند که او “نه خیلی” یا “کم یا هیچ” انجام داده است.

این تصور با واقعیت در تضاد است و آقای بایدن از سخنرانی خود در اتحادیه به عنوان بهترین فرصت استفاده کرد تا پیشرفت خود را در برابر برخی از بزرگترین مشکلات بلندمدت آمریکا مطرح کند: آب و هوا، زیرساخت ها و امنیت ملی. . او به موفقیت‌های فراموش‌شده‌ای مانند تولید واکسن‌ها علیه کووید-۱۹ و موفقیت‌هایی که مورد توجه قرار نگرفته‌اند، مانند حمایت بین‌المللی از اوکراین اشاره کرد. آقای بایدن گفت: «ما در حال ساختن اقتصادی هستیم که هیچ کس در آن جا نمانده باشد. مشاغل در حال بازگشت هستند، غرور به دلیل انتخاب‌هایی که در چند سال گذشته انجام داده‌ایم بازگشته است.»

با این حال، زمان به روش‌های مختلفی علیه این رئیس‌جمهور کار می‌کند: آمریکایی‌ها در سال‌های آینده مزایای مهم‌ترین دستاوردهای قانونی او را احساس نخواهند کرد. این ممکن است توضیح دهد که چرا، در واشنگتن پست/ نظرسنجی ABC، اکثریت او را حتی به دلیل پیشرفت در زیرساخت ها اعتباری نمی دانند، علی رغم 1.2 تریلیون دلاری که او اکثریت کنگره دو حزب را متقاعد کرد که در جاده ها، پل ها و ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری کنند. و بسیاری از کنترل‌های جدید قیمت داروهای نسخه‌ای که کنگره در سال گذشته اعمال کرد – جام دموکرات برای بیش از 20 سال – حداقل تا سال 2026 محسوس نخواهد بود.

عملکرد عالی اتحادیه به این رئیس جمهور بهترین فرصت را برای درخشش می دهد. به کنار گاف‌ها، آقای بایدن نیز به طرز ماهرانه‌ای تبلیغ می‌کرد و زمانی که جمهوری‌خواهان او را به خاطر این که برخی از آنها می‌خواهند حقوق آنها را قطع کنند، هو می‌کردند. آقای بایدن «همانطور که ظاهراً همه ما موافقیم، تأمین اجتماعی و مدیکر اکنون از کار افتاده است. گفت، از خود راضی. “ما اتفاق نظر داریم.” او از همه خواست که «از سالمندان دفاع کنند» – که آنها هم انجام دادند.

آقای بایدن در خانه خود در کنگره، در میان نمایندگان همکار است. روزهایی که او می‌توانست یک سخنران برق‌آمیز باشد، گذشته است، اما در محل سخنرانی در مجلس – دست‌ها با دعا در هم گره خورده، صدایی که به زمزمه‌ای هوس‌انگیز و اصرار می‌رسد- او فردی مطمئن و اطمینان‌بخش است، یک پیر آشنا در حال اجرای مراسمی با احترام. آیین ملی به روشی کهنه

بالون آزمایشی

فراخوان های آقای بایدن برای اتحاد و دوحزبی بودن نیز زمانی شبیه پژواک های گذشته بود. اما او ثابت کرده است که چنین درخواست‌هایی هنوز هم قدرت سیاسی دارند، و او توانست تشویق‌های دو حزبی را در طول سخنرانی‌اش، از جمله درخواست برای اصلاح پلیس، جلب کند. در یک تحول امیدوارکننده، جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان طرحی را برای تصویب قطعنامه‌ای پیش از سخنرانی آقای بایدن که در آن از او به دلیل عدم اقدام سریع‌تر برای ساقط کردن بالون چینی که از آمریکا عبور کرده بود انتقاد کرد و ظاهراً اطلاعات جمع‌آوری کرد، کنار گذاشته شد. در عوض، آنها اکنون به دنبال یک قطعنامه دو حزبی با هدف چین هستند. کوین مک کارتی، رئیس جدید مجلس نمایندگان جمهوریخواه، به خبرنگاران گفت: «فکر می‌کنم بزرگ‌ترین نقطه قوت ما زمانی است که یک صدا با چین صحبت می‌کنیم.

همانطور که آقای بایدن صحبت می کرد، حضور پررنگ آقای مک کارتی بر شانه چپش، به جای نانسی پلوسی دموکرات، یادآور این بود که چقدر عرصه سیاسی تغییر کرده است. این احتمالاً به نفع آقای بایدن در صورت نامزدی مجدد در انتخابات خواهد بود. جمهوری خواهان بر سر سیاست خارجی و داخلی اختلاف نظر دارند و با توجه به اکثریت اندک، آقای مک کارتی برای تحمیل انسجام در دستور کار خود تلاش خواهد کرد، چه رسد به تعدیل خواسته های افراط گرایان. برخی از احتیاط او برای رفتار با وقار در طول سخنرانی آقای بایدن نادیده گرفتند و هق هق هایشان آنها را کوچک جلوه داد.

اما دوره ریاست‌جمهوری آقای بایدن که به‌عنوان قانون‌گذار به نقاط قوت او عمل کرد تا حد زیادی به پایان رسیده است. او اخیراً گفت که یک “کابینه اجرایی” ایجاد کرده است، بدنی متشکل از اعضای کابینه او “که وظیفه آنها این است که کاری انجام ندهند جز اینکه مردم بدانند ما قبلاً چه کرده ایم”. زمان آنها به بهترین وجه برای اطمینان از اینکه سرمایه گذاری های عظیم آقای بایدن به خوبی خرج می شود استفاده می شود. اگر آنها انتخاب شوند، چه آقای بایدن دوباره انتخاب شود یا نه، تاریخ ممکن است این ریاست جمهوری را تحول آفرین ارزیابی کند. از این نظر – چیزی که مهم است – زمان در نهایت می تواند به نفع او باشد.

از لکسینگتون، ستون نویس ما در مورد سیاست آمریکا بیشتر بخوانید:
جمهوریخواهان حق دارند که بودجه فدرال یک شوخی است (2 فوریه)
آنچه ادوارد هاپر دید (26 ژانویه)
جورج سانتوس نماینده کنگره ای است که آمریکا شایسته آن است (17 ژانویه)

برای پوشش بیشتر ریاست‌جمهوری جو بایدن، از مرکز اختصاصی ما دیدن کنید و تغییرات در رتبه‌بندی محبوبیت او را دنبال کنید. با چک و تراز، خبرنامه هفتگی مختص مشترکین ما، که وضعیت دموکراسی آمریکا و مسائلی را که برای رأی دهندگان مهم است بررسی می کند، در صدر سیاست آمریکا باشید.