مزایا و معایت جی پی اس آهنربایی و مگنتی

یعنی هم میتوانید به عنوان ردیاب قابل حمل وشارژی از ردیاب استفاده نمایید و هم روی خودرو نصب نموده تا از مزایای آن مانند استفاده از باطری خودرو بجای باطری داخلی جهت ردیابی وسیله نقلیه مورد نظر بهره ببرید. ردیاب مگنتی مدل 108b یکی دیگر از محصولات ردیاب این شرکت و یکی دیگر از پرقدرت ترین ردیاب های مگنتی و قابل حمل بازار میباشد شما به وسیله این ردیاب می توانید بدون نیاز به اتصال به سیم کشی خودرو اقدام به ردیابی وسیله نقلیه مورد نظر نمائید.

برای خرید این ردیاب مگنتی باید حدود 1میلیون و 600 هزار تومان هزینه کنید که با توجه به امکانات و ویژگی های خاص مانند ضد آب و ضد ضربه بودن دستگاه، قیمت مناسبی به نظر می رسد. وی میگوید:” با همسرم به یکی از شهرهای مرزی مسافرت می کردیم تا مقداری وسیله تهیه کنیم و از آنجا که اشیای مد نظرمان در تهران قیمت بالایی داشتند، در تلاش بودیم هزینه را تا حد قابل قبولی کاهش دهیم. یعنی اگر شاکی خصوصی باشد ، قابل پیگرد قانونی است ( حتی برای همسر ، برادر ، خواهر ، فرزند ، همسایه ، دوست ، آشنا ) .

شامگاه دوشنبه 10 دی ماه بود که مطلع شدیم یک خودروی شاسی بلند در نزدیکی یکی از شهرهای مرزی توسط سارقین مسلح به سرقت رفته است. هنگامی که وسیله نقلیه از سرعت اعلام شده برای جادهای که در آن حرکت میکند عبور کند پیامک اطلاع رسانی توسط جی آر 800 برای شما ارسال میشود. همچنین با نصب حافظه داخلی درون دستگاه، تماممسیرهای پیموده شده و اعلانهای ثبتشده توسط دستگاه علاوه بر ارسال بر روی پنل ردیابی، درون حافظه داخلی ردیاب نیز ذخیره میشود. این ردیاب آهنربایی باقابلیت نصب سریع، بدون نیاز به سیمکشی بوده و بهراحتی در هر قسمتی از بدنه فلزی خودرو نصب میشود.

برای راه اندازی ردیاب NG800، نیاز به فعالسازی یک سیم کارت و قیمت ردیاب آهنربایی ارزان شارژ آن هستید. هماهنگ کامل دارد. پس از قرار دادن سیم کارت داخل ردیاب، کافیست وارد پنل ردیابی مخصوص یا اپلیکیشن موبایل آن شوید و اطلاعات ورود اختصاصی خود را وارد کنید. هرچند این ردیاب بدلیل دارا بودن سیم کشی قابلیت نصب همزمان روی سیم کشی خودرو را نیز دارا میباشد. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم ” نصب ردیاب خودرو چگونه کام سارقین مسلح را تلخ کرد “. جی پی اس خودرو GR800 با داشتن باتری 7800 میلیآمپر، محصول کشور آلمان، توانایی عملکرد 15 روزه دارد و در حالت آفلاین به مدت 35 روز میتواند مورداستفاده باشد.