ما در حال استخدام یک خبرنگار جدید در واشنگتن هستیم

تیاو اقتصاددان یک نویسنده مستقر در واشنگتن استخدام می کند، دی سی، برای پوشش سیاست و سیاست. دانش در مورد سیستم سیاسی آمریکا ضروری است، اما تجربه قبلی روزنامه نگاری ضروری نیست. مهمتر از همه، داشتن توانایی کشف چیزها، داشتن نظرات جالب در مورد آن چیزها و نوشتن در مورد آنها به وضوح است.

نویسنده سیاست و پیامدهای سیاسی انتخابات 2024 را پوشش خواهد داد. این شامل سفر به خارج از دی سی. همه ضربان در اقتصاد دان بر اساس مهارت ها و علایق نویسنده تا حدودی قابل انعطاف هستند. نویسنده باید با آن همکاری کند ایالات متحده تیم از آنها انتظار می رود که قطعات طولانی و عمیقاً گزارش شده، قطعات تحلیلی خبری سریع تولید کنند و در پادکست ها و فیلم های ما شرکت کنند.

متقاضیان باید مقاله ای را ارسال کنند که می تواند در بخش ایالات متحده اکونومیست منتشر شود، همراه با یک رزومه و پوشش نامه، به [email protected] تا 9 ژوئن 2023.

گروه اکونومیست برای تنوع ارزش قائل است. ما متعهد به فرصت‌های برابر و ایجاد محیطی فراگیر برای همه کارکنان خود هستیم. ما از متقاضیان بدون در نظر گرفتن منشاء قومی، منشاء ملی، جنسیت، نژاد، رنگ، اعتقادات مذهبی، ناتوانی، گرایش جنسی یا سن استقبال می کنیم.