لیفت شقیقه – عمل جراحی در بهترین کلینیک – کلینیک تخصصی رویان سلامت

البته دیگر روش هایی نظیر هایفوتراپی، تزریق چربی و لیفت شقیقه با نخ نیز موجود است که انتخاب بهترین روش برای شما کاملا به نظر متخصص پوست بستگی دارد. البته کاملا با توجه به نوع نیاز و جنس پوست شما و نظر متخصص پوست این جلسات بین ۳ تا ۴ جلسه انجام شده و هر کدام با فواصل یک تا دو ماه تکرار می شود.

معمولا لیفت شقیقه با پلکسر در طی یک جلسه تکمیل نمیشود. • افرادی که در ناحیه ابروهای خود با پوست اضافه مواجهه اند. Jett Plasma پیشرفته ترین فناوری است که به منظور سفت شدن پوست و لیفتینگ غیر جراحی پوست استفاده می شود. برای انجام این جراحی از بیهوشی یا بی حسی موضعی استفاده می شود. با توجه به صلاحدید پزشک ، روش بیهوشی یا بی حسی موضعی برای انجام جراحی انتخاب می گردد. هنگامی که انتخاب می کنید لیفت ابرو داشته باشید ، ممکن است برای بهتر شدن نتیجه جراحی پزشک یکی از این روش های درمانی اضافی را به لیفت شقیقه در سنندج شما پیشنهاد دهد.

پلاسما یک گاز یونیزه است که از یونها و الکترون تشکیل شده است و با جداسازی الکترونها از پوسته اتمهای گاز یا پارگی مولکول (یونیزاسیون) ایجاد می شود. در مجموع کسانی در اثر بالا رفتن سن و از دست دادن خاصیت کشسانی پوست دچار افتادگی در بافت و عضلات اطراف چشم، شقیقه و گونهها میشوند و کاندید خوبی برای این روش درمانی هستند. همچنین هر چه سن بالاتر می رود، اثر جاذبه عضلات پوست ابروها و شقیقه را به سمت پایین می کشد و موجب می شود سن شما بالا تر از چیزی که واقعا هست نشان داده شود. روش های زیادی برای بهبود ظاهر پیشانی و ابروها وجود دارد.

دکتر فدایی همچنین افتادگی ابروها و خطوط اطراف چشم های شما را به خصوص در قسمت خارجی اصلاح می کند. جراحی پلک: با استفاده از روش جراحی بلفاروپلاستی، دکتر فدایی می تواند پوست اضافی که باعث ایجاد افتادگی پلک می شود را از بین ببرد جوانی و شادابی را به چهره بازگرداند. این افراد پس از جراحی لیفت شقیقه به دلیل داشتن چهره ای جوانتر که با عوارض ناچیزی همراه است؛ نتایج را بسیار ارزشمند می دانند.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با لیفت شقیقه کش وب سایت خود باشید.