لکسینگتون – یک شکست دموکراتیک در پیروزی | ایالات متحده

بESIDES DONALD TRUMP، بازنده بزرگ انتخابات حزب دموکرات بود. با پیش بینی پیش بینی پیروزی در یک رأی نامه حکومتی ، اکثریت مجلس خود را با حدود شش کرسی کمتر حفظ کرد ، با اختلاف اعصاب پیروز کاخ سفید شد و احتمالاً در سنا کوتاهی کرده است. جو بایدن انتظار دارد که در نتیجه قانون کمی را امضا کند. وی ممکن است در انتصابات کابینه خود محدود باشد. برای مثال ، اگر وی به عنوان دادستان کل ، استیسی آبرامز ، قهرمان پیروزی احتمالی خود در جورجیا و یک نفرت از سمت راست ، نامزد شود ، ممکن است میچ مک کانل درمان مریک گارلند را برای وی انجام دهد.

برخلاف رئیس جمهور ، حزب آقای بایدن در حال حاضر شکست خود را حساب می کند. اعضای کبود شده چپ میانه – جناحی که تقریباً همه نامزدهای حزب را در ایالات نبرد درگیر می کند – فعال چپ را مقصر می دانند که آنها را رادیکال و غیرقابل اعتماد جلوه می دهد. چپ ، به ویژه نماینده استاندارد 31 ساله آن ، نماینده الكساندیا اوكاسیو-كورتز ، به عقب حمله می كند.

سابقه درز یافته ای از دیدار هفته گذشته دموکرات های مجلس نمایندگان – قبل از فراخوانی پیروزی آقای بایدن – شامل مبادلات عصبانی بین دو گروه بود که در شبکه های اجتماعی و در صفحات این سایت ادامه یافته است. نیویورک تایمز. ابیگل اسپانبرگر ، یك حزب معتدل ویرجینیایی كه به سختی انتخاب شد ، هشدار داد كه حزب باید از جمله “هرگز دوباره از واژه سوسیالیست یا سوسیالیسم استفاده نكند” تصمیم بگیرد. خانم Ocasio-Cortez ، یک سوسیالیست دموکرات مغرور ، در پاسخ به این پیشنهاد که بازندگان چپ میانه نمی فهمند که چگونه در رسانه های اجتماعی مبارزات انتخاباتی انجام دهند (بر خلاف او ، احتمالاً با 10 میلیون دنبال کننده توییتر). اعتدال گرایان خشمگین شدند.

قابل درک است باخت های دموکرات ها علی رغم یک مزیت بزرگ نقدی و در مقابل یک رقیب جمهوری خواه بود که به نظر می رسید در چهار سال گذشته از حکومتداری دست کشیده است. حزب ترامپ علاوه بر کاهش مالیات هیچ قانون اساسی را تصویب نکرد. هیچ سیاست مراقبت های بهداشتی ندارد. با این وجود نامزدهای دموکرات تقریباً در همه جا پشت آقای بایدن دویدند. و نشانه هایی وجود دارد – فراتر از آنچه خانم اسپانبرگر و سایر دموکرات های میدان جنگ از طرف رای دهندگان خود هر روز می شنیدند – که “چپ گرایی رادیکال” این حزب دلیل اصلی این امر بود. دموکرات ها بیشترین موقعیت خود را با دو گروه کینه توزی آمریکایی و ونزوئلائی از سوسیالیسم از دست دادند. جابجایی آنها به جمهوری خواهان باعث شد دو کرسی مجلس برای دموکرات ها در فلوریدا و ایالت بایدن به مجلس برسد.

خانم Ocasio-Cortez می گوید این اشتباه است زیرا ناعادلانه است. وی خاطرنشان کرد ، هیچ دموکراتی سوسیالیسم ، “بازپرداخت پلیس” یا سایر شعارهای چپ را دوید. هرگونه برداشت مخرب برعکس ، با تبلیغات حمله جناح راست شکل گرفت – بنابراین دموکرات ها برای مقابله با آن باید اقدامات بیشتری انجام دهند. نقطه به نقطه ، حق با اوست. اما به عنوان یک راه حل پیشنهادی برای مشکلات دموکرات ها ، پیشنهاد می کند که “AOC“، که با 38 امتیاز راحت منطقه خود را در کوئینز به دست آورد ، تصور کمی از خصومت آمیز بودن مناطق جنگ برای دموکرات ها دارد.

این عمدتا نشان دهنده عدم تعادل در سیستم انتخاباتی است ، به این معنی که دموکرات ها ، محبوب ترین حزب ، نیاز به جلب رای از طرف دیگر دارند به روشی که جمهوری خواهان کمتر محبوب ندارند. امیدواری دموکرات ها – همانطور که مشخص شد – برای این انتخابات سوار بر موج ضد ترامپ بود که به اندازه کافی جبران کند نمایندگی بیش از حد رای دهندگان روستایی ، محافظه کار در سنا و دانشکده انتخاباتی که دلیل عدم تعادل است. برخی امیدوار بودند که عدم محبوبیت رئیس جمهور حتی بتواند به اندازه کافی اکثریت سنا را در اختیار داشته باشد تا بتواند آن را اصلاح کند. در عوض ، به نظر می رسد مزیت ساختاری جمهوری خواهان آنقدر زیاد شده است که حتی انتظار متوسط ​​دموکرات ها از قدرت را نیز از بین برده است.

آقای بایدن در تلاش است تا با بیش از 5 میلیون رأی در انتخابات پیروز شود ، اما ریاست جمهوری با کمتر از 100000 رأی در میان تعداد انگشت شماری از کشورهای محافظه کار افزایش یابد. ویسکانسین – آخرین م componentلفه ضروری در اکثریت کالج انتخاباتی وی ، که وی با یک شارژ پیروز شد – بیش از سه امتیاز جمهوریخواه از کشور در کل است. این معیاری برای موفقیت آقای بایدن است. همچنین ممکن است نشان دهد که دموکراتها بر افزودن کرسیهای سنا در حتی محافظه کارترین کشورها حساب کرده اند ، چقدر غیر واقعی بود.

اگر همه میادین جنگ به مسیر فعلی انتخاباتی خود ادامه دهند ، کارولینای شمالی و تگزاس ، جایی که آنها چنین امیدی داشتند ، ممکن است دموکراتیک نشوند تا اینکه پس از پیر شدن ، کمربند سفید چنان قابل اعتماد جمهوری خواه شد که دموکرات ها پنج کرسی سنا را در آنجا از دست بدهند. دموکرات ها با امید به دستیابی به انتخابات برای دستیابی به قدرت کافی برای اصلاح سیستم ، اکنون در حال تأمل یک مبارزه تاریک برای ادامه رقابت در آن هستند.

دشمنی اولیه دموکرات ها عمدتاً پاسخی به تاریکی این چشم انداز است. خانم Ocasio-Cortez خود را به عنوان یک هدف آسان برای چپ میانه مرکز آسیب دیده قرار می دهد. ادعای وی مبنی بر اینکه دموکراتها عمدتاً به استراتژی بهتر فیس بوک احتیاج دارند به همان اندازه جنون “بازپرداخت پلیس” است که وی نتوانست رد کند. این انتخابات همچنین نشان می دهد که ایده بزرگتر چپ برای تغییر روند سیاسی ، با از بین بردن رای دهندگان طبقه کارگر از سیاست هویت راستگرایانه با سیاست های اقتصادی پوپولیستی ، دیگر عملی نخواهد بود. رأی دهندگانی که آقای بایدن را شخصاً پذیرفته اند اما برنامه کاری او را رد کرده اند زیرا بسیار رادیکال به نظر می رسد نمی توانند با رادیکالیسم واقعی چپ گرم شوند. به دنبال پیروزی چشمگیر آقای بایدن در انتخابات مقدماتی دموکرات ها ، این از فهرست خارج شده بود. انزجار میانه روهای سخت جنگ مانند خانم اسپانبرگر عمدتا نشان دهنده سرنگونی تلاش امیدوار کننده تر آنها برای شکستن بن بست حزبی است.

رکورد را تغییر دهید

اگر چپ ها آرزو دارند كه آمریكا را با قدرت اندیشه های خود به حركت درآورند ، چپ میانه امید خود را در تهیه ی سابقه حاكم بر قدرت می گذارد. شواهد دوره های قبلی عوام گرایی نشان می دهد که هیچ راهی بهتر برای تأسیس مجدد این مرکز وجود ندارد. این همچنین یک رویکرد جسورانه تر از حد مجاز ساندرنیستاها است. ضعف تاریخی دموکرات ها ، مورد سو dev استفاده ویرانگر جنبش Tea Party ، شهرت این حزب در دفاع از دولت بد در برابر دولت کوچک است. آرزوی تحسین برانگیز چپ میانه ای ایجاد شهرت برای یک دولت کارآمد و مدرن است. اما برای انجام این کار ، باید قدرت داشته باشد. و آقای مک کانل احتمالاً هیچ کدام را نخواهد داد.

حفاری عمیق تر:
برای اطلاع از آخرین اخبار انتخابات ، به صفحه نتایج ما مراجعه کنید ، بهترین موارد مربوط به تبلیغات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و سپس برای خبرنامه و پادکست هفتگی در مورد سیاست های آمریکا برای چک و تعادل ثبت نام کنید.

این مقاله در بخش چاپ ایالات متحده تحت عنوان “یک شکست دموکراتیک در پیروزی” چاپ شده است

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد