قیمت و خرید جی پی اس خودرو و ردیاب شخصی دست دوم و نو

اگر نگران رفتوآمد فرزندان دلبندتان هستید یا اینکه از افراد سالمند و ناتوان پرستاری میکنید برای اطلاع از وضعیت آنها میتوانید اقدام به خرید جی پی اس ارزان قیمت جیبی و همراه یا خرید جی پی اس شخصی کوچک از فروشگاه آنلاین ایسام نمایید. آدرس سرور برای سختافزار رادار مشخص شده تا دادههای ارسالی را دریافت نموده و پس از پردازش اطلاعات دریافتی، آنها را از طریق اپلیکیشن رادار یا وب سرویس به مشتری اعلام نماید. حتی دزدگیریهای دارای ریموت تصویری هم تا محدوده ای میتواند شما را مطلع سازد . در این زمان با قابلیت LBS می توان بون آنتن هم خودرو را ردیابی کرد .

دزدگیر ماهوارهای خودرو متشکل از ردیاب و دزدگیر میباشد که در کنار هم قدرت خاصی را ایجاد میکنند. روش های متعددی برای جلوگیری از سرقت خودرو وجود دارد که مهمترین آنها استفاده از دزدگیر ماشین، قفل فرمان، قفل پدال و خالی کردن اتاق خودرو از هرگونه وسیله ارزشمند است. برای این منظور میتوانید به فروشگاه آنلاین ایسام مراجعه نمایید و با بهترین جی پی اس خودرو با برندها و مارکهای مختلف آشنا شده و در صورت لزوم اقدام به خریداری آنها نمایید. ردیاب یا جی پی اس شخصی معمولاً در ابعاد و سایز کوچک ساخته میشود تا بتوانید آنها را بهسهولت حملونقل نمایید.

از دیگر ویژگی جی پی اس میتوان به توانایی مشخصکردن مسافت پیموده شده از مبدأ تا مقصد اشاره نمود. سعی کنید بر اساس نیاز خود جی پی اس و ردیاب خریداری نمایید. میزان دقت ردیاب دستگاه را در هنگام خرید ارزیابی کنید. این دستگاه جهت کنترل از راه دور خودرو بسیار مناسب بوده و بنابراین کاربران این دستگاه می توانند متحرکهای خود را به راحتی و به سرعت کنترل نمایند. بدین ترتیب نیای به دانش فنی و برق خودرو جهت تامین تغذیه این دستگاه ندارید.

یعنی سازنده دزدگیر ماشین آن را به اسم دستگاه اعلام هشدار ساخته است نه دزدگیر ! روی همه دزدگیر ماشین نوشته ALARM را خواهید دید . به طور مثال اگر باطری خودرو شما به سرقت برود، به محض جدا شدن بستهای باطری از طریق اپلیکیشن، هشدار سرقت باطری را دریافت خواهید کرد. همچنین اگر به دنبال خرید جدیدترین ردیاب خودرو هستید و میخواهید اینترنتی خرید نمایید، حتماً به فروشگاه آنلاین ایسام سری بزنید و با نمونههای جدید موجود در این فروشگاه اینترنتی آشنا شوید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد %link1% بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.