قهرمانانه های کلی – چگونه یک فضانورد سابق کرسی قدیمی سنا در آریزونا جان مک کین را به دست آورد | ایالات متحده

مارک کلی برای فرود ایمن در کنگره حرکت می کند


یادداشت سردبیر: برای جزئیات رأی به صفحه نتایج ما مراجعه کنید.

با بزرگ شدن سیاست های سیاسی ، نامزدهای برنده سنا به طور فزاینده ای به دم کرسی های ریاست جمهوری چسبیده اند. اما مارک کلی ، که کرسی مرحوم جان مک کین در مجلس سنا در آریزونا را به دست آورده است – اولین ماموریت تمام دموکراتیک این ایالت را پس از حدود 70 سال به این ایالت داده است – دنباله خود را شعله ور می کند. جو بایدن در بیشتر سال 2020 خیلی زودتر از رئیس جمهور دونالد ترامپ در آریزونا نظرسنجی کرد. در مقابل ، آقای کلی بین خود و مارتا مک سالی ، جمهوریخواهی که پس از مرگ مک کین در سال 2018 برای پر کردن صندلی منصوب شد ، حاشیه خوبی ایجاد کرد و آن را حفظ کرد و حدود پنج امتیاز کسب کرد.

بزرگترین نقطه قوت آقای کلی ، هاله استقلال وی در حالت بنفش است. آریزونا که زمانی قابل اعتماد جمهوری خواه بود ، به لطف افزایش نسبت رأی دهندگان با تحصیلات ، بسیاری از آنها تازه وارد و جوانان اسپانیایی تبار ، به سمت چپ می رود. آقای کلی اشتیاق خود را برای دو حزب بودن پرچم گذاری کرد. او مک کین را ستود و تمایل به استفاده از کلمه “دموکرات” داشت تا فقط مشخص کند که در مورد او تعریف نشده است (او فقط دو سال پیش به عنوان عضو حزب ثبت نام کرد). وی اظهار داشت که مشترکات وی با آقای ترامپ بیشتر از دموکرات ها در زمینه کنترل مرز است.

وی همچنین در مورد موضوعی که وی را به سیاست سوق داده است دارای ظرافت است: کنترل اسلحه. پس از آنکه همسرش ، گابی گیفوردز که در آن زمان در مجلس نمایندگان مشغول خدمت بود ، در سال 2011 به ضرب گلوله از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت ، این زوج گروهی را تاسیس کردند که برای قوانین سختگیرانه اسلحه فعالیت می کند. با این حال آقای کلی از حق داشتن اسلحه در قانون اساسی حمایت می کند و اغلب به رای دهندگان یادآوری می کند که خودش صاحب اسلحه است.

ذهنیت مستقل او ، فقدان آشکار رقبا را در این زمینه برجسته کرد. خانم مک سالی که قبلاً یک جمهوری خواه میانه رو بود و از تأیید آقای ترامپ در سال 2016 امتناع می ورزید ، در سال 2020 با رئیس جمهور قرعه کشی خود را اعلام کرد. در حالی که خانم مک سالی از سخنان آقای ترامپ تقلید می کند و این ویروس را به گردن چین می اندازد ، آقای کلی روش دقیق و مبتنی بر علم خود را به دفاع از قانون مراقبت مقرون به صرفه (ACA) گره زد و خاطرنشان کرد که بدون این قانون ، بیمه ها می توانستند ادعای covid-19 یک شرط از قبل موجود بود بسیاری از رای دهندگان بدون شک به یاد داشتند که مک کین ACA را از شکست نجات داد. خانم مک سالی به لغو آن رای داد.

نکته جالب دیگر فروش کلی آقای کلی ارتباط چندانی با سیاست ندارد: او چهار بار به فضا پرواز کرده است. مبارزات انتخاباتی وی برچسب های سپر را شلاق زده است که با یک شاتل فضایی نشان داده شده است. وب سایت آن به ایستگاه فضایی بین المللی ، “دفتر قدیمی” او پیوند داده شده است. قبل از اینکه یک فضانورد باشد ، آقای کلی هواپیمایی دریایی بود و ده ها مأموریت را در عملیات طوفان صحرا انجام می داد.

همه اینها برای از بین بردن یکی از نقاط قوت اصلی خانم مک سالی بود: زندگی حرفه ای او در نقش سرهنگ در نیروی هوایی ، اولین زنی که در جنگ پرواز می کند و یک اسکادران را هدایت می کند. شغل آقای کلی نیز بدون شک نظر رای دهندگانی را که هنوز در غم و اندوه مک کین ، قهرمان جنگ ویتنام هستند ، جلب کرد. زمان نشان خواهد داد که آیا او از عادت مک کین که گاهی علیه حزب خود رأی می دهد پیروی خواهد کرد یا خیر.

حفاری عمیق تر:
برای اطلاع از آخرین اخبار انتخابات ، به صفحه نتایج ما مراجعه کنید ، بهترین موارد مربوط به تبلیغات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و سپس برای خبرنامه و پادکست هفتگی در مورد سیاست های آمریکا برای چک و تعادل ثبت نام کنید.

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد