طراحی لبخند دیجیتال – دکتر رضا خسروانی متخصص دندانپزشکی زیبایی در تهران – لبخند دیجیتالی

با طراحی لبخند دیجیتالی که بسیاری از افراد می توانند به راحتی از آن بهره مند شوند، می توان لبخندی فوق العاده و سازگار با ویژگی های صورت طراحی لبخند دیجیتالی به دست آورد. این وضعیت در قیمت ها نیز منعکس شده و ممکن است قیمت گذاری های متفاوتی ارائه شود. این چشم انداز مسیری است برای طرح لبخندی طبیعی، افزایش اعتماد به نفس و زیبایی بیشتر و تبدیل شدن طراحی لبخند دیجیتال، به یک دیدگاه هنری و مجموعه ای از مهارت های مناسب که ملزومات اولیه کار است بنابراین دندانپزشکان می توانند با بهره گیری از تخصص مورد نظر برای هر بیمار بهترین طراحی و زیباترین حالت درمان را ترسیم کنند.

بیمار به هیچ عنوان تمایلی به استفاده از براکت های ارتودنسی ندارد. مصرف سیگار به شدت بر ایجاد رنگ نامطلوب و البته سلامت دندان ها اثرگذار است. در بیمارانی که به دنبال بهبود لبخند درمانی یا زیبایی خود هستند ، فناوری DSD به بیماران این امکان را می دهد تا آرزوهای خود را براورده کرده و در فرایند درمان مداخله کنند ، بنابراین استفاده از این فناوری در کل دنیا نتایج بسیار خوبی داشته است. پس از قرار دادن نمونه آزمایشی برای ارزیابی نتایج نهایی، یک وقت ملاقات برای قرار گرفتن ونیرها تعیین شد. اگرچه در هرزمان که نیاز باشد، دندانپزشک شما را راهنمایی کرده و توصیه های مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهد گذاشت، اما در مورد طرح نهایی، نتیجه به سلیقه ی شما انجام می شود.

داشتن لبخند زیبا و تناسب بین فرم های صورت و لبخند امری تصادفی نیست و عملکرد مناسب دندان و مجموعه مناسب مراحل مختلف درمانی از جمله تشخیص ، هدف بیمار از ایجاد و طراحی لبخند و در نتیجه نهایی درمان باید با دقت ارزیابی شود. طی طراحی لبخند دیجیتالی، متخصص دندانپزشکی زیبایی به نیازهای عاطفی بیمار نیز توجه دارد و عکس العمل ها و عملکرد بیمار در موقعیت های مختلف احساسی را در طراحی لبخند و درمان مورد توجه قرار می دهد. به عنوان مثال، اگر دندان های پوسیده قبل از شروع طراحی لبخند نیاز به درمان داشته باشند، بیماران با قیمت بالاتری روبرو می شوند.

اما اگر بیمار دندان های پوسیده نداشته باشد قیمت آن کمتر خواهد بود. بسیاری افراد وقتی تصمیم می گیرند لبخند خود را بهبود دهند علاوه بر بهره مند شدن از مزایای دندانپزشکی زیبایی می توانند از طرح لبخند دیجیتالی استفاده کنند که می تواند به استحکام دندان های باقی مانده نیز کمک کند، به مشکلات اساسی بپردازد و شما را بیشتر به داشتن لبخندی شفاف و براق ترغیب کند. ، زیرا افراد معتقد هستند که داشتن دندانهایی درخشان و زیبا در چهره فرد تاثر زیادی داشته و در برقراری ارتباط با افراد تاثیر مثبتی دارد . سفیدی و درخشش دندان ها زیبایی فرد را دو چندان خواهد کرد.