سوارکار اسب قهرمان مایکل رود در خانه های خود در Ipswich ، Doomben و Sunshine Coast شروع به بازگشت می کند

اگر متقاضیان مسابقه باید بدانند که مایکل رود در مورد بازگشتش به مسابقات کوئینزلند چقدر جدی است ، آنها فقط باید به این واقعیت نگاه کنند که وی آخر هفته در ایپسویچ ، Doomben و Sunshine Coast سوار شده است.

بازگشت مورد انتظار راد با دو بار رانندگی در ایپسویچ روز جمعه ، چهار بار در روز شنبه و سه بار در روز یکشنبه آغاز می شود.

گرچه کاملاً مستند شده است که رود چگونه مربی اصلی تونی گلان را برای سواری جستجو کرده است ، اما مدیر او ، کامرون پارتینگتون ، به او اشاره کرد که آماده است از هرجایی رزرو کند و به همین منظور ، متعهد به کار سواری در بریزبن و ساحل طلا هر هفته.

Kayo بلیط شما برای بهترین پخش جریانی زنده و On-Demand ورزشی است. تازه وارد کیو شدی؟ دوره آزمایشی رایگان 14 روزه خود را دریافت کنید و بلافاصله جریان را شروع کنید>

این آخر هفته او برای گلان ، برایان و دانیل گای ، جان سامردون ، باری بالدوین ، استیون لی ، توبی و ترنت ادموندز ، مارک کوری و استوارت کندریک سوار شده است.

باربی Outback عنوان اصلی روزنامه های جورج مور استیک است که روز شنبه برگزار شد ، اما این یک شروع نسبتاً کم برای برنده مسابقات برتر 2002 بریزبن است ، زیرا او در ابتدا قصد داشت فقط هفته آینده سوارکاری را شروع کند.

هنگامی که محدودیت های مرزی کاهش یافت و او زودتر از حد مجاز به کوئینزلند اجازه یافت ، این تغییر کرد.

وی گفت: “پاسخ مربیان خوب بوده است ، اما من در ابتدا هفته آینده برمی گشتم ، بنابراین همه چیز با عجله انجام شده است.”

“من یک هفته مرخصی داشتم و فقط در Terrigal موج سواری کردم. هیچ وقت از آب در نیامدم. خوب بود.”

او هنوز در حال دیدن خانواده جوان خود نیست ، در هفته آینده پس از جدایی آنها به دلیل شیوع COVID ، تبادل عاطفی رخ خواهد داد.

“در اوایل هفته آینده. دخترم سه شنبه آینده کنسرت کریسمس خود را در راکی ​​برگزار می کند ، بنابراین بعد از آن خواهد بود. ”

راد صبح روز چهارشنبه برای اولین بار به کار در ایگل فارم رفت و خود را با مکانی که اولین پیروزی خود را در گروه 1 برای وی فراهم کرد ، یعنی جام بریزبن 2002 با عنوان جایزه خوب ، آشنا کرد.

اخیراً ، او 12 ماه پیش در مراسم افتتاحیه The Gateway در وگا وان گلان برنده شد. او در مسابقه امسال برای آگهی راکهمپتون Master Jamie رزرو شده است که شنبه آینده اجرا می شود.

“من همیشه می دانستم که می خواهم برگردم. من فقط فکر کردم که ممکن است طی چند سال گذشته باشد ، زیرا اوضاع در سنگاپور به خوبی پیش می رفت. ”

“کل COVID عجیب بوده است. سر من تمام مدت می چرخد. فقط خوب است که بدانید من الان اینجا هستم ، بنابراین می توانم تنظیم و تمرکز کنم. “