سه ایالت جمهوری خواه از طرح پیشگیری از تقلب در رأی دهندگان خارج شدند

منf جمهوری خواهان یکپارچگی انتخابات را به یک موضوع اصلی تبدیل کرده‌اند، این هفته چیزی شبیه به یک مسئله است Uنوبت برای مقامات دولتی حزب. در 6 مارس فلوریدا، میسوری و ویرجینیای غربی – همه ایالت های جمهوری خواه، جایی که حزب دفاتر فرماندار، وزیر امور خارجه و دادستان کل را کنترل می کند – از شراکت داده های چند ایالتی که برای جلوگیری از تقلب در رأی دهندگان بود، خارج شدند. این سه نفر از مقامات انتخاباتی در نامه های خروج خود به نگرانی در مورد امنیت داده ها و یک مشاور حزبی اشاره کردند.

به این داستان گوش کن
از صدا و پادکست بیشتر لذت ببرید iOS یا اندروید.

مرورگر شما پشتیبانی نمی کند

مرکز اطلاع رسانی ثبت نام الکترونیکی (ERIC) که آنها روابط خود را با آن قطع کردند، ائتلافی است که به مقامات انتخاباتی کمک می کند تا فهرست دقیق رای دهندگان را حفظ کنند و تقلب را شناسایی کنند. این کار را با مقایسه داده‌های رأی‌دهندگان در سراسر کشورهای عضو با «پرونده اصلی مرگ» از اداره تأمین اجتماعی و سوابق گواهینامه رانندگی انجام می‌دهد. از زمان آغاز به کار آن در سال 2012، ERIC 1 میلیون رای دهنده تکراری را مشاهده کرده و بیش از 570000 مرده را از لیست خارج کرده است. تا ژانویه 2022، 33 ایالت به همراه واشنگتن، دی سی، به این تلاش پیوسته بود.

برای یک دهه ERIC به عنوان یک پیروزی نادر دو حزبی جشن گرفته شد. ایالاتی مانند کانکتیکات و اورگان به نیروهای یوتا و تگزاس پیوستند. این در اوایل سال 2022 زمانی که Gateway Pundit، یک وبلاگ توطئه‌آمیز، این لباس را هدف خود قرار داد، شروع به تغییر کرد. این وبلاگ نویس که به دلیل دروغگویی در مورد واکسن ها و انتخابات شناخته شده است – در سال 2021 گوگل این سایت را از اجرای تبلیغات به دلیل اطلاعات نادرست منع کرد – این وبلاگ نویس ادعا کرد که ERIC توسط چپگرایان دستکاری شد و توسط جورج سوروس، یک بشردوست مترقی، حمایت مالی شد. هیچ کدام درست نبود.

یک هفته بعد، به دلیل نگرانی از “منابع مالی مشکوک” و “بازیگران احتمالی حزبی”، لوئیزیانا اولین کسی بود که از این اتحادیه خارج شد. ERIC. در ژانویه، وزیر امور خارجه تازه انتخاب شده آلاباما نیز روابط خود را قطع کرد. جلسه فوریه هیئت مدیره، که طی آن کشورهای عضو از تصویب اصلاحیه‌های آئین‌نامه‌ای پیشنهادی خودداری کردند، کاتالیزوری برای خروج سه کشور دیگر در این هفته بود.

ترک کنندگان به دخالت تنها عضو هیئت مدیره بدون رأی، دیوید بکر، یکی از مقامات سابق وزارت دادگستری که بنیانگذار آن بود، اعتراض دارند. ERIC. اما ادعاها مبنی بر تعصب لیبرالی او ثابت می‌شود: برجسته‌ترین پرونده او علیه دموکرات‌های جورجیا به‌خاطر بداخلاقی بود و غیرانتفاعی‌اش که 65 میلیون دلار برای آموزش انتخاباتی غیرحزبی به ایالت‌ها اهدا کرد، توسط کارشناسان هر دو حزب اداره می‌شود. (هر دو فلوریدا و میسوری کمک های مالی دریافت کردند.) نگرانی های مربوط به امنیت داده ها که آنها مطرح کردند به اندازه کافی جدی نبود که اکثر کشورهای عضو را متقاعد کند که به تغییر رأی دهند.

آقای بکر می گوید: «این همه تلاشی برای ایجاد هرج و مرج بیشتر، تضعیف حفاظ دموکراسی و اجازه دادن به نامزدهای بازنده برای انتشار دروغ های بیشتر است». کشورهایی که نقص دارند بیشتر به خود آسیب می رسانند. فهرست نامنظم رأی دهندگان باعث تأخیر می شود. در سال 2024، رای دهندگان در این ایالت ها با صف های طولانی در پای صندوق های رای و مشکلات بیشتری در مورد برگه های رای پستی مواجه خواهند شد. سردرگمی و انتظار طولانی‌تر برای نتایج فقط بی‌اعتمادی بیشتر را برمی‌انگیزد.

ایالت های بیشتری هنوز می توانند از آن خارج شوند ERIC. آلاباما و میسوری قصد دارند سیستم‌های جدیدی برای پاکسازی فهرست رأی دهندگان ایجاد کنند. اما تکرار آن در کوتاه‌مدت غیرممکن است – این کار طول کشید ERIC سه سال تا دستگاه اشتراک گذاری داده خود را راه اندازی و راه اندازی کند. جان اشکرافت، وزیر امور خارجه میسوری که عقب نشینی را رهبری کرد، مطمئن نیست که رأی دهندگانش در مورد آن چه احساسی دارند. این اهمیتی ندارد. او می‌گوید: «رهبران واقعی آنچه را که باید انجام شود بدون نظرسنجی انجام می‌دهند.

با چک و تراز، خبرنامه هفتگی مختص مشترکین ما، که وضعیت دموکراسی آمریکا و مسائلی را که برای رأی دهندگان مهم است بررسی می کند، در صدر سیاست آمریکا باشید. همچنین می‌توانید از مرکز اختصاصی ما دیدن کنید و تغییرات رتبه‌بندی جو بایدن را دنبال کنید.