ستاره های انگلیس که وزن خود را پس از شیوع COVID به استرالیا می رسانند

انتظار می رود با وجود گرفتار شدن در ویروس کرونا ویروس در آفریقای جنوبی که باعث شده سری ODI لغو شود ، خفاش های انگلیسی متصل به باش بزرگ همچنان این هفته به استرالیا پرواز خواهند کرد.

تور استرالیا در آفریقای جنوبی که برای سه تست در فوریه و مارس برنامه ریزی شده است نیز می تواند به دلیل وضعیت نگران کننده ای که کریکت استرالیا با نگرانی تماشا می کند ، مورد تردید باشد.

اشلی گیلز ، رئیس کریکت انگلیس ، پس از انتقال به یک محیط زیست ایمنی ، در میان مهمانی های مسافرتی ابراز نگرانی کرد که “از همان اوایل به نظر می رسید از نظر ایمنی زیستی نیست”.

شیوع ویروس کرونا در هتل تیمی در کیپ تاون اتفاق افتاد و دو عضو مهمانی تور انگلیس آزمایش های مثبت تایید نشده COVID-19 را برگرداندند.

ستاره های انگلیسی جیسون روی و لیام لیوینگستون (پرت اسکورچرز) ، لیام گریگوری (بریزبن هیت) و سام بیلینگز (سیدنی تندر) همگی بخشی از این تیم هستند و قرار است تا پایان هفته در یک پرواز چارتر از آفریقای جنوبی به استرالیا باشند .

اما آنها هنوز می توانند در آفریقای جنوبی قرنطینه بیشتری داشته باشند تا قبل از اجازه خروج از این کشور.

بیش از 800000 نفر در آفریقای جنوبی آلوده شده اند که باعث مرگ 26735 نفر شده است.

حتی زمانی که آنها مجبور به ترک شوند ، هر چهار بازیکن باید دو هفته دیگر قرنطینه را در استرالیا انجام دهند ، که این امر باعث می شود تا بعد از کریسمس برای تیم های خود در دسترس نباشند.

دو عضو دیگر تیم انگلیس ، تام كوران و تام بانتون ، در روزهای اخیر با استناد به خستگی حباب از معاملات خود با سیدنی سیكرز و سیدنی هیت خارج شده اند.

رئیس بزرگ باش ، آلیستر دابسون نمی تواند سایر بازیکنان را که همان تماس را دارند ، رد کند ، که این امر می تواند تیم های بیشتری را مجبور به پیدا کردن بازیکنان جدید کند.

“ما کاملا درک می کنیم. بازیکنان ، به ویژه بازیکنان بین المللی ، زمستان و تابستان طولانی را برای بازیکنان انگلیسی سپری کرده اند. “دابسون روز سه شنبه گفت.

“بدیهی است ، یک نکته پیش می آید که ارزش آن را ندارد (سفر به استرالیا).

“اما آخرین ورودهای خارجی ما قرار است در هفته آینده یا همین حدود انجام شود.”

دابسون گفت که آنها ورود ایمن را برای همه بازیکنان “ترسیم کرده اند” و باشگاه ها از زمان در دسترس بودن قرارداد خود مطلع بودند.

کارلوس برایت وایت هند غربی ، که با سیدنی سیکسرز قرارداد امضا کرده است و با اتمام قرنطینه خود در روز دوشنبه از بازی افتتاحیه در دسترس خواهد بود ، گفت که او امسال “خیلی” را در حباب صرف کرده است

وی روز سه شنبه گفت: “گاهی اوقات کمی طاقت فرسا می شود.”

“این زمانی است که شما یک گام به عقب برمی دارید و می فهمید که بسیاری از افراد شغل ، خانه خود را از دست داده اند. صرف نظر از این که چقدر سخت باشد ، ما هنوز فرصتی برای کسب و کاری که دوست داریم را داریم.

“من از قرنطینه خارج شده ام ، و این خشن بود. اما با هر شرایط سخت ، هنوز هم می توان بازی کرد.

Braithwaite گفت که او با تصمیم تصمیم گرفته شده توسط بازیکنان برای عدم آمدن برای باش بزرگ همدردی کرده است.

وی گفت: “چند شب گذشته سگ من بیمار بوده است ، بنابراین تصور کنید بچه دار شوید و خانواده داشته باشید.”

“شما باید به انتخاب بازیکنان احترام بگذارید تا (یا) وقت خود را با خانواده خود بگذرانید یا حرفه آنها را دنبال کنید.”