ستاره افتاده – با لغو نمایش ترامپ ، فاکس نیوز دیگر چه خبر است؟ | ایالات متحده

دبلیوفلوریدا ITH در کیسه ، ساعت 11.20 شب شب انتخابات ، مهمانی در کاخ سفید در اوج بود. سپس فاکس نیوز ، که در صفحات تلویزیون بزرگ اطراف ساختمان بازی می کرد ، حالات را سوراخ کرد و آریزونا را برای دموکرات ها صدا زد – اولین باری که شبکه ای یک جمهوری خواه را برای تلنگر پیش بینی می کرد. علی رغم شکایت کاخ سفید از روپرت مرداک ، رئیس فاکس و دوست یک بار رئیس جمهور ، میز تصمیم فاکس تکان نخورد.

فاکس معتبرترین متحد جریان اصلی رسانه های دولت دونالد ترامپ بوده است. میزبانان این برنامه به رئیس جمهور زمان پخش بدون چالش داده و نظریه های توطئه طرفدار ترامپ را از اینترنت تقویت کرده اند. این رابطه از نظر دو طرف سودمند بوده است: از سال 2015 رتبه بندی شبکه یک سوم افزایش یافته است (نمودار را ببینید) ، و در آخرین سال مالی فاکس نیوز و تجارت 80٪ سود ناخالص عملیاتی شرکت فاکس را بدست آورده است. اکنون ، با آماده شدن اعتبار برای نمایش در نمایش ترامپ ، این شبکه باید نحوه برخورد با خروج – و خشم – از ستاره خود را دریابد.

فاکس مانند هیچ خبر خبری نفوذی ندارد. حدود 60٪ جمهوری خواهان آن را هفتگی تماشا می کنند که دو برابر سهم دیگر شبکه ها است. هنگامی که مرکز تحقیقات پیو در ماه سپتامبر پرسید که آیا تقلب در رای گیری از طریق نامه “یک مشکل اساسی” است ، 61٪ از جمهوری خواهانی که تلویزیون اخبار فاکس موافق است ، در مقایسه با 23٪ جمهوری خواهانی که اخبار خود را در جاهای دیگر می گرفتند. آقای ترامپ ، معتاد فاکس ، تولیدکنندگان خود را به کاخ سفید استخدام کرد و کارکنان خود را به سمت دیگر اعزام کرد.

اما انتخابات از دست رفته رابطه را از هم گسیخته است. میزبانان نخست وقت تا حد زیادی به خط کاخ سفید پایبند بوده اند ، شان هانیتی اعلام کرد که “دانستن نتایج درست ، منصفانه و دقیق انتخابات غیرممکن است”. اما مجریان اخبار فاکس جذابیت بیشتری دارند. در تاریخ 9 نوامبر نیل کاووتو به طور ناگهانی از فیلمی که در آن وزیر مطبوعات کاخ سفید ادعای کلاهبرداری می کرد ، جدا شد. پس از فراخوان انتخابات ، تیتر وب سایت فاکس چنین بود: “آمریکایی ها پس از اینکه بایدن برای پیروزی در کاخ سفید پیش بینی کرد ، در جشن به خیابان می روند”.

سایر مراکز متعلق به مرداک ، از جمله نیویورک پست و مجله ی وال استریت، خط مشابهی را در پیش گرفته اند. دوستی آقای مرداک با آقای ترامپ ، مانند اکثر اتحاد وی ، عملی به نظر می رسد. در سال 2015 ، پیش از انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان ، در توئیتر خود نوشت: “کی قرار است دونالد ترامپ دست از شرمساری دوستانش بردارد ، چه رسد به کل کشور؟” هنگامی که روزنامه های انگلیس وی حمایت خود را از محافظه کاران به کارگر تغییر دادند ، وی آن را مانند “مانند دو خوکچه عشق ورزیدن: بسیار آهسته و با دقت” توصیف کرد.

فاکس در حال حاضر اوقات سختی را سپری می کند. در خارج از یک مرکز شمارش آرا A آریزونا ، طرفداران ترامپ شعار می دادند ، “فاکس نیوز بمکد!”. علیرغم گزارش درآمد قوی در تاریخ 3 نوامبر ، قیمت سهام Fox Corp افت کرد. مایکل ناتانسون ، تحلیلگر رسانه نوشت: “به نظر می رسد چیزی در زیر سطح وجود دارد که سهام را اژدر می کند.” “این ممکن است راه اندازی بالقوه یک شبکه خبری جدید ترامپ باشد.”

کانال های محافظه کارانه رقابتی که می توانند پایه و اساس چنین سرمایه گذاری را تشکیل دهند ، لذت بخش هستند. چارلز هرینگ ، رئیس One America News ، وب سایت وی دارای مطلبی تحت عنوان: “ترامپ برنده شد ، فاکس نیوز دستور کار چپ خود را پذیرفت ” کریس ردی ، رئیس Newsmax ، اظهار داشت: “ما به واترلو رسیده ایم و جنگ برای آماده شدن آماده است.” آقای ردی می گوید درآمد حاصل از تبلیغات – برای سمعک ها ، قرص های تستوسترون ، کلاه هایی که از ریزش مو جلوگیری می کنند و غیره – در شش ماه گذشته دو برابر شده است.

با این وجود فاکس پرجنب و جوش به نظر می رسد. حتی اگر آقای ترامپ ستاره شبکه دیگری شود ، ضرر و زیان تبلیغات خواهد بود که تنها حدود 30٪ از درآمد فاکس نیوز را تشکیل می دهد. مابقی هزینه های شرکت های کابلی برای حمل آن است و 90٪ از این معاملات حداقل برای دو سال قفل است.

ریاست جمهوری ترامپ هدیه ای برای همه رسانه های خبری بوده است. “ممکن است برای آمریکا خوب نباشد ، اما برای آن خوب است CBS“، لسلی مونوز ، رئیس وقت آن ، در سال 2016 اظهار داشت. اما اگر چیزی باشد ، برای شورشیان لیبرال بهتر بوده است. MSNBC از سال 2015 رتبه های خود را تقریبا سه برابر دیده است نیویورک تایمزرهبر مقاومت در حال چاپ ، افزایش اشتراک ها را دیده است. رتبه بندی فاکس در زمان آقای ترامپ بسیار بالا بود اما سهم آن از کل در سالهای اوباما بیشتر بود. وقتی قدرت ندارید تجارت خشم بهتر کار می کند.

حفاری عمیق تر:
برای اطلاع از آخرین اخبار انتخابات ، به صفحه نتایج ما مراجعه کنید ، بهترین موارد مربوط به تبلیغات انتخاباتی 2020 ما را بخوانید و سپس برای خبرنامه و پادکست هفتگی در مورد سیاست های آمریکا برای چک و تعادل ثبت نام کنید.

این مقاله در بخش چاپ ایالات متحده تحت عنوان “فصل دو لغو می شود” منتشر شد

از این محتوا استفاده مجدد کنیدپروژه اعتماد