زندگی جنسی دیلن آلکات ، صندلی چرخدار ، افشاگری دوست دختر ، شانتل اوتن ، سکسولوژیست ، اخبار تنیس 2020

دیلن آلکوت و دوست دخترش در مورد زندگی جنسی خود صحبت کرده اند تا افراد بیشتری را ترغیب به صحبت صریح در مورد معلولیت و رابطه جنسی کنند.

صحبت در شماره امروز از مجله ستاره ای، موجود در ساندی تلگراف و یکشنبه خورشید هرالد، قهرمان تنیس با ویلچر Aussie می گوید قرارگیری برای افراد معلول یک موضوع دشوار است ، اما لازم نیست که باشد.

شریک زندگی دو ساله وی ، شانتل اوتن ، متخصص جنسی ، می گوید که مهم است که این زوج داستان خود را به اشتراک بگذارند تا دیگران در موقعیت های مشابه بتوانند فرصت ها و گزینه های موجود را درک کنند.

او می گوید: “بسیاری از مردم تصور می كنند افراد معلول رابطه جنسی ندارند اما من بهترین رابطه جنسی را در زندگی خود دارم و گفتن این حرف برای من مهم است.”

وی افزود: “افرادی در آنجا هستند كه ممكن است به شخصی با معلولیت برخورد كنند اما اعتماد به نفس ندارند كه در این باره س questionsال كنند. آنها باید بدانند که این زندگی های جنسی مهم و اروتیک و قابل دستیابی است و می توانند زندگی مشترکی را بسازند.

“من و دیلن کاملا خصوصی هستیم اما مهم است که حرف را بزنیم. برای من ، کار با مردم و اینکه آنها بدانند که با شخص معلول رابطه دارم بسیار عالی است. “

بزرگتر ، آلکوت با ناامنی های خودش درمورد روابط مختلف روبرو شد و قصد دارد در سفر خودش پرده را بکشد تا دیگران از او بیاموزند.

آلكوت می گوید: “بنابراین بسیاری از 4.4 میلیون نفر در استرالیا كه از نظر معلولیت با دوستیابی و رابطه جنسی مبارزه می كنند.” ستاره ای.

“من می دانم که وقتی نوجوانی بودم این سوال را داشتم که” آیا می توانم این کار را انجام دهم؟ ” و “چگونه این کار را انجام دهم؟” من س questionال کردم که آیا کسی مرا دوست دارد زیرا روی صندلی چرخدار هستم.

“من می خواهم این تصور غلط را تغییر دهم که افراد (معلول) نمی توانند رابطه جنسی برقرار کنند یا در رابطه باشند یا عاشق شوند. تنها راه برای استحکام بخشیدن به آن صحبت در مورد آن است. “

آلکات اخیراً 30 ساله شد و اوتن با ادای احترام به مرد خود ، یک پست درخشان در اینستاگرام منتشر کرد.

“30 عشق کثیف به عشق زندگی من مبارک !!! شما بهترین انسان هستید. شما هر روز را بهترین روز می کنید. چقدر خوش شانس هستم که تو را پیدا کردم. ”

“هرگز خنده و شادی و قدرت پایان نمی یابد. شما سزاوار همه چیز هستید. “

آلکات و اوتن که پس از بازدید وی از یکی از کتابخوانی های وی از طریق شبکه های اجتماعی با یکدیگر ارتباط برقرار کردند ، سال گذشته عاشقانه خود را علنی کردند. این بازیکن 29 ساله برای دیدن برخی از پیروزی های اخیر این ستاره تنیس از جمله عنوان قهرمانی اوپن استرالیا در سال جاری و تاج اولین ویمبلدون وی در سال 2019 حضور داشته است.

آلکات مدت هاست که طرفدار معلولان است و امسال پس از تصمیم گیری در مسابقات بدون تنیس روی صندلی چرخدار ، باعث جنجال سازمان دهندگان باز US شد.

نماد Aussie آن را “تبعیض ناپسند” خواند و زمینه پشتیبانی زیادی را به دست آورد ، باعث شد US Open تصمیم خود را تغییر دهد و اجازه دهد Alcott و Co. در نیویورک بازی کنند.

مصاحبه کامل با دیلن آلکوت و شانتل اوتن را در شماره فعلی Stellar ، موجود در Sunday Telegraph و Sunday Herald Sun ، در فروش یکشنبه ، 6 دسامبر بخوانید