زمان ایکس بادی

 

زمان ایکس بادی

در طول تمرین حساس ایکس بادی تا 48 ساعت آن‌گاه از آن فعالیت و متابولیسم تن در هم اکنون ارتقاء است. مجله Sloan تمرین جلیقه ایکس بادی  کل بدن” را به تیتر گزیده از معنی تناسب اندام انجام داد که به طور انحصاری به وسیله باشگاه خصوصی LIBRARY درخیابان Martins Lane در لندن انجام شد. در طی تمرینات قدرتی، مغز پیامی به عضله ها میفرستد که موجب انقباض آن می‌شود اما همه عضله ها نمیتوانند همین ارتباط گسترده را به خوبی اخذ نمایند و این عضله‌ها به راحتی فعال نمیشوند به همین خاطر به مهربانی پرورش نمییابند. آیا همین پالسها مهم پالسهای خود کار ماهیچه ها قلب، تداخل ساخت می‌کند (آریتمی ضربان قلب، ایست قلبی)؟ با ما ملازم باشید. سپس از 4 تا 6 ساعت تمرین شما بایستی چیزی بیشتر از 1200 کیلو کاری سوزانده باشید در غایت در 48 ساعت بعد از جلسه تمرین می بایست بیش از 4000 کیلو کالری از تن شما آب شود. ترکیب انقباض های ارادی ماهیچه ها در تمرین سنتی و همچنین فعال سازی کل مجموعه های عضلانی به طور همزمان در ای ام اس می تواند یک محرک کاملا مختلف و جدیدی را ایجاد نماید که در سرانجام آن تمرین در مدت دوران کوتاه تر و اهمیت فشار بیشتری انجام می گیرد. قیمت دستگاه ایکس بادی دست دوم تماس بگیرید.

 

اگر بخواهید در مدت کوتاهی اساسی امداد ایکس بادی به تناسب اندام برسید، انجام ورزشهای هوازی واجب است. ایکس بادی در تیم ورزشهای متداول قرار داراست و به کار گیری از آن به جهت تمامی نوجوانان، بانوان و آقایان فارغ از خطر است. دلایل اين روش از ورزش چيست؟ در روش تمرینی EMS تمام ماهیچه‌ها به طور همزمان و یکپارچه بکار گرفته می شوند و در این نوشته هر زمانه که از کلمه و واژه ای ام اس به کارگیری می شود. به طور خلاصه می اقتدار گفت ای ام اس روشی است حیاتی بازدهی بالا برای تمام بدن، که می تواند در یک جلسه 20 دقیقه ای در هفته شما را به اهداف متفاوت تمرینی خویش برساند. نتایجی که آن گاه از یکسری هفته استعمال از دستگاه های مالامال فشار بدنسازی انجام میدادید فقط اهمیت به کار گیری و تمرینات ای ام اس در تعدادی جلسه مشهود خواهد بود. در حالا حاضر تمرینات ایکس بادی سریع ترین طریق چربی سوزی و عضله سازی در دنیا بوده و در بیش از پنجاه و پنج مرزوبوم جهان ورزشکاران زیادی را به خود علاقمند کرده است. از روش این عضلهسازی مؤثر، بدن ما کالری بیشتری میسوزاند، که به ما در کاهش وزن و کاهش چربی بدن کمک میکند. علاوه بر این، مدرک های اکثری از مرکز بهداشت جهانی در این رویکرد وجود دارد.

 

 

همانطور که تاکید شد دلایل و معایب احتمالی ایکس بادی از نگرانی های اکثری از اشخاص هست که می خواهند اصلی این نحوه ورزش کنند. همانطور كه گفته شد به دليل پالسهاي الكتريكي و ورزشهاي تخصصي ايكس بادي در به عبارتی جلسه نخستین تغيير سايز براي شما محسوس میباشد خبر عالی همین می باشد كه آن‌گاه از اتمام تمرينات باز نیز كالري كم خواهيد كرد و تا جلسه بعد فرايند چربي سوزي ادامه خواهد داشت. بر این پایه اثر ورزش در ماهیچه ها بدست می آید.این ضربه ها توسط یک دستگاه ساخته شده و از نحوه الکترودها به تراز پوست به جهت تحریک ماهیچه ها تحویل داده میشوند. هیچ دشواری در اتصال به آن نمیباشد و تاندونها را بر اثر فشارهیچ خطری تهدید نمیکند. ورزش ایکس بادی فعالیتی است که در آن از طریق Electric Muscle Stimulation به معنای تحریک الکتریکی عضلات استعمال میشود. همچنین همین تکنولوژی می تواند برای کسانی که اندام قابل قبولی دارا هستند به تشخیص و تصحیح عدم تعادل ماهیچه‌ها کوچک کمک کند، همچنین می تواند به جهت گرم نمودن و یا این که جلسات ریکاوری اثر گذار باشد و به گروهی از عضله ها که در اکنون توانبخشی هستند، یاری کند. در این زمینه، بد وجود ندارد بدانید که در عضلات ما در وضعیت عادی امواج الکتریکی (بیوالکتریک) جریان دارد.

 

بهترین و پر سرعت ترین نتایج: تمرینات ایکس بادی حقیقتا شدید و اثر گذاری گذار است؛ کلیدی فقط دو بار تمرین در هفته شما متوجه نتایج در کمتر از یک ماه می گردید ماهیچه‌ها شما قویتر می گردد و متابولیسم بدن شما سریعتر می شود و شما عمده احساس خوشحالی و انرژی دارید. در هر تمرین 20 دقیقه ای اهمیت این تکنولوژی میان 500 تا 700 کالری انرژی مصرف میشود که مهم 2 بار تمرین نمودن در هفته نیاز ورزشی شما برطرف میگردد. فواید تمرین سنتی اساسی متد تازه و خلاقانه ای ام اس مخلوط شده و اهمیت فعال کردن ماهیچه ها موافق، مخالف و همچنین ماهیچه‌ها تثبیت کننده عمقی بدن یک نحوه تمرینی واقعی به جهت تمام تن به‌وجود می آورد. بهبود عملکرد که در 60 دقیقه تمرین سنتی به دشواری قابل دست یافتن میباشد در شیوه تمرینی ای ام اس صرفا در 10 الی 20 دقیقه امکان پذیر است. به این ترتیب در ارتفاع جلسات ۲۰ دقیقه ای و مدت کوتاهی باعث چربی سوزی، لاغری، عضله سازی و تناسب اندام میشود. تمرينات ايكس بادي به دليل در گير كردن چندين عضله با نیز در مدت دوران ٢٠ دقيقه اي در هر جلسه ميتواند انتظارات شما در ساخته شدن هر چه بيشتر عضله را محقق كند چرا كه فشار روي مفاصل به كمترين حد ميرسد و تمام تمركز تمرينات روي عضله ميآيد و عضله سازي بهتر صورت ميگيرد.