ردیاب شخصی-پرسنلی(۷ روز شارژ) باشنود مدل GM110

لازم به ذکر است که ردیاب GM200، امکان شنود داخل خودرو را ندارد. هرروز و هر ساعت میتوانید چک کنید و متوجه شوید که پدر و یا مادر شما در چه محلی بوده و آیا از خانه خارجشدهاند یا خیر! هم چنین فناوری پیشرفته Spyier می تواند هر دو گوشی Android و iOS را بدون روت یا jailbreak ردیابی کند. Spyier با Android نسخه 4.0 و بالاتر و iOS 7.0 یا بالاتر سازگار است. Spyier شما را قادر می سازد Geofencing را تنظیم کنید.

با خرید ردیاب از این سایت شما میتوانید دفترچه راهنمای فارسی این محصول را دریافت کرده و بهراحتی از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این مجموعه نیز استفاده کنید. شما میتوانید با استفاده از چنین فناوری که یک موقعیت یاب جهانی است، لوکیشن یا موقعیت سوژه را ردیابی کنید. ترس از گمشدن و یا دزدیده شدن این حیوانات برای مالکان آنها همواره وجود دارد؛ اما با استفاده از ردیاب شخصی و قرار دادن آن در داخل قفس و یا قلاده حیوانات شما بهراحتی میتوانید محل دقیق حیوانات دوستداشتنی خود را مشخص کنید. این برنامه برای کمک به شما در پیدا کردن گوشی و بچه های خود را با شماره تلفن همراه در یک راه بسیار دقیق و سریع است.

همیشه والدین آلزایمری خود را به راحتی پیدا کنید! شما می توانید از راه دور برنامه Spyier را فقط با یک کلیک بر روی dashboard خود حذف کنید. ✴️چگونه فرزندان خود را از راه دور کنترل کنید؟ ردیاب شخصی ضد آب و ضد ضربه TK STAR از طریق سیمکارت قابلیت شنود صدای محیط از راه دور را داشته و نیز امکان ارسال مشخصات جغرافیایی محلی که آنجاست را دارد. ردیاب شخصی GM100 مجهز به باتری داخلی قدرتمند است و 24 تا ۴۸ساعت شارژ نگه میدارد. ردیاب شخصی IR160 به عنوان کوچکترین ردیاب و مسیریاب قابل استفاده برای افراد دارای ویژگی های بسیار مناسبی است تا به خوبی پاسخگوی نیاز شما از یک جی پی اس اشخاص باشد.

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از ردیاب همراه به منزلۀ تأمین امنیت کامل اشخاص و جلوگیری از آدمربایی نیست، زیرا در صورتی که سارق از وجود ردیاب مطلع شود، میتواند آن را جدا و عملیات ردیابی را دچار اختلال کند. ✓ برنامه ردیاب تلفن با استفاده از هر دو ردیابی سلول و ردیابی GPS برای بهینه سازی مصرف باتری و دقت محل.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ردیاب شخصی و خودرو آلفا مدل 601 لطفا به بازدید از وب سایت ما.